De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Mannen, waarom geen berichtje terug?

ForumOver SamenChristen

26 – 50 van 164    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3 ... 7  Volgende Plaats reactie

• NELLIE437

27 oktober 2015

@Herman,

Waarom moet je het geschrevene kopiëren van SC? Iedereen kan toch lezen? Ik zie vaker dat mensen dingen van een ander kopiëren. Waarom is dat? :-)

Ik heb gelukkig nog nooit meegemaakt dat iemand onbeschoft reageert op sites.

Knipogen zijn leuk, maar ik kan er ook niet veel mee. Stuur dan een mail.

En...mensen die niet reageren, kijken denken ik niet op het forum...%-/:-x

• 27 oktober 2015

Nellie dat kopieren is alleen maar makkelijk, dan hoef je het geschrevene zelf niet op te zoeken, waar iemand op reageert. :-)

27 oktober 2015 gewijzigd door JANE993

• NELLIE437

27 oktober 2015

Ja, ok, Jane. Maar in dit geval stond de reactie van SC erboven. Dus.............

• NIMRE580

27 oktober 2015

Nellie: je kunt  je instellingen zo maken dat je geen knipogen kunt ontvangen. Heb ik ook. Ik weet geen raad met knipogen, net als jij. Weet niet hoe ik daarop moet reageren en heb eigenlijk ook geen behoefte om erop te reageren. Vind het te makkelijk. Doe maar een beetje je best en stuur een mailtje, denk ik dan.... dan weet ik wat je bedoelt.

• NELLIE437

27 oktober 2015

Dus.............mannen, niet meer knipogen, maar gewoon een mail sturen ;-);-);-):up:

• 27 oktober 2015

@ Nellie,

Ja in dit geval stond het er boven, maar dat is meestal niet zo en soms staat het op de vorige pagina.

Ik vind het alleen maar makkelijk of duidelijk.

• 27 oktober 2015

Een knipoog is flirten volgens mij. Ik heb er ook niks mee, denk dan ook wat moet je ermee? Stuur er nooit 1 terug

• EEKE866

27 oktober 2015

ik vind knipogen wel leuk ( om te doen en te krijgen). Het is voor mij een eerste aftasten of je allebei geinteresseerd bent om contact te zoeken. Soms krijg ik een heel leuke reactie terug in de vorm van een mail en weet ik daarna soms ook makkelijker een mail te schrijven.  Dus wat mij betreft mag die knipoog er gewoon blijven.

• 28 oktober 2015

Oh leuk die verschillende reactie`s, Eeke jij bent er wel blij mee, volgens mij ben jij een stuk jonger en zijn wij er wat te oud voor geworden om het zo als jou te zien. Maar bij instellingen kan je het dus uitschakelen volgens Nimre.

Ik vraag mezelf wel af, wat als ik iemand hèèl erg leuk vindt en die stuurt een knipoog wat ik dan zou doen?`kan me er iets bij voorstellen dat je er dan over nadenkt om toch maar te reageren;-)

• NELLIE437

28 oktober 2015

Dus de knipoog dan toch maar niet uitschakelen, Jane :-D

• 28 oktober 2015

Nee inderdaad Nellie, nog maar eens een nachtje over slapen;-) In het verleden heb ik in een overmoedige bui eens een leuke man een knipoog gestuurd en volgens mijzelf zou die persoon daarop niet reageren, maar hij stuurde wel een knipoog terug!!!!

• MARIONE174

28 oktober 2015

Sandra 781,  jij hebt dat dus ook meegemaakt... Wat goed dat jij naar je gevoel hebt geluisterd!!! Ik heb er van geleerd....  Wie hebben we het wel over dezelfde... LOL

Ik ben ook blij dit bij jullie te lezen over geen antwoord krijgen..... want ik vermeld heel openlijk dat ik gebruik maak van een rolstoel... en soms denk ik dat het uitblijven van een reactie daar mee te maken heeft.  Het is mijn eigen onzekerheid.... dat weet ik wel. Maar het blijft moeilijk om de rolstoel en het niet reageren los te zien van elkaar.

• NIMRE580

28 oktober 2015

Marione, dat is ook wel een moeilijk iets. Ik ben ook een tijd afhankelijk geweest van een rolstoel en scootmobiel. Ik zei dat niet direct in mijn profiel, maar wel in een van de eerste mails. Dan was er vast een beginnetje en had iemand vast een beetje een indruk van me. Ik had het gevoel dat ik anders mezelf te kort deed en de ander ook, want ik ontnam  (door misschien de schrik van zo'n eerste indruk) de ander ook de kans om mij te leren kennen. En na een mail of twee driie is het ook nog best heel vroeg in het contact en kun je de ander nog de ruimte geven om zich terug te trekken.

Gelukkig is die tijd voor mij, maar ik kan me dus nog goed verplaatsen in jouw situatie.

• NATASCHA934

28 oktober 2015

Deze post is op verzoek van de schrijver verwijderd

• BERT880

4 november 2015

Vrouwen antworden ook heel vaak niet.  Ook om te antwoorden ist naastenliefde ... als men dit niet doet dan klopt er iets niet!  

• RON724

8 november 2015

Weet je wat ook zo "leuk" is .... als mensen bij je gaan kijken en dan hun profiel blokkeren voor jou, eigenlijk moet ik er wel om lachen, want het zegt meer over hen dan over mij.

Nogmaal meiden/dames/ladies ..... ik ben hier voor vriendschappen, relatie`s laat ik wel uit mijn hoofd, want die staat er toch niet naar.

En misschien staat mijn hoofd jou niet aan .... So be it!!!

Hij zit er eenmaal op en als je mij dieper in de ogen zou kijken .... niet van mijn "schrikfoto" .... dan weet ik dat er een zachtaardige, lieve, betrouwbare, gevoelige knuffelbeer/man zit.

Maar ja ..... hahahaha .... ik ben hier nu eenmaal niet voor relatie`s, maar leuke contacten.

Maar doordat je mij al geblokkeerd hebt WEET IK .... wat jij aan vriendschap op elk gebied gaat missen.

Maar ik ben wel degelijk blij met mezelf!! En ik ga me ook niet meer verstoppen vanwege mijn dik zijn!!

Dat is afgelopen sinds een paar weken, dusssssssssss .............

En het volk zegt: `AMEN!!! AMEN!!!` (Weet je dat er ook kracht zit in het woordje "amen")

Mijn hebben en houden gaan al deze lieve mensen missen.

Als laatste hierover:

- Ik had vroeger, zo`n 2 jaar geleden, nog contact met mensen waarvan ik dacht dat ze mijn vrienden waren, maar dat wilden ze niet en ze stelden zich op als mensen die mij wilden helpen.

Maar ik deed niet wat zij zeiden, want ik had uit ervaringen met hen eerder dat WEL gedaan.

Het heeft mij frustratie op frustratie opgeleverd en een hele berg verwarring.

Deze zogenaamde vriendschap legde ik naast een vriendschap met een man die ik nog kende van vroeger, toen ik net tot bekering was gekomen.

Maar hij, mijn beste vriend en hartsvriend geworden .... heeft mij aanvaard zoals ik ben, zonder mij te willen veranderen.

Weet je wat er gebeurde ....IK BLOEIDE OP ALS EEN ZOON VAN GOD en als maat waarbij we bij elkaar binnen komen in onze hart!!

Wat bedoel ik nu te vertellen .... geef elkaar de kans en de ruimte, al is er geen lichamelijk klik .... en je zal zien dat mensen zich meer voor je openen en dingen delen.

En wat blijkt? Of je ontvangt die luisterend oor waar je al jaren naar verlangd of je ziet een persoon waarbij je eigen gedachtes helemaal verbleken, vanwege je vooroordeel of je ziet een persoon tevoorschijn komen met al die eigenschappen die (juist) jij graag ziet bij een man.

Joh ... de een is dik, de ander is te dun, de een heeft wel een bos hout voor de deur, de ander niet ..... de een heeft slagtanden, de ander heeft dracula tanden ...... de een heeft een grote bankrekening de ander niet, de een kan met geld omgaan de ander niet....

Doe je winst met dit verhaal .... en zoals ik al eerder voor dit profiel had gezet ..... ik heb je meer te bieden dan wat jij ziet.

Soms heb ik zoveel "last" van wijsheid ...... dat ik denk, waarom zien ze dat niet??!!  

8 november 2015 gewijzigd door RON724

• SANDRA781

8 november 2015

Hallo Ron, dat van die geblokkeerde profielen herken ik ook. Denk je dat iemand leuk is en je profiel vaak bezoekt omdat het wederzijds is. Om te ontdekken dat ze alleen maar je profiel zo vaak bezocht hebben om het te blokkeren. Ik had er de eerste paar keer heel veel moeite mee. Maar als ik het nu ontdek denk ik die persoon is toch niet voor mij bestemd. En ik ga er anders mee om.

Ik vind op dit moment ook vriendschap belangrijker dan een relatie. Dat kan gelukkig ook hier. Niet iedereen sluit zich af.

Het beste is er relaxed mee omgaan en het bij de ander laten waarom zij het doen.

Ik geniet van alle andere dingen die hier gebeuren in afwachting van een ontmoeting met degene die voor mij bestemd is.

En ja, ik blokkeer zelf ook soms mensen waar ik niets mee heb.

• ROCKWEST042

8 november 2015

mijn ervaring is dat een 80% gewoon niet reageert. Verbazend, maar zegt meer over hen dan over mezelf, dat is me wel duidelijk.

Had ik wel niet verwacht op een christelijke datingssite...

Wat elementaire beleefdheid...

• NIMRE580

8 november 2015

Blokkeren jullie mensen waar je nog helemaal geen contact mee hebt gehad? Ik zou dat alleen maar doen als iemand me lastig zou vallen en me zou blijven mailen zonder dat ik dat wil. Heb dat maar 1 keer hoeven doen, gelukkig.

Dacht ook dat die functie daar alleen voor was. Dus ben wel verbaasd over deze manier van daarmee omgaan. Snap het ook niet zo goed? Waarom zou je iemand blokkeren die niet eens contact met je zoekt?  Of waar jij zelf  geen contact mee wil zoeken?

Ik ben ook erg verbaasd over het hoge percentage van mensen die niet reageert hier, Rockwest. Ik geloof niet dat ik eerder een site heb meegemaakt waar dat percentage zo hoog was. En dat is juist op een christelijke site heel vreemd.

• MOKUM195

8 november 2015

Het kan nog erger, laatst had ik een leuke chat met iemand, de volgende dag zag ik dat die persoon weer online was, wilde hem een mail sturen, kreeg deze niet verzonden, want persoon was geen lid meer.

nou vond dat ver onder nul wat beleefdheid betreft

• 8 november 2015

Ben je verplicht  dan om te reageren?

Je krijg soms zulke wonderlijke berichten, voel me dan niet geroepen om er een  antwoord op te geven?

• NIMRE580

8 november 2015

Dat is zeker ontzettend onbeleefd,Mokum.

En Louise, ik vind reageren wel normaal. Natuurlijk niet als iemand gewoon een heel raar of onfatsoenlijk berichtje stuurt, hoor.... daar zou ik ook niet op reageren. In dat geval is negeren ook het beste wat je kunt doen. Maar als iemand belangstelling toont en aangeeft contact te willen, ja, dan vind ik reageren wel gepast. Of als iemand je gewoon wat vraagt.

Zie jij dat anders?

• NIMRE580

8 november 2015

Ik moet zeggen dat, als iemand me ongevraagd een of andere link stuurt naar een filmpje of zo, (gebeurt wel eens) dan reageer ik ook niet... dat is ongevraagd contact en geen vraag... .ik vind dat ook niet oké, om zonder dat je het aan iemand hebt gevraagd, dingen toe te sturen. Als je al contact met iemand hebt, is dat natuurlijk heel anders, maar zomaar vanuit het niets... vind ik zelf niet fijn.

8 november 2015 gewijzigd door NIMRE580

• MOKUM195

8 november 2015

als iemand mijn een knip oog of berichtje stuurt, dan stuur ik in iedergeval een berichtje terug.

dat is volgens mijn het minste wat je kan doen.

de gouden regel, zo als een vriend van mij altijd zei, met de mensen omgaan zoals je zelf ook behandeld zou willen worden.

• 8 november 2015

Helaas  krijg ik vaak berichten van hele oude mannen, geen zin aan om antwoord op te geven!

Ik hoef geen berichten van 60 Plussers.

26 – 50 van 164    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3 ... 7  Volgende Plaats reactie