De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Mannen, waarom geen berichtje terug?

ForumOver SamenChristen

51 – 75 van 143    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3  4 ... 6  Volgende Plaats reactie

• 8 november 2015

Zelfs geen knipogen.

Ik bedank dan ook nooit!

Ik bedoelde trouwens 70 Plussers, ik schijn ze aan te trekken, haha!

• 8 november 2015

uit die richting krijg ik ze ook weleens, ook dan stuur een kort berichtje terug.

• NIMRE580

8 november 2015

Dan kun je je instellingen wijzigingen Louise.Dan kunnen mensen boven een bepaale leeftijd niet meer op je reageren. Dat is wel zo duidelijk dan. Ik reageer wel, hoor, ook als oudere mannen een berichtje sturen.  Kleine moeite om aan te geven dat je geen belangstelling hebt.

Knipogen kun je trouwens ook instellen, als je die liever niet krijgt. Ik wil dat  niet... bijvoorbeeld.Weet nooit goed wat ik daar nou mee moet. Vind het ook wel érg makkelijk. Laat iemand maar een beetje z'n  best doen als hij contact zoekt.

• 8 november 2015

Heb ook wel eens een berichtje gehad van 80+, brrrr, dan reageer ik niet. Mannen willen altijd een jongere vrouw, waarom zouden wij dan iemand van 20 of 30 jaar ouder willen? Sorry mannen wel eerlijk blijven hè;-)

• 8 november 2015

Nou ik niet hoor!

• NIMRE580

8 november 2015

Zo oud heb ik ze niet gehad, haha. Dat is wel een beetje naïef maar ja, soms lukt het, toch... dus wellicht denken ze: de aanhouder wint. Maar bij mij ook geen kans, hoor.

• RON724

8 november 2015

Dat van die 60 - 70 - 80 - 90 heb ik nu nooit he??

Wahahahahhaha ........ En Nimre neejj .... als mensen nu gewoon zeggen van joh ... jij bent mijn type niet i.p.v. blokkeren, gebrek aan communicatie .... hahahahha ....

En neeejjj, mensen zijn niet verplicht om terug te reageren .... ze mogen ook een postduif sturen.

Maar ja een christelijke site zegt nog niks .... ik vind mensen soms nog onbeschofter dan op een andere site, die durven tenminste wel te zeggen waar het op staat.

Louise .... als je me nu kon horen ..... hihi .... what a djoke!!

Tjonge, jonge, jonge, jonge, ..... ik lig hier te janken van het lachen .... maar ok ... wat zullen we van deze dingen zeggen, mannenbroeders, vrouwen die je blokkeren ondertussen jou profiel hebben bekeken en jij die van hunnie niet .....

Dat van hunnie kunnie nie ...... wajahjahahahha .....Dan maar zoals Louise, waar menig ouder haar achtervolgt ...

Moeten we straks het SC- bevrijdingsteam op je af sturen?! Hahhahaha ......

Arme Louise .... laten we onze hoofden bezig (en ons lachen inhouden)

Ik kan niet meer van het lachen ...... geweldig, geweldig, geweldig!!

• RON724

8 november 2015

Als je toch en thriller leest ..... dan is dit wel een hele goeie ..... hjahhaha ....

• ANNEMARIE967

8 november 2015

Bij mij ook hoor! Makkelijk 50+... Dan komt bij mij altijd de vraag; zie ik er zo oud uit??

• 8 november 2015

Dat denk ik ook altijd, heb ik zo n oud hoofd, of zijn dit de mannen die niet alleen kunnen zijn en een vrouw willen die voor hun kookt, wast en strijkt....soort huishoudster...

Brrr....zo geen zin.....in...

• RON724

8 november 2015

Neeejjj??

Ik zou het er ook koud van krijgen van zoveel aandacht, zkrs wat de leeftijd betreft ..... nee joh ze denken een mooi jong blaadje .... ik krijg niet eens de tijd om te reageren of ze hebben mij al geblokkeerd ..... hahaha ....

• 8 november 2015

En Ron , ik lig hier ook dubbel...ben nogal nuchter...waar ik geen zin aan om op,te reageren , doe ik gewoon niet!

Heeft volgens mij niets met fatsoen te maken of met christen zijn....

• RON724

8 november 2015

Oh, oh, mensen, .... wat maakt dit mijn dag weer Carpe Diem ....

• RON724

8 november 2015

Nee, maar dat is anders .... ik zie ook wel types waar ik niet op reageer, maar ik krijg niet eens de kans, om bij hunnie te kijken ..... en voor de rest laat ik die blokkeerknop open, want je weet maar nooit als een 90+ reageert he?

Als ze nou een paar centen hebben, maar ja ... dat valt dan ook weer tegen

• SANDRA781

8 november 2015

Het valt mij op dat mannen vaak in hun profiel zetten dat ze op zoek zijn naar jongere vrouwen omdat ze nog jong van geest zijn. En een waarschuwing plaatsen dat oudere vrouwen vooral niet moeten reageren.

Misschien een tip voor de dames die door de oudere mannen  benaderd worden om ook in hun profiel te zetten dat ze niet door oudere mannen benaderd willen worden.

Daarnaast: Ik reageer meestal wel als ik door iemand benaderd wordt moet ik zeggen. Ook al is het om iemand af te wijzen.

8 november 2015 gewijzigd door SANDRA781

• RON724

8 november 2015

Aha ... je laatste zin aangepast, zie ik .... dan klopt mijn reactie op jou ook niet meer ....

Zelf, vind ik, een levens rijpe vrouw beter!

Sandra ben jij een beetje sadistisch? Het is net of je het leuk vind om iemand bewust af te wijzen.

Als mannen dit lezen en ik ben er 1 van, zit ik niet op zo`n persoon(lijkheid) te wachten en zou ik het zelfs niet opzoeken om te antwoorden op wat een man in zijn profiel zet.

Want negatieve aandacht is ook aandacht, vraag maar aan de mensen die in het pastoraat zitten.

8 november 2015 gewijzigd door RON724

• SANDRA781

8 november 2015

Ik denk dat je niet goed begrijpt wat ik zeg. Ik heb het aangepast zodat het duidelijker wordt wat ik bedoel. En waarom zou je mensen niet mogen afwijzen als ze niet aan je eisen voldoen!

En waarom zouden mannen wel in hun profiel mogen zetten dat ze geen reacties willen van oudere vrouwen en zou een vrouw dat niet mogen doen?

• NIMRE580

8 november 2015

Ik snap je niet, Ron. Sandra is juist heel netjes. Ze schrijft gewoon terug dat ze geen belangstelling  heeft en dat is toch heel beleefd? Ik verpak dat aardig, maar ben wel duidelijk.  En ik denk dat het zo hoort. Niets laten horen is gewoon toch nooit fijn. Wat hebben jullie zelf eigenlijk liever? Dat iemand niks laat horen of dat iemand je even mailt dat hij geen belangstelling heeft?

• RON724

8 november 2015

Wat ik begrijp is:

Dat oudere vrouwen vooral niet moeten reageren .... en dan reageer jij wèl hierop, om ze af te wijzen ....

Want zo staat het er ..... ze vragen/zeggen al dat oudere vrouwen niet moeten reageren en om er dan nog een overheen te gaan ....tja .... zo lees ik het, tenminste

Nou geef mij die thrillers maar van Louise!!

8 november 2015 gewijzigd door RON724

• NIMRE580

8 november 2015

Nou, ik denk dat het bij Sandra vooral gaat om oudere mánnenn, Ron, haha. :-D

Maar ja, dat is waar. Ze wil geen contact, maar als ze toch contact zoeken laat ze hen netjes weten dat ze geen belangstelling hebt. Ik zie nog steeds niet wat dat met sadisme te maken heeft. Ik vind het netjes.

Heb jij dat in je profiel staan, Sandra, een leeftijdsgrens? Eigenlijk weet ik dat niet eens van mezelf, ik geloof het niet.... ik ga gelijk even kijken.:-)

• SANDRA781

8 november 2015

Juist Nimre, dat bedoel ik. Als ik iemand leuk vind ga ik verder en anders wijs ik diegene beleefd af. Ik zet niet in mijn profiel wie wel en niet mag reageren. Ik sta juist open voor allerlei reacties en heb contact met mensen van verschillende leeftijden. Maar betekent niet dat ik met iedereen in zee ga.

• NIMRE580

8 november 2015

Het stond er niet, ik heb het gelijk even aangepast.... dat ik iemand zoek van ongeveer mijn eigen leeftijd. Al is dat ongeveer een ruim begrip..

Ik houd mijn profiel ook open en een vriendschappelijk contact is niet aan leeftijd gebonden. Dat mag met iedereen en inderdaad, daarom heb ik ook geen leeftijdsgrens in mijn profiel aangebracht, Sandra, want sommige mensen kun je gewoon niet (vriendschappelijk) mailen omdat je niet voldoet aan hun criteria.

• SANDRA781

8 november 2015

Je begrijpt het niet Ron. In de profielen van sommige mannen staat dat oudere vrouwen niet moeten reageren. Ik stel voor aan de dames die last hebben van oudere mannen om dat ook in hun profiel te zetten  zodat ze geen last hebben van reacties van oudere mannen. Ik heb het er niet bij staan trouwens.

Daarnaast,  ander onderwerp, als reactie op het feit dat mensen niet reageren als iemand op hun profiel,  als ik een reactie krijg van iemand waar ik niets mee wil, dan wijs ik die af.

Ik reageerde op twee verschillende dingen. Had ik misschien erbij moeten zetten. Ik hoop dat het nu wat duidelijker is wat ik bedoel.

• SANDRA781

8 november 2015

Ja Nimre,  ik heb ook vriendschappelijke contacten van verschillende leeftijden en heb niet echt een leeftijdsgrens op mijn profiel.

• LOVELY894

8 november 2015

je hebt gelijk hoor Sandra, dat doe ik ook niet,

Of heel kort en bondig dat ik geen interesse heb

51 – 75 van 143    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3  4 ... 6  Volgende Plaats reactie