De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat zegt een foto

ForumSingles en relaties

26 – 50 van 68    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3  Volgende Plaats reactie

• 7 september

Coby 880 ik heb het ook zo opgevat dat je het in het algemeen bedoelde ,en ben het helemaal met je eens ,het zit in de kleine dingen ,ik vind mij zelf ook te dik maar heb gewoon de foto geplaatst.

• 7 september

Top Alie, dat je de foto's geplaatst hebt! We zijn geen 25 meer en dat kan je zien.
    Het is gewoon zoals het is.

7 september gewijzigd door COBY880

• 7 september

Staar je niet blind op wat je ziet,

ga op zoek naar iemands hart

7 september gewijzigd door ESLI861

• 7 september

Het gaat er toch om of je iets in  de persoon  ziet wat je aantrekt ,misschien ogen of mond enz.daar begint de kennismaking mee als het gesprek dan ook goed is kun je besluiten om iemands hart te leren kennen.

Tenminste dat is mijn ervaring .

• 7 september

Ja, in die volgorde 😉

• 7 september

Ja Esli,

En als je dan op zoek gaat naar iemands hart, of elkaars hart, dan is het verstandig om dat samen met HEM te doen en Zijn wil daarin te zoeken. Wij kunnen nog zo graag iets willen, maar dat willen is vaak vanuit onszelf. Iig heb ik daar last van vaak genoeg helaas....😒......maar t klopt dat  uiterlijke kenmerken in eerste i stante toch belangrijk voor ons zijn.

• Maandag om 19:52 uur

Laetitia ik denk ook dat de meeste mensen op deze site staan om een Christen Partner te vinden en daarin ook de leiding van de Heer vragen .

• Dinsdag om 16:23 uur

Ja een mooi gezicht een mooie foto is mooi om te zien. En zijn ook vitamientjes voor de ogen van. Iemand. Maar dat mooie gezicht en die mooie foto zegt helemaal niet zoveel over wie iemand werkelijk is. Ik was getrouwd met een mooie vrouw. Maar mijn leven was helemaal niet mooi met haar. En weet je nog iets aan een. Mooi gezicht daar wen je aan. Weet ik uit ervaring Maar aan een mooi hart wen je niet dat is altijd mooi. Ook dat weet ik uit ervaring.

• Dinsdag om 17:46 uur

Hallo Herman het gaat niet alleen om een mooi gezicht dat weet iedereen maar je kunt wel zien of je een bepaalde klik met iemand hebt ,tenminste zo werkt dat bij mij .

Ik kreeg net ook weer een knipoog van iemand  geen foto geen bijzonderheden ,ik ga daar niet op in ik wil zien met wie ik te maken heb ,ik heb eerst om een foto gevraagd ,je wilt toch zien met wat voor persoon je te maken hebt .

• Dinsdag om 18:27 uur

Nou heb wel een paar dates gehad met een vrouw die een prachtig gezicht had en ik was ook met een getrouwd. Nee maar het raakte mijn hart uiteindelijk niet. Wat mij wel raakte was iemand met een lief en zorgzaam geloofig hart

ALIE892 schreef:

Hallo Herman het gaat niet alleen om een mooi gezicht dat weet iedereen maar je kunt wel zien of je een bepaalde klik met iemand hebt ,tenminste zo werkt dat bij mij .

Ik kreeg net ook weer een knipoog van iemand  geen foto geen bijzonderheden ,ik ga daar niet op in ik wil zien met wie ik te maken heb ,ik heb eerst om een foto gevraagd ,je wilt toch zien met wat voor persoon je te maken hebt .

• Dinsdag om 18:59 uur

Dt is voor iedereen anders denk ik alhoewel ik wil ook geen man wil die niet zorgzaam of gelovig is ,ik heb hier voor drie jaar terug ook opgestaan ,en dat was ook een ramp maar ik voelde het gelijk aan deze man past niet biij mij maar ik liet mij om praten ,gelukkig ben ik geen relatie met hem aan gegaan .Ik  ben vanaf mijn 65 ste jaar alleen ,ik weet wel dat het heel moeilijk is . Weet je als een man zich egoisties gedraagt is het voor mij al gebeurdt .Ik wil ook geen man die veel ouder is dan ik ben omdat ik nog actief bezig ben met reizen enz.Gr Alie

Dinsdag om 19:01 uur gewijzigd door ALIE892

• Dinsdag om 19:12 uur

Ik weet wel dat het best moeilijk is om alleen te zijn en niet iemand te hebben die een klankbord is en liefdevol is. En een klik is daarbij belangrijk. Maar de Here God moet onze leidraad zijn bij het zoeken of openstaan voor partne. Hij kan de klik leggen tussen bij mensen

ALIE892 schreef:

Dt is voor iedereen anders denk ik alhoewel ik wil ook geen man wil die niet zorgzaam of gelovig is ,ik heb hier voor drie jaar terug ook opgestaan ,en dat was ook een ramp maar ik voelde het gelijk aan deze man past niet biij mij maar ik liet mij om praten ,gelukkig ben ik geen relatie met hem aan gegaan .Ik  ben vanaf mijn 65 ste jaar alleen ,ik weet wel dat het heel moeilijk is . Weet je als een man zich egoisties gedraagt is het voor mij al gebeurdt .Ik wil ook geen man die veel ouder is dan ik ben omdat ik nog actief bezig ben met reizen enz.Gr Alie

• Dinsdag om 20:43 uur

Ja dat is wat ik ook probeer te zeggen ,ik heb er niet altijd moeite mee om alleen te zijn dat zijn voorbijgaande momenten ,maar ik heb veel mee gemaakt in mijn leven en ben daardoor gaan inzien dat het bij mij goed moet voelen ,weet je dan ga ik er ook helemaal voor . Ik heb geleerd naar mijn  zelf te luisteren hoe reageer ik er op .en als ik een tegengevoel heb weet ik dat ik het niet moet doen ,vroeger waarschuwde de HEER MIJ OOK WEL MAAR DAN DACHT IK DAT HET VAN MIJ ZELF WAS ,mooie foto of niet ik kwam bedrogen uit .Gr Alie

• Dinsdag om 20:50 uur

Precies Alie. De Here God waarschuwd wel. Als je vragen hebt over een date persoon. Krijg je andwoord is ook mijn ervaring. God zegen. Een lieve groet uit Enschede zuid

ALIE892 schreef:

Ja dat is wat ik ook probeer te zeggen ,ik heb er niet altijd moeite mee om alleen te zijn dat zijn voorbijgaande momenten ,maar ik heb veel mee gemaakt in mijn leven en ben daardoor gaan inzien dat het bij mij goed moet voelen ,weet je dan ga ik er ook helemaal voor . Ik heb geleerd naar mijn  zelf te luisteren hoe reageer ik er op .en als ik een tegengevoel heb weet ik dat ik het niet moet doen ,vroeger waarschuwde de HEER MIJ OOK WEL MAAR DAN DACHT IK DAT HET VAN MIJ ZELF WAS ,mooie foto of niet ik kwam bedrogen uit .Gr Alie

• Dinsdag om 22:47 uur

Jij ook Gods zegen bij je zoektocht ,ik hoop dat je op je iemand op je weg tegen komt .groetjes Alie

Dinsdag om 22:48 uur gewijzigd door ALIE892

• Woensdag om 1:58 uur

Bedankt Alie

Mijn leven is in Gods handen. Hoop dat jij ook iemand op jou weg tegenkomt

ALIE892 schreef:

Jij ook Gods zegen bij je zoektocht ,ik hoop dat je op je iemand op je weg tegen komt .groetjes Alie

• Woensdag om 7:27 uur

Dank je wel ,ik vind het ook gezellig en fijn om hier op SC te staan en samen dingen te kunnen delen ,zoals wat zegt een foto .gr fijne dag

• Woensdag om 9:59 uur

www.mupload.nl/img/dqohc0j1bhgag.jpg

• Woensdag om 11:36 uur

👍💜

• Woensdag om 11:48 uur

Maar de Bijbel heeft het vaak over uiterlijk schoon.Dus in die zin is er niks mis mee!! David, Salomo, Rebekka, Sarah enz. Innerlijk en uiterlijk kán mooi zijn, maar soms is een mooi iemand die alléén maar godsdienstig is niet méér dan een gouden ring in een varkenssnuit!

Een levende wandel in de Heere, in totale afhankelijkheid, daar komt het op aan! Niet zelf pakken en willen. Dat geloof ik zó. En op Zijn tijd zal Hij zeker overkomen in al onze vragen en moeiten. En soms krijgen we géén antwoord of gebedsverhoring.

In alles berusten in Hem...is een héle weg hoor🙏

Woensdag om 11:55 uur gewijzigd door LINDA978

• Woensdag om 14:22 uur

Hallo Linda het gaat er eigenlijk om  of je een foto belangrijk vind maar de discussie gaat nu een andere kant op,Tenminste dat is mijn mening ,mensen die een levende wandel met de Heer hebben zijn  soms ook niet perfect ,uiterlijk schoon kan belangrijk zijn maar daar hoort het innerlijke ook bij .

Woensdag om 14:23 uur gewijzigd door ALIE892

• Woensdag om 15:20 uur

Amen 🙏🙏🙏

ALIE892 schreef:

Hallo Linda het gaat er eigenlijk om  of je een foto belangrijk vind maar de discussie gaat nu een andere kant op,Tenminste dat is mijn mening ,mensen die een levende wandel met de Heer hebben zijn  soms ook niet perfect ,uiterlijk schoon kan belangrijk zijn maar daar hoort het innerlijke ook bij .

• Woensdag om 17:27 uur

ALIE892 schreef:

Klopt hoor Alie😉...dat mijn post niet SPECIFIEK over een foto gaat. Net als jullie postings is de mijne óók gewoon een aanvulling.  

• Woensdag om 20:51 uur

Hihi men heeft niet altijd in de gaten dat men zelf ook off topic gaat😀

Woensdag om 20:51 uur gewijzigd door JANE993

• Woensdag om 21:16 uur

Ik heb wel steeds aan het eind iets over een foto gezegd ,en de dingen die geschreven zijn gaan er ook over wat de inhoud van iemand kan zijn als je het na leest .ik vond dat van die varkensnuit niet fijn ,er zijn mensen die naar de kerk gaan en een ander inzicht toe zijn gedaan .

Woensdag om 21:26 uur gewijzigd door ALIE892

26 – 50 van 68    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3  Volgende Plaats reactie