De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Mannen, waarom geen berichtje terug?

ForumOver SamenChristen

151 – 164 van 164    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 5  6  7Plaats reactie

• 10 juni

Dat is geen aardige reactie van beide dames Herman, maar soms gaat het zo je wil weleens kijken wie de persoon achter de profiel foto is en dat moet mogelijk blijven, maar om dan meteen te blokkeren is niet erg sympathiek hoor! Hoop voor je dat het je niet teneer zal drukken. Maak er vandaag een fijne pinksterdag van jongen!  .en. verder ook iedereen hier aanwezig!!   :up:  <3

• 10 juni

Bedankt voor jou reaktie mensen blokkeren zonder dat er echte eerlijke aanlijding is. Dat zegt meer over de persoon. Mijn leven gaat verder hoor. Een fijne Pinksterdag

BETTIE628 schreef:

Dat is geen aardige reactie van beide dames Herman, maar soms gaat het zo je wil weleens kijken wie de persoon achter de profiel foto is en dat moet mogelijk blijven, maar om dan meteen te blokkeren is niet erg sympathiek hoor! Hoop voor je dat het je niet teneer zal drukken. Maak er vandaag een fijne pinksterdag van jongen!  .en. verder ook iedereen hier aanwezig!!   :up:  <3

• 10 juni

Kijk dit vind ik nou slap om iemand te blokkeren terwijl er geen aanleiding voor is.

Zeg het gewoon eerlijk.

En dan zeggen ze in het profiel dat ze eerlijk zijn daar heb ik mijn twijfels over

• 10 juni

Ja ach weet je zegt echt iets over de personen die dat doen. Kijk iemand kan wel heel gelovig overkomen. Maar daar gaat het niet om. Het gaat er om hoe jij handeld in het leven

PEETH221 schreef:

Kijk dit vind ik nou slap om iemand te blokkeren terwijl er geen aanleiding voor is.

Zeg het gewoon eerlijk.

En dan zeggen ze in het profiel dat ze eerlijk zijn daar heb ik mijn twijfels over

• 10 juni

Ik ben het roerend met je eens Herman het gaat inderdaad erom hoe je handeld in het leven.Zo heb ik kortgeleden een man lof gegeven (en dat vind ik best moeiijk) die reageerde niet oké kan gebeuren dat je ziek bent of iets anders aan de hand heb (je kent alleen wat je leest over de persoon,omdat de cv van deze man klonk als een klok zo mooi "in mijn beleving dan")deed ik dat. Zelf zoek ik vriendschappen maakt mij niet uit of dat mannen of vrouwen zijn leuke correspondentie is toch fijn?zelf heb ik veel akelige verliezen geleden en bij een graf gestaan en blijkt deze man net een zwager te hebben waarbij leukemie geconstateerd was "kijk dat kon ik toch niet weten?? daarom kun je toch wel voor een lof bedanken meer hoeft toch niet?? hij had ook op mijn cv gekeken en dan weet je hoe mijn leven in elkaar zit. Hij schreef  mij dat hij mij mijn reactie kwalijk nam,  ik ben voor de persoon toch een buitenstaander??.Ik heb terug geschreven dat ik het heel naar voor hem vond dat hij zoveel pijn had en heb hem sterkte gewenst verder kan ik niet doen toch?? Wat is er toch veel pijn en verdriet onder christenen en als ze dat dan af reageren op een mede christen die voor hen onbekend is maak hun cv wel ongeloofwaardig  of niet soms? jammer voor de persoon maar zeer onchristelijk ook. Ik blijf liever in God's liefde wandelen hoor!

• 10 juni

Bettie ik denk dat jij het juiste bij die man hebt gedaan . Ik vind dat je nooit jou pijn en verdriet op een ander mag afreageren . Ik vind het mooi hoe open en eerlijk jij schrijft over jou leven waar in jij akelige verliezen hebt meegemaakt . Petje voor jou af .

BETTIE628 schreef:

Ik ben het roerend met je eens Herman het gaat inderdaad erom hoe je handeld in het leven.Zo heb ik kortgeleden een man lof gegeven (en dat vind ik best moeiijk) die reageerde niet oké kan gebeuren dat je ziek bent of iets anders aan de hand heb (je kent alleen wat je leest over de persoon,omdat de cv van deze man klonk als een klok zo mooi "in mijn beleving dan")deed ik dat. Zelf zoek ik vriendschappen maakt mij niet uit of dat mannen of vrouwen zijn leuke correspondentie is toch fijn?zelf heb ik veel akelige verliezen geleden en bij een graf gestaan en blijkt deze man net een zwager te hebben waarbij leukemie geconstateerd was "kijk dat kon ik toch niet weten?? daarom kun je toch wel voor een lof bedanken meer hoeft toch niet?? hij had ook op mijn cv gekeken en dan weet je hoe mijn leven in elkaar zit. Hij schreef  mij dat hij mij mijn reactie kwalijk nam,  ik ben voor de persoon toch een buitenstaander??.Ik heb terug geschreven dat ik het heel naar voor hem vond dat hij zoveel pijn had en heb hem sterkte gewenst verder kan ik niet doen toch?? Wat is er toch veel pijn en verdriet onder christenen en als ze dat dan af reageren op een mede christen die voor hen onbekend is maak hun cv wel ongeloofwaardig  of niet soms? jammer voor de persoon maar zeer onchristelijk ook. Ik blijf liever in God's liefde wandelen hoor!

• 10 juni

Ja, mooi hoor. Helemaal mee eens😉

• 10 juni

Dank je Herman, dat is net een steuntje in mijn rug en bemoediging die mij bevestigd dat het goed geweest is "dat van dat terugschrijven dan" (want ik moest wel even slikken en twijfelde toch of ik moest reageren ja of nee) ik werd zo bepaald bij de pijn en het verdriet wat medemensen soms niet kunnen plek geven, dat ik het toen toch maar heb gedaan.

10 juni gewijzigd door BETTIE628

• 11 juni

Het is goed zoals jij het hebt gedaan . Ik vind het sterk van jou hoor zoals jij jou bloot hebt gegeven

BETTIE628 schreef:

Dank je Herman, dat is net een steuntje in mijn rug en bemoediging die mij bevestigd dat het goed geweest is "dat van dat terugschrijven dan" (want ik moest wel even slikken en twijfelde toch of ik moest reageren ja of nee) ik werd zo bepaald bij de pijn en het verdriet wat medemensen soms niet kunnen plek geven, dat ik het toen toch maar heb gedaan.

• 11 juni

AMEN . Bedankt

LINDA978 schreef:

Ja, mooi hoor. Helemaal mee eens😉

• 11 juni

Visa Versa en op mijn beurt ook fijn uiteraard. Ook Linda dat ook  jij er achter staat bedankt! Dergelijks is mij nog nooit overkomen dat iemand zo reageerde, maar nu heb ik deze les mogen leren en dat is toch ook weer iets om dankbaar voor te zijn en ook kostbaar. Hij is De Weg, De Waarheid .en. Het Leven prijs de Heer!

• 11 juni

AMEN 🙏😘🙏⛪🙏

BETTIE628 schreef:

Visa Versa en op mijn beurt ook fijn uiteraard. Ook Linda dat ook  jij er achter staat bedankt! Dergelijks is mij nog nooit overkomen dat iemand zo reageerde, maar nu heb ik deze les mogen leren en dat is toch ook weer iets om dankbaar voor te zijn en ook kostbaar. Hij is De Weg, De Waarheid .en. Het Leven prijs de Heer!

• 6 juli

BERBERIS853 schreef:

Ja ik trek stoute schoenen aan , als teminste dit erop

blijft staan. Met een paar , in dit geval dames,  hadden we het er over

dat die mannen zo weinig of niet REAGEREN.

Sorry hoor, maar dat gedrag is zééééééeér zeker niet alleen gereserveerd voor de Heren.

Bij de dames is het ook schering en inslag.

Wat mijzelf betreft, als iemand niet meer de moeite neemt, zij het man of vrouw, zegt mij dat genoeg en is die persoon het mij ook niet meer waard mezelf druk om te maken....

• 6 juli

BOTTE reacties of helemaal geen reacties zijn VOOR IEDER nare ervaringen of dat nu "mannen of vrouwen" zijn. Ik had wel gerefereerd aan een man, die nog geen reactie had gegeven,( men moet incalculeren, dat je niet altijd weten kunt of het moedwillig niet reageren is .of. door vervelende omstandigheden niet aan toe gekomen onbedoelde nalatigheid)  je kunt zelf ook weleens een inschattingsfout maken met een profielbeschrijving van iemand, waarvan je verwachtingen koestert, die niet kloppen. Als je dan een reactie krijgt zoals IK NEEM HET JE KWALIJK (dat je er aan refereerd dus), terwijl je van bovenstaande overtuiging uitgaat dan wordt je bepaald bij de gebrokenheid en pijn die mensen tot zulke uitspraken brengt en herinnerend aan Jezus was Hij met ontferming bewogen en kan ook dergelijks meewerken ten goede het KAN  bijdragen tot de houding die Jezus IN ONS wil bewerken. Als HIJ de richting van ons denken mag bepalen kunnen wij zelfs dankbaar zijn met  negatieve reacties e/o ervaringen. Wij kunnen dit  als een wonderlijke diepzee duik  beschouwen. Mij heeft deze negatieve reactie rijker gemaakt HEM ZIJ DE EER!

151 – 164 van 164    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 5  6  7Plaats reactie