De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Topic voor leuke uitspraken van je kinderen

ForumRatjetoe

251 – 275 van 307    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 10  11  12  13  Volgende Plaats reactie

• 25 april

Leuke kinder uitpraken ontwapenend en vaak sterk mooi te lezen.

• 2 mei

Dit is niet zozeer een leuke uitspraak als wel een leuke situatie!

Vandaag zijn 4 van mijn kleinkinderen hier. En onder de middag liepen ze even naar huis: Puck uitlaten. Puck is een klein keffertje. Dat zo haar eigen regels heeft: luidkeels keffen tegen iedere onverlaat die het pand betreed, zelf zeer relaxt op de bank liggen, kattenvoer opeten en ook de kattenbak is zeer aantrekkelijk.... Hum hum...

Maar goed, na het uitlaten komen ze stralend aanlopen met...Puck! "Ja oma, we hebben de sleutel in huis laten liggen! " Dus nu ligt Puck hier op de bank, de voerbak van de kat is leeg, gelukkig kon ik de kattentoilet in veiligheid brengen. Argwanend ligt de huistijger op de andere bank. Tot zover nog allemaal niet zo erg. Ware het niet... dat ik vanmiddag ouders krijg om kennis te maken en die willen kijken of ze hun baby bij mij in de opvang willen plaatsen.... Puck zal zeer zeker uit haar dak gaan als er mensen binnen komen. Ik kan haar wel toeblaffen dat ze haar felle bekkie dicht moet houden. Maar...ik ben de baas niet. Ze weet niet dat ik de chef ben in dit huis. Dus dat gaat geweldig worden. De huistijger zal een hoge rug maken en gaan blazen..... En zo moet ik een goede indruk maken...:'/. Heel eerlijk: ik lig in een deuk! Het gaat hier ook nooit gewoon. Dochter opperde: laten de kids Puck maar gaan uitlaten als je bezoek hebt. Het lijkt me een goede oplossing. Alleen...het regend en mijn dochter kan haar huis niet in. Dus blijft het hele spul hier tot ook papa thuis is.

Wat een zooitje: geweldig!

2 mei gewijzigd door PETRA740

• 2 mei

Haha leuke boel bij jou Petra, als het maar gezellig is😂😁

• 2 mei

🤣🤣🤣

• 2 mei

@petra

Als je de humor van dit soort situaties in kunt zien wordt je leven een stuk makkelijker en leuker 👍🏼👍🏼

• 3 mei

Dat zijn wel toestanden waar je voor geplaatst werd Petra. ..en.. is alles goed verlopen ondanks alles?

Als buitenstaander vind ik dit vanzelf een leuk verhaal, maar denk wel dat als je erin zit dat het even stressen is geweest of niet soms??

3 mei gewijzigd door BETTIE628

• 3 mei

Nee, het was niet stressen. Ik kan hier echt geweldig om lachen! En uiteindelijk is het goed gegaan. De kids zijn het hondsvod gaan uitlaten toen het bezoek kwam. Dus leek het hier strak georganiseerd 😂😂. 🐈 was naar zolder gegaan. Dus geen toestanden.

• 3 mei

Mooi dat het zo goed is verlopen. Lees graag deze verhalen.

• 3 mei

En je kunt het ook zo mooi vertellen Petra😀

• 8 mei

Ooit... lang geleden. Dochter was een jaar of 8-9. En ook toen was ik al pleegouder. Vroeger werden kinderen ook via het (plaatselijk) algemeen maatschappelijk werk in gezinnen geplaats. En ik had een vriendin die ook maatschappelijk werker was. Zij kwam dus als vriendin voor ons en op andere momenten als maatschappelijk werker voor een pleegkind. Dochter kwam uit school met een klasgenootje en zo vroeg ze: zullen we vanmiddag gaan zwemmen? Waarop ik zei: "dat kan niet want tante Maria komt vanmiddag? " Vriendinnetje vraagt aan dochter: "Tante Maria? Wie is dat dan? " Dochter: "oww, dat is iemand van de kinderbescherming, die komt ons beschermen..."

Tsja...O:)

• 8 mei

Prachtig !!!!

• 10 mei

Leuk zulke uitspraken. Zo ging ik met mijn zoons en buurmeisje ( die altijd bij mij was) wandelen en ik deed de wagens aan elkaar met 2 klemmen, zodat ik maar 1 wagen hoefde te duwen en zij liep parmantig naast mij en keek me aan en zei ja buurvrouw ik ben uw hulp hé? lief hé?

• 10 mei

Echt lief!

• 10 mei

schattig!

• 10 mei

Kleinzoon Levi 8 jaar, had les gehad over dinosauriers etc. Onder het eten, we pasten toen op, vroeg hij mij: " He opa, wanneer ben jij geboren?" Ik antwoordde 1953. Hij : leefden er toen nog dinosauriers?

• 10 mei

JAN056 schreef:

Kleinzoon Levi 8 jaar, had les gehad over dinosauriers etc. Onder het eten, we pasten toen op, vroeg hij mij: " He opa, wanneer ben jij geboren?" Ik antwoordde 1953. Hij : leefden er toen nog dinosauriers?

Haha😀

Vandaag had ik het met mijn leerlingen (9 en 10 jaar) over Ot en Sien. Ik vroeg wie ze kende. Stuk voor stuk keken ze me glazig aan. Dus ik vol goede moed: 'Als ik jullie een plaatje van ze op het digibord laat zien, weet ik zeker dat jullie ze allemaal kennen!' Zo gezegd, zo gedaan. Het gros bleef me glazig aankijken. Dus ik stamelde nog wat: ' Ik weet zeker dat jullie opa's en oma's en ouders ze kennen'.

Haha, ik voelde me ineens zo oud🤭

10 mei gewijzigd door ANNE402

• 10 mei

Hum, je nadert de oma leeftijd dus 😜😜

• 10 mei

Min kleindochter die in Zuid-Afrika woont, wilde bij het naar bed gaan het Onze Vader bidden (ze was toen 2 jaar en 8 maanden). Ze begon "Onse Vader........onse Vader..... maar kwam niet verder. "Wat is onse Vader se Naam?" vroeg ze toen aan haar vader.

• 10 mei

Heerlijk! Wat zijn kinderen toch een geweldig cadeau. Dat God ons zoiets moois heeft toevertrouwd. 😍

• 10 mei

De dochter van mijn nicht (toen 8jr)  was met haar opa in een winkel en ze stonden bij het speelgoed hij vroeg op een gegeven moment aan haar,Linda wil jij soms ook een kleinigheidje van opa? Nee opa ik wil geen kleinigheidje ik wil een grootigheidje!

• 12 juni

Weten jullie het lied wellicht van" daar boven juicht een grote schaar"? Wel Suze wou niet meezingen,  "bij navraag" zei ze nee hoor ik vind een juichende schaar heel eng. Grappig toch zo'n meisje?

• 13 juni

Echt leuk!

• 15 juni

Komt een vermoeide postbode bij de brievenbus, zegt een jongetje daar u ziet er moe uit postbode, Postbode; dat komt omdat ik de hele dag hard moet werken, Zegt het jongetje kunt u vandaag dan geen vrij nemen? potbode: Nee, mijn tassen zitten nog helemaal vol. zegt het jochie dan doet u de rest toch op de post??? Wat een mop hé?

• 16 juni

Dit vertelde mijn moeder.

Mijn oudste zus rie als kind eens heel enthuosiast "wat is de Here God toch een grapjas!" Toen mijn moeder vroeg waarom "kijk daar laat Hij het regenen en daar niet!"   ( deregen klaterde aan één kant van het huis tegen de ramen)

• 16 juni

:-D:-D

251 – 275 van 307    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 10  11  12  13  Volgende Plaats reactie