De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat eten we vandaag

ForumRatjetoe

2651 – 2675 van 2739    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 106  107  108 ... 110  Volgende Plaats reactie

• PIET361

7 oktober

Macaroni met gehakt en heel veel roerbakgroente

• 7 oktober

Uit de vriezer piet 😂

• 9 oktober

Macaroni ...verse ...

• 9 oktober

Da`s beter @Louise hihi

Spruitjes en Pompoenburger

• 9 oktober

Ik heb vanavond rosti rondjes uitgeprobeerd. Nu last van m'n maag....

Ga het ook maar niet meer proberen. Ben dat vette niet meer gewend.

Kan het beter gewoon op groente houden met wat rundvlees.

• 9 oktober

He bah wat vervelend Sandra !

• DREEKE742

9 oktober

zo vele zielen een gedachte?

ik heb ook eigen gemaakte macaroni gegeten. ha..ha..

• 9 oktober

Jaarlijks koop ik 2 zakken macaroni.

Niet om op te eten maar als rekenmateriaal voor het aanleren van de tafels :)

• 9 oktober

Hahahahahah!

• DREEKE742

9 oktober

Sandra ...  niet spelen met je eten.... 😂😂😂

• 10 oktober

SANDRA421 schreef:

Ik heb vanavond rosti rondjes uitgeprobeerd. Nu last van m'n maag....

Ga het ook maar niet meer proberen. Ben dat vette niet meer gewend.

Kan het beter gewoon op groente houden met wat rundvlees.

Sandra ik maak dit altijd zelf, want dat voorgebakken spul is bagger.

Je raspt ongekookte aardappel, vermengt die met ei of alleen het ei-wit, lekkere kruidjes (wat je maar lekker vind) erdoor roeren en eventueel een klein beetje creme fraiche of griekse yoghurt. Je kunt vochtig aardappel rasp dun bestrooien met zout en dan in een filterzakje/zeefje uit laten lekken voor je de rest erdoor mengt. Dan balletje maken, die je plat duwt met de hand of als je hebt een hamburgerpers.

• 10 oktober

@Martha,

Leuk dat je dit hebt geplaatst!

Maar ik eet al aantal jaren geen aardappelen, rijst of pasta's meer. Ik ben gevoelig voor suikers in eten.

Inmiddels is alles zo hersteld dat ik om de aantal weken iets uit ga proberen of ik daar op reageer.

• LINDA978

10 oktober

MARTHA515 schreef:

Sandra ik maak dit altijd zelf, want dat voorgebakken spul is bagger.

O Martha, wat zeg je me nou? Hhihi

Ik heb, als ik rosti rondjes eet, die van Avico. En ze zijn heerlijk hoor! :-m

Maar wel fijn je recept. Ga ik ook eens uit proberen, bedankt hoor;-)

Vandaag eet ik bruine bonen met een gebakken ei en uitjes + appelmoes. Lekker makkelijk!

10 oktober gewijzigd door LINDA978

• 10 oktober

Excuus voor mijn woord (bagger), wil eigenlijk zo niet over eten praten. Maar het is fijn hoor als jij ze lekker vind Linda. Mijn uitdrukking is voor alle verkeerde vetten, zouten en chemische toevoeging aan voorbereid eten.

Sandra heel goed van je. Ik doe precies hetzelfde. Koolhydraten kunnen ook narigheid veroorzaken; het teveel wat we er heel gemakkelijk van binnenkrijgen voorkom je op die manier heel goed.

Wat God geeft aan voedsel is een grote zegen en blijkt Zijn trouw altijd weer uit, maar wij zijn wel erg ver van de bron afgedwaald ook wat dit betreft.

Mijn lelijke woord betreft de voedselindustrie die vooral Euro's in hun ogen hebben staan.

Eet smakelijk allemaal straks.

• 10 oktober

Mijn lichaam reageert met ontstekingen op het eten van bepaalde suikers. Ik heb niet bewust een koolhydraatdieet ofzo.

Maar geldt ook voor het eten van fruit, alleen maar rood fruit. In de zomer wel jammer met al die heerlijke, zoete meloenen!

• PIET361

12 oktober

Eet je toch lekker zomerkoninkjes! Kilo's heb ik er van gegeten deze zomer en soms zijn ze nog te koop bij Appie Heijn.

• PIET361

12 oktober

Vanmiddag heb ik Raasdonders met spek gegeten, al is het dan nog steeds zomer en nog geen winter. Vond ik ze toch wel erg lekker!

• REENA990

12 oktober

Ik heb andijviestamppot met stukjes gerookte kippie en vega worst.  En veel sambel peper er

bij, anders is t erg flauw. 🤗

@piet wat is raasdonder?

• 6 november

Ik eet vandaag stamppot boerenkool .

• ADRIANA359

10 november

Pizza.

• LEJO464

10 november

Patat kapsalon, als ie 'm met kebab wil maken in plaats van shoarma.

• LEJO464

10 november

Anders word het pizza...

• 10 november

Is patat kapsalon met sla en veel gesmolten kaas?

• LEJO464

10 november

Ja, en shoarma maar onze plaatselijke grillroom heeft varkensvlees voor shoarma.
    Ik eet geen varken meer en ook geen kameel...
    Wel rund, schaap en geit...

• 10 november

Groot gelijk hoor, varkensvlees is ook niet gezond.

Maarre kameel heeft nog nooit op m'n menu gestaan. Geen idee hoe dat smaakt.

2651 – 2675 van 2739    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 106  107  108 ... 110  Volgende Plaats reactie