De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Topic voor leuke uitspraken van je kinderen

ForumRatjetoe

226 – 250 van 270    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 9  10  11  Volgende Plaats reactie

• BERT970

7 juli

×××××

Sorry foutje!!

7 juli gewijzigd door BERT970

• NEEL074

8 juli

Mijn jongste (toen nog 3): mam, jij had toch een keer een kapotte knie? Maar die heb je op marktplaats gezet toch?

• ORBELINDA632

8 juli

😂😂

• 2 september

En weer mijn kleine meid... Ze zit te kroelen met de kat. Houd een monoloog hoe lief en geweldig Lucy de poes wel niet is. En Lucy... slaapt door. Waarop de kleine meid na enig nadenken zegt: Ach, je hebt er ook eigenlijk niets aan...;-)

Verder heeft dit poezenbeest een uitzonderlijk narrig uiterlijk. Het is een dure raskat maar.. een beetje mislukt. Gewoon te platte kop. Daarnaast heeft ze een vaal oranje koppetje. Hierdoor wordt ze voortdurend vergeleken met Trump. Kleine meid zegt dan: Lucy! Kijk niet zo boos... Je lijkt Trump wel. Ook zo'n boze kop...

2 september gewijzigd door PETRA740

• 2 september

Zo'n 2 jaar terug ofzo had mijn zoontje hoofdpijn..Ik ging voor hem bidden vlak voordat hij naar bed moest..
    Op een gegeven moment roept hij van uit zijn bed dat zijn hoofdpijn weg was..
    Ik zei: Dat komt door het gebed.
    Zegt hij; Dan kan je nu wel weer ff voor me bidden want ik heb nu de hik:-)

2 september gewijzigd door RICHARD157

• ADRIANA359

2 september

Leuk @Richard:-D

• 24 september

Ja hoor! Mijn hofleverancier heeft er weer eentje uitgegooit...! Vanmiddag komt ze uit school en zegt: we hebben nu twee keer per dag lezen. Dat schijnt goed te zijn tegen de taal...<:)

• MARGRIET124

25 september

;-)

• BOUKJE461

1 maart

kreeg erg veel zin om gezellig de kinder piete praat weer eens naar boven te halen..... ;).

• NATASCHA934

1 maart

Is ook leuk om terug te lezen.

• 3 maart

Mijn jongste dochter zei vanmorgen; mamma, de Ichtus(kerk) is gereformeerd, he?
    Ja, Nederlands Gereformeerd
    Oh, heb je die ook in andere talen?

• 3 maart

👍

• NATASCHA934

3 maart

Haha.. grappig, Coby.

• 22 april

Ik zit buiten en hoor de buurkindertjes met elkaar praten, 3,4 en 5 jaar. Twee zijn op de camping geweest.

"Ik heb een nieuwtje" zegt de kleinste, "ik kan met zonder zijwieltjes fietsen. Nu kan ik ook stuntelen met mijn fiets."

• 22 april

Ha ha ha

• 22 april

😂😂

• 22 april

Een keertje stond ik met de fiets voor de stoplicht met mijn zoonjte achterop, en was een vrouw op de fiets, beide wachtende voor het rode licht.
    In ene kwam er een scooter voorbij die door het rood reed en de bestuurder keek niet eens naar links of naar rechts maar scheurde gewoon door rood.
    De vrouw en ik keken elkaar aan en ik zei tegen de vrouw: wow die is gek.
    Mijn zoontje die achterop zat zei: dat moet je ook tegen jezelf zeggen papa want jij reed eerst zelf ook door het rood..Oeps:$)

• 22 april

😂😂😂

Ja, kinderen zijn eerlijk hoor, hihi

• 23 april

Wie voedt wie op ;)

• 23 april

:-):-D:-)

• 23 april

Ja daar mag je wel even van blozen @Richard:-D

• 23 april

Een jongen uit mijn klas (10) tobt best wel met zijn gezondheid, echt niet fijn voor hem. Hij had tegen zijn moeder gezegd Jezus moest ook lijden hoor!

😊🙏

• 24 april

Och, arm jochie, ...

🤗, maar wat mooi zeg. Hij heeft goed opgelet al "op 'Jezus school".

• 24 april

Anne@

Prachtig , geloven als een kind

Daar kunnen wij nog wat van leren

• 25 april

Mooi hè😊

Gisteren ben ik met school op excursie geweest naar het Rijksmuseum. Een hele belevenis, voor velen de eerste keer naar Amsterdam. We zaten helemaal vooraan (privilege voor kids ;-)), met onze neus op de Nachtwacht. Vele toeristen stonden achter ons. Ik heb de Nachtwacht vaker gezien, maar nog nooit zo goed. Dat licht/donker valt op. Een jongen zei: 'Het lijkt wel of ze er met een lamp op schijnen, zo licht is het.' Hij heeft het goed begrepen. 😊

226 – 250 van 270    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 9  10  11  Volgende Plaats reactie