Héle korte grappige dieren filmpjes🐶🐺🐵
-
16 juli
Vorige pagina...van Sari.
O, hihi net echt😂😂. tjonge!
16 juli gewijzigd door LINDA978
-
16 juli
Ik volg de filmpjes van hun op facebook..Ze helpen kansloze/zieke/gewonde/verwaarloosde straat dieren in India.
Het filmpje begint wel wat schokkend/zielig, maar al deze filpmjes hebben een mooi einde en het is dan grappig om te zien hoe zo'n opgeknapt beestje na weken weer rond huppelt.16 juli gewijzigd door RICHARD157
-
16 juli
Mooi dat je dit filmpje liet zien, triest zoals er soms met dieren wordt omgesprongen.
Ik ben al lid van zoiets dergelijks, maar wellicht zijn er broeders of zusters die zich hiervoor willen opgeven.
-
17 juli
Vorig jaar vertelde ik op het forum dat één van mijn dochters een trektocht door Europa heeft gedaan met een groepje. En in Spanje aangekomen heeft ze 2 honden meegenomen die ten dode waren opgeschreven. Julie en Jessy🐕🐶.
Ze werden niet geaccepteerd door de roedel, en mevrouw de bazin was zeer wreed naar deze honden. Maar ze maken het goed, net als de hond in het filmpje van Richard 😁.
Dank je wel voor deze eyeopener!
-
17 juli
Ik heb er nog zo eentje, al is het niet echt grappig maar de goede afloop is zo mooi en dan gooi ik het er maar een beetje op dat zo'n hond op het einde zo blij rond rent en dat is dan grappig om te zien haha
Misschien kan je in dit filmpje ook een beetje het Evangelie er in zien..
De hond is zo ziek en moe dat hij geen hoop meer heb en besluit om maar ergens in een kuil te gaan zitten om daar weg te kwijnen en te sterven, maar hij word gered door zijn redders en verozrgd en er is weer hoop en alles heeft weer zin in het leven..Let wel op voor dat je dit filmpje kijkt, want het kan best schokkend zijn..Het zijn vresleijke wonden die hij heeft, maar de afloop is zo prachtig
-
17 juli
Nou, idd...een beeld van Gods ontferming . Mooi omschreven Richard 😁
Dank je voor het delen🐶🐕🐩
-
19 juli
ja goed werk idd
-
19 juli
nieuwsgierige aagjes
-
19 juli
Wat zijn het toch prachtige vogels hé?😁
-
21 juli
Zo,n hond staat op mijn verlanglijstje 😁
-
23 juli
grappig die jonge hondjes..!honden!
23 juli gewijzigd door SARI439
-
23 juli
rare vogel!
-
23 juli
Grappig rare vogel 😀😀aandacht vragen!
-
23 juli
Of misschien wel een tikje gehad van een auto?
-
24 juli
Hihi, het moet niet gekker worden😂😂😂
Of is dit óók al overgewaaid naar Nederland?
-
26 juli
is dat niet een klein beetje overdreven??
-
26 juli
wakker worden....
26 juli gewijzigd door SARI439
-
26 juli
Ja, maar hij moet wél slapen hihi. Heeft misschien nét een paar uur op wacht gestaan 😂😂
-
29 juli
uilenfamilie
-
29 juli
Ja, prachtige vogels 😁
-
9 augustus
👀💕
-
10 augustus
Grappig
-
10 augustus
Wat een apparte gebeurtenis "ook best wel link voor de weggebruikers!" mooi dat ze toch veilig naar het water geloodst konden worden op zich ook heel bijzonder.
-
13 augustus
Het blijft leuk om naar te kijken.
-
13 augustus
Leuk hè?
Nou, nog een leuke om naar te kijken🐘