De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Mannen, waarom geen berichtje terug?

ForumOver SamenChristen

76 – 100 van 143    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 3  4  5  6  Volgende Plaats reactie

• RON724

8 november 2015

Loekie de Leeuw zegt: `Asjemenou!`

8 november 2015 gewijzigd door RON724

• SANDRA781

8 november 2015

En Ron om nog even op jouw eerdere opmerkingen terug te komen, ik ben absoluut niet sadistisch ingesteld of kom ik aandacht te kort waardoor ik negatieve aandacht moet gaan trekken. Dus wees gerust. Er is geen pastorale zorg nodig voor mij.

• RON724

8 november 2015

Hahahaha ..... oooh wat ben ik blij ..... vooral dat je dat zo zegt ..... want ik zeg ook niet dat je pastorale zorg nodig hebt.

• NELLIE437

8 november 2015

Nu reageert er een keer een man....is het weer niet goed 8-o:-DO:)

• SANDRA781

8 november 2015

Haha. Grappig is het wel ja.

• GIOVANNI801

9 november 2015

moet ik geloven wat er in een profiel beschreven staat? het valt soms zwaar tegen dat je een heel andere kijk op mensen krijgt als je denkt dat iemand netjes antwoord terug stuurt maar het tegendeel blijkt toch anders te zijn, natuurlijk moet er rekening gehouden worden dat je met mensen te maken hebt ook al draag je de naam christen .

• 9 november 2015

Deze post is op verzoek van de schrijver verwijderd

• 9 november 2015

Deze post is op verzoek van de schrijver verwijderd

9 november 2015 gewijzigd door NATASCHA934

• MIRJAM518

11 november 2015

Als mensen al meteen zeggen je  bent mijn type niet dan kan ik dat ook wel waarderen omdat je dan eerlijk bent. Maar ik kan dat zelf nooit zomaar zeggen. Ik denk altijd het is iniedergeval de moeite waard om iemand echt te leren kennen. Als je iemand echt leert kennen dan pas kun je zeggen of het je type is ja of nee. :-);-)

Je leert een mens echt kennen als je tijd met ze door brengt.

• CINDY996

11 november 2015

Wat ikzelf vind van het versturen van een knipoog, is dat ik de andere persoon wil laten zien dat ik interesse heb. Niet direct op zijn foto maar op zijn complete profiel.

Of deze persoon gaat reageren of niet, het gaat erom dat ik het wilde.
    Misschien is het fijn om te weten, deze site is voor en met Cristenen. Geen schaamte gevoelens, geen onzekerheden geen enz. We zijn broeders en zusters. Juist hier, zou je alles eruit kunnen halen wat je zoekt. Iemand die in/met God leeft begrijpt je.

Soms, geven mensen geen antwoord. Misschien omdat ze niet weten hoe ze iemand eerlijk moeten vertellen wat hij of zei vind. Belangrijk is dat jij doet wat je graag zou willen. Pinser je niet ergens op. Vind je een man of vrouw leuk? Stuur een knipoog en bid voor liefde. Bid voor die eenheid.Tenslotte heb je al 1 ware liefde. Alles wat erbij komt is extra . Je weet vanzelf wanneer het zover is. Gooi niet met een steen zonder te weten hoe het zit. Gooi uberhaupt niet;-)..Niet reageren, een knipoog ontvangen, wel of geen match. Alleen Hij weet waarom. Nou , moeder Theresa heeft gesproken :) Slaap lekker allemaal, en Gods zegen.

• EVERT410

11 november 2015

Nu reageert er een keer een man....is het weer niet goed

nellie zit jij te wachten op sachareinige ruzie zoekers8-o

ik had gedacht dat als christenen onder elkaar respekt zouden tonen

• NELLIE437

11 november 2015

@Evert,

Dit is geen ruzie. Gewoon een mening delen. En dat mag.

@Ron

Blokkeren is niet altijd bewust. Soms wil ik ook iemand mailen, maar dat kan niet. Dat heeft te maken met instellingen van je profiel of andermans/vrouws ;-) profiel.

• MICHIEL626

11 november 2015

Ik ondervind dit negen van de tien keer. Het berichtje lezen ze wel maar ze sturen niets terug. Ik heb liever dat ik een berichtje krijg dat er van de andere kant geen interesse is, dat is nog wel zo netjes. In totaal heb ik met twee meiden hele leuke gesprekken gehad. Eentje wou vrienden blijven en met de andere is het wat minder fijn afgelopen. We zouden op vrijdag afspreken, zij kon niet op tijd komen en daarna reageerde ze niet meer. Erg spijtig, kap het dan af met dat je geen interesse hebt. Tot nu toe heb ik het vermoeden dat ik hier geen liefde ga vinden maar wie weet, misschien heeft God wel een plan klaarstaan. :-)

• EEKE866

11 november 2015

Dat is jammer Michiel. 9 van de 10 keer is best veel. Bij mij is dat wisselend. Momenteel reageren 10 van de 10 niet. Maar ik heb het ook wel andersom gehad. Het is net als in het gewone leven. Je komt heel veel mensen tegen maar maar zelden diegene waar je verder mee wilt.  soms zit t mee vaak zit het tegen. Ik reageer ook niet altijd dus vind ik het denk ik ook minder erg als een ander niet reageert. Als dat gebeurt denk ik dan is die persoon toch niet zo leuk als ik dacht en is het niet de bedoeling geweest. Maar het is soms wel fijn om een reactie te krijgen ( en dan maar hopen dat hij eerlijk is) want anders ga je zelf naar antwoorden zoeken en die kunnen wel ver naast de waarheid zitten

• 11 november 2015

@Michiel,

Dit zijn nare teleurstellingen voor je. Als mensen zich bedenken laat dat gewoon weten, dat je geen interesse hebt verder. Eerlijk zijn daar heb je wat aan, ook al is het niet leuk, maar dan weet je waar je aan toe bent.

Ik zou het nog niet opgeven Michiel want er gebeuren hier wel veel mooie dingen:-)

• RON724

11 november 2015

Nellie en alle anderen .... sorry, ik blijf het raar vinden dat mensen NIET terug reageren of je blokkeren voor je kunt terug antwoorden.

Ik heb er moeite mee .... En inderdaad de bijbel vertelt ons ook als kinderen van God om eerlijk naar elkaar te zijn.

Vertel elkaar de waarheid .... als iemand mij iets vraagt krijgt die persoon altijd antwoord terug in no time.

Hier wordt je vaak genegeerd ..... Hoe zou jij het vinden als Jezus zo met jou om zou gaan??

Jij die helemaal in je starthouding zit .... en Jezus kijkt naar Zijn nagels en zegt tegen Papa, ik moet nog even naar de nagelsalon vandaag ......

Duhu ...... mensen doe normaal, doe je al gek genoeg.

Wees niet bekrompen en kruip ook niet in een of ander religieuze houding ..... Wake up dear!!

11 november 2015 gewijzigd door RON724

• RON724

11 november 2015

Michiel ga maar niet meer voor een relatie, maar voor vriendschap ....laat het los, want je zal het hier niet vinden!!

Eerlijkheid duurt het langst en aangezien mensen dat niet (altijd) zijn ..... tel uit je winst ....

Ik ga nog even mijn tijd hier uit zitten tot ergens in Feb. en dan zie ik wel wat ik ga doen.

Het voelt alsof mensen niet op je zitten wachten ....die houding stralen ze naar je uit, vind ik tenminste.

Wat ik hier ook zie .... is dat mensen zeggen in hun profiel dat ze klaar zijn voor een relatie, maar als je even dieper gaat vragen, merk ik, dat ze van relatie naar relatie gaan.

Nou geef mij portie dan maar aan Fikkie, ik zou mijn handen niet aan dit soort mensen willen branden.

• MIRJAM518

11 november 2015

Haha Ron Ik ben wat relaties betreft erg kieskeurig. Niet om hoe iemand er uit ziet maar om dat ik kinderen heb. en verder ben ik niet zo goed in de eerste stap zetten. Dat is me een paarkeer flink tegen gevallen. Maar ja je hebt idd ook mensen die niet alleen kunnen zijn

• SANDRA781

11 november 2015

Michiel, ik begrijp dat je er moedeloos van wordt en denkt dat het niets kan worden. Maar ik denk dat je moed niet moet opgeven. Soms komt het juist op het moment dat je het totaal niet verwacht.

• NIMRE580

11 november 2015

Ron, je verwachtingen zijn misschien wel hoog....mensen zijn hier net zoals de mensen om je heen zijn. Sommige stellen je teleur, anderen  verrassen je misschien...

Het is niet waar dat mensen hier geen relatie vinden of alleen maar zeggen dat ze er klaar voor zijn maar dat dat niet echt zo is. Ik denk wel dat het zo is dat mensen er soms een beetje een draai aan geven omdat ze het lastig vinden om rechtstreeks te zeggen dat ze niet geïnteresseerd zijn in een contact. Maar dat is allemaal zo individueel en echt niet persoonlijk onaardig bedoeld. We hebben gewoon allemaal onze voorkeuren in zowel vriendschap als in liefde Bij de ene persoonlijkheid voel je je fijn en bij de ander niet. Dat mag. Dat heeft niets met jou te maken en ook niets met mij. Het is zoals het is.

Ik ken inmiddels aardig wat mensen die hier een relatie gevonden hebben, die op dit moment ook heel goed gaat en ook mensen die al getrouwd zijn. Dus misschien heb jij minder fijne ervaringen, maar dat is niet het hele beeld van deze site en het is ook niet eerlijk om dat zo te stellen.

• RON724

11 november 2015

Dan begrijp ik de ballen van vrouwen!!!

Ik kom dan ook van Mars .....

• NIMRE580

11 november 2015

De andere sekse goed leren kennen, is ook echt een hele kunst, hoor.Heb je dat boek wel eens gelezen: Mannen komen van Mars,vrouwen van Venus?Best een aanrader. Hielp mij wel om de ander beter te begrijpen en dingen te relativeren. Maar goed, het blijft lastig.... er is gewoon verschil en dat moet je altijd overbruggen.

• BERBERIS853

13 november 2015

Nou zeg wat teleurstellend is dit zeg.

Ron je komt wel negatief over hoor, jammer dat je niet verder kijkt met positieve gedachten, dan je neus lang is.  Er zijn mensen die vriendschappen willen , of gewoon contacten hier zoeken gezellig hier kletsen en van vriendschappen kunnen eventueel vaste relaties ontstaan . En zo Nimre zegt zijn er inderdaad heel wat huwlijke relaties ontstaan.

En jij Michiel kop op man je bent net 21 .

Laat je niet nu al zo teleurstellen , verwacht niet ineens een wolk van meisjes die op je afvliegen. Doe het rustig aan en geniet van gewoon samen kunnen zijn zonder gelijk verkering te moeten hebben.  Zo verpest jij je eigen leven joh. Geniet lekker ......loop niet te snel ......er valt hier echt goede leuke dingen te beleven.

Je bent nog lekker jong...... waarom gelijk één meisje ...een groep jongelui  is ook gezellig .... ennuuuu houd het netjes he laat zien dat je christen ben heb geduld tot je ben getrouwd zo hebben ze respect voor je.

Jaja moeders heeft gesproken:-D   nee maar doe het toch maar oke? Laat het aan je Vader over.

• RON724

13 november 2015

Neeejjj ....Nimre .... heb dat boek niet gelezen, maar moest wel aan de titel denken.

Vandaar ook mijn opmerking over Mars .... ik had ook snicker kunnen zeggen ..... hahahaha ....opmerkingen boven had ik geschreven omdat ik niet lekker in mijn vel zat.... dus ga mij niet bemoederen (wie dan ook).

Zie ook mijn andere opmerking die ik bij een andere topic heb geplaatst.

13 november 2015 gewijzigd door RON724

• NIMRE580

13 november 2015

Is echt een aanrader Ron. Ik heb er zelf echt wel dingen van geleerd.  Is geen christelijk boek, maar gaat gewoon over de feitelijke verschillen tussen man en vrouw. Hoe we dingen anders opvatten en hoe zowel mannen als vrouwen in elkaar zitten. :-)

76 – 100 van 143    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 3  4  5  6  Volgende Plaats reactie