De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wist je dat ….?

ForumRatjetoe

201 – 225 van 269    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 8  9  10  11  Volgende Plaats reactie

• 9 augustus

Wist je dat ik het daar volledig mee eens ben?

DORCAS485 schreef:

Wist je dat ik voorlopig nog niet stop met werken. Veel te leuk om te doen.

• 10 augustus

Wist je dat elke periode in je leven waardevol is??

• 10 augustus

Nou ik ga toch echt niet door met werken tot 67 jaar..Werk al al zolang ,maak op tijd plaats voor anderen en andere bezigheden...

• 10 augustus

Wist je dat eerder stoppen niet voor iedereen mogelijk is?

• 10 augustus

Weet dat er elke dag dat wij leven werk op ons wacht of dit nu in de maatschappij is of thuis.

GOD heeft ons ZIJN levensadem gegeven, "zolang deze adem ons in beweging brengt" WIL HIJ ons ook ZIJN STEUN schenken, INDIEN WIJ HEM TOELATEN!! zoek en probeer het!  wist je dit al???

10 augustus gewijzigd door BETTIE628

• 13 augustus

Vandaag naar een preek geluisterd de kern was; Doe recht ook al levert het je niks op. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het resultaat ervan (dat is GOD zelf nl).Ook zo trefend was de regel leef niet met een conflict van een schuldig geweten. Zulke kernachtige zinnen vallen binnen als een bom. Weten jullie dat?  

• 13 augustus

Wist je dat het de tijd van de dekbedden weer is aangebroken?

• 13 augustus

Hahah bij mij niet sandra 😀

• 13 augustus

Wist je dat ...het in Nederland zo verschillend kan zijn in temperatuur maar ook in het weer?

• 13 augustus

Ja inderdaad heel bijzonder!

Maar ik vind het ook heel bijzonder hoe grondsoorten die dicht bij elkaar zitten zo verschillend kunnen zijn.

Wist je dat ik woon in een veengebied maar half uur verder zit er klei.

• 13 augustus

Wist je dat het bij mij in de huiskamer nu veel lichter is nadat de storm heeft huisgehouden??

• BEGRIPVOL613

13 augustus

Wist..je dat plaatselijke regen buien ook zo bijzonder zijn,rij jè lekker droog op je fietsie🚴‍♀️de ene wijk uit en rijdt de volgende wijk in en krijg me daar toch een plensbui over me heen..haha..dat noem ik nog eens wonderbaarlijk.

Het is maar..goed dat wij hét ook niet nog eens over het weer té zeggen hebben.

• BEGRIPVOL613

13 augustus

Wist je dat er inderdaad nu met deze plotselinge windvlagen er alvast voor de herfst.. al héél wat blaadjes van de bomen gewaaid zijn,die al verdord aan de bomen hingen toen het 40 graden van de zomer is geweest..🍂🍃🍂🍃

• 13 augustus

BETTIE628 schreef:

Vandaag naar een preek geluisterd de kern was; Doe recht ook al levert het je niks op. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het resultaat ervan (dat is GOD zelf nl).Ook zo trefend was de regel leef niet met een conflict van een schuldig geweten. Zulke kernachtige zinnen vallen binnen als een bom. Weten jullie dat?  

Ja, mooi hoor. Wou er een mooie diepe Bijbelse waarheid bijvoegen, wat in mij opkomt ná het lezen van je stukje:

"De vreze des Heeren is het begin der wijsheid"...en dit is zó wáár!

Dank je Bettie voor het delen🙏

• 13 augustus

BEGRIPVOL613 schreef:

Wist je dat er inderdaad nu met deze plotselinge windvlagen er alvast voor de herfst.. al héél wat blaadjes van de bomen gewaaid zijn,die al verdord aan de bomen hingen toen het 40 graden van de zomer is geweest..🍂🍃🍂🍃

Valt mij óók op idd. Ik fiets " iedere " dag door het bos, en was verbaasd vorige maand hoe zo, n dik bladendek al op het fietspad al lag🍃🍂🍃

• 13 augustus

Wist je dat het wel herfst lijkt 😀de eikels en de hoeveelheid bladeren liggen ,overal...alle processie rupsen zijn gelukkig weg.

13 augustus gewijzigd door LOUISE648

• BEGRIPVOL613

13 augustus

🌳🐛Hopelijk blijven ze ook weg ook Marleen..🐛🌳

• 13 augustus

Ik heb weinig last gehad van die rupsen, maar ben blij dat ze weg zijn.

• 13 augustus

BEGRIPVOL613 schreef:

🌳🐛Hopelijk blijven ze ook weg ook Marleen..🐛🌳

Mag ik vragen begripvol, wie Marleen is? Snap het niet.

• BEGRIPVOL613

13 augustus

Sorry..was een foutje,ik was aan hét mailen en appen tegelijk,haha..wist je...dat dat dan weleens niet hélemaal goed kan gaan..!!!

🤭😉😊

• 14 augustus

Wist je dat het FIJN is dat wij "als kinderen van één Vader" elke dag met een schone lij mogen beginnen?

• 15 augustus

Wist je dat...

....regelingen zó nu en dan héél krom in elkaar zitten🙄

Zal vertellen.

Ik zat gisteren bij een goede buurvrouw van mij, en zij vertelde dat ze een ontsteking in haar kaak heeft...nét onder een kroon.

Nu kan ze deze gewoon laten verwijderen met de kosten van haar eigen risico. Plus, zo vertelde de arts, met een groot risico dat een zenuw wordt geraakt, die precies daaronder ligt, en dat je mond voor de rest van je leven scheef hangt!

Of, zo vervolgde zij:

De kroon eruit en een nieuwe er in, en dan kost het ongeveer €3000,-.

Nou, zegt ze vervolgens...en nu heeft die en die mevr. zich tonnetje rond gegeten, heeft gezondheids klachten gekregen daardoor, en wordt gratis geholpen. Een maagverkleining!

Ze zegt: " en ik kan er niks aan doen dat er een ontsteking in mijn kaak zit, en moet grof geld betalen ".

Ik zei tegen haar:

" je hebt wél een punt".

We hebben wel eens wat gesprekjes over de Bijbel, en hoop en bidt dat de Heere háár óók inzicht mag gaan geven dat bij Hem alléén rechtvaardigheid te vinden is...in Christus!

Mischien tijdens onze vakantie naar Frankrijk kan ik haar ergens op wijzen. Als God dat geeft😊😁

• 20 augustus

Wist je dit al...

....dat er vandaag in de NOS app een bericht staat dat er een soort van datingsites bestaan waar je gefopt wordt met nep profielen? En ik las dat er daadwerkelijk mensen hun echtgenoot verlaat/scheiden omdat men een profiel gelooft!

En óók in déze wéér: Geld!!!

Wat heeft Gods Woord óók in déze wéér gelijk dat geld de wortel van alle kwaad is.

Geld, sex en macht!

O, wat een blij vooruitzicht heb je dan in Christus dat dit op een dag nergens meer voorkomt en alles weer nieuw is geworden! Storeloos eeuwig leven!💕😇

• 20 augustus

Ontrouw maakt idd veel gezinnen kapot

Helaas wordt het steeds normaler in deze wegwerp maatschappij

20 augustus gewijzigd door ESLI861

• 20 augustus

Wist je dat, ALS WIJ bereid zijn en WILLEN vergeven, wij GOD aan ONZE ZIJDE vinden? HIJ WIL IN AL onze noden en pijn rijk VOORZIEN. Wij mogen echt ONS VERTROUWEN stellen IN HEM en ALLEEN HEM GELOVEN, HIJ zorgt voor wegen, die voor ons onmogelijk zijn.!

201 – 225 van 269    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 8  9  10  11  Volgende Plaats reactie