De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat eten we vandaag

ForumRatjetoe

2751 – 2775 van 2926    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 110  111  112 ... 118  Volgende Plaats reactie

• 25 december

Gourmetten met m’n dochters en schoonzoon...bij mij thuis..

• 25 december

Uit eten bij vrienden/vriendinnen! Wat? Nog verrassing, maar zal lekker zijn! Voor elk wat wils!

• 25 december

Wij hebben lekker pannekoek gourmet gedaan

• 27 december

Vandaag : soep met een broodje rosbief .

27 december gewijzigd door MARGRIET124

• 27 december

Aardappels gekookt ...spinazie en restantjes van de gourmet...biefstukjes en varkenshaas ..en vega voor m’n dochter...

• 28 december

Bij Ikea :-)

• 29 december

Gebakkken aardappelschijfjes met shoarma vlees ,paprika ui tomaat en heel veel champignons...dan ben  ik eindelijk heen door alles heen wat overbleef van het steengrillen / gourmetten .

• 29 december

@ Louise

toch een heel lekker maaltje!

ik eet iets met prei, wortel en courgette en vis. Moet alleen nog bedenken of ik het in de over kieper of in de hapjespan en of er aardappels of rijst bij gegeten gaat worden.

• 30 december

Ook lekker dorcas

• 31 december

Koosjer uiteraard dat zijn alle dieren met gespleten hoeven die herkauwen. Dit zijn dieren waarbij de beide hoeven geheel gekloofd zijn. Vissen moeten vinnen en schubben hebben. Aas en insecten met vleugels zijn verboden en niet alle vogels mogen gegeten worden. Iets anders eet ik niet.

• 31 december

Wat is dit ?

Wat at je dan nu uiteindelijk ?

Het gaat er hierom wat je gaat of hebt gegeten....

31 december gewijzigd door LOUISE648

• 31 december

Louise blijkbaar stoort mijn reactie jou ik heb Malawach gegeten !

• 31 december

Ja dat is bekend vanuit de bijbel. Ben je van Joodse afkomst? Of volg je dit.

Dat wordt dus bv kip met sla zonder ei

• 31 december

Ik heb spaghetti zonder vlees en extra veel kaas gegeten.Heerlijk ! Viel me niet tegen

• 31 december

Je bent wel erg snel met een conclusie ,cleo....ik stel een vraag meer niet...

31 december gewijzigd door LOUISE648

• 31 december

Dorca, ik volg hoe we zouden moeten eten vanuit de Torah dat staat los van Joods zijn of niet, maar is wat God van ons vraagt. Maar als antwoord op je vraag nee ik ben niet joods.

31 december gewijzigd door CLEJO670

• 31 december

aardappels en spruitjes

vruchten-kwark

• 31 december

@Louise648 en @Dorcas

Volgens mij is dat heel erg lekker ,,Malawach,,

• 31 december

Ja..,wie wéét...☺

• 31 december

👍😊

• 31 december

In het nieuwe verbond moeten we geen bezwaar hebben wat iemand eet. Ieder wat hij wilt🙋

1 januari gewijzigd door NATHALIE158

• 1 januari

Sorry pff topic.

Lees Handelingen 10 vanaf vers 9.

Omtrent kosjer eten

• 1 januari

Ik heb ontbeten met... oliebollen...:-m. Ook 1 met ham-kaas. O:) Een vet lekker begin van dit nieuwe jaar.

• 1 januari

Lekker  ontbeten @Petra

Zin in een dikke pannenkoek  met  tomaten dip

Lust je dat ook ?😀

1 januari gewijzigd door LOUISE127

• 1 januari

Brrr jullie liever dan ik.

Lekkere bruine boterham met kaas. Koppie koffie en wat fruit. Wat had ik daar een zin in na al die vettigheid

2751 – 2775 van 2926    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 110  111  112 ... 118  Volgende Plaats reactie