De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Topic voor leuke uitspraken van je kinderen

ForumRatjetoe

151 – 175 van 305    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 6  7  8 ... 13  Volgende Plaats reactie

• 27 juli 2017

Ooooh echt hilarisch, effe gelachen zeg!

Effe naar de vorige pagina, heeft Linda een heel leuk filmpje geplaatst

27 juli 2017 gewijzigd door JANE993

• 28 juli 2017

Nou @Jane, nog eentje dan...hihi

Soms kun je inderdaad een leuk verhaal maken van de kinderen:$)

• 16 augustus 2017

Mijn topproducent van leuke uitspraken heeft er weer één "uitgegooit".

Anderhalf jaar geleden is mijn vader overleden. Met mijn lief, kleine meid en ik deden we een "rondje dorp" en ik dacht: even naar het graf van pa toe. Terwijl we daarheen reden vroeg kleine meid zich verbaast af: "maar ligt opa daar nog steeds dan??" En wij.... we bleven er zowat in. Ik ben nogal beelden en zag allehande scenario's op mijn netvlies verschijnen. Nou snapte ik wel een beetje waardoor haar vraag werd gevoed hoor. Een jaar of 10 geleden is haar eigen moeder overleden. En die is een paar weken later her-begraven. Dat verhaal heeft ze natuurlijk wel gehoord. Maar het kwam er zo heerlijk onbevangen uit. Wat mooi als een kind zich gewoon hardop deze dingen afvraagd.

• ADRIANA359

16 augustus 2017

JANE993 schreef:

Ooooh echt hilarisch, effe gelachen zeg!

Effe naar de vorige pagina, heeft Linda een heel leuk filmpje geplaatst

@Jane, ik kan me zo voorstellen, waarom die baby 's moeten lachen,

Honden, doen vaak gek, en hebben iets leuks, waardoor je in de lach schiet!☺

• 13 oktober 2017

Mijn zoonjte begint langzaam het Evangelie te begrijpen en dat vind ik zo leuk, maar helaas woont hij voor 80% bij zijn ongelovige moeder en zit hij op een ongelovige school.

Maar het leuke is dat als hij op school is, de juf wil vertellen dat de de afbeeldingen op de schoolschriftjes met een heks er op niet ok is.
    Thuis verteld hij aan zijn moeder dat pokemon spelletjes met toverij en demonen oproepen niet goed is.
    De zwemjuf zegt tegen de kinderen dat zij hun zo snel mogelijl naar het volgende badje zal toveren waarop mijn zoontje zegt dat toveren niet goed is.

Thuis probeert hij uit te leggen dat wij schaapjes zijn maar helaas begrijpen ze hem niet..

Zo leuk en lief maar soms ook zorgwekkend aangezien zijn moeder eens boos op hem werd omda thij het liedje hieronder steeds zong en hij het niet mocht zingen thuis..En natuurlijk krijg ik daar de schuld van :-)

13 oktober 2017 gewijzigd door RICHARD157

• MARGRIET124

13 oktober 2017

:-) dat is ook de prijs betalen Richard[ beschuldigt worden ]:-) en ondertussen is jouw zoon al een lichtje  in het land der blinden .

• 13 oktober 2017

@Richard

Wees maar blij dat je zoontje het evangelie begint te begrijpen, Hij is al aan het getuigen door te zeggen op school dat heksen niet okè zijn.

Er is een zaadje bij hem gepland en daar mag je dankbaar voor zijn.

Ik heb laatst dat filmpje gekeken waarin hij aan het lezen was in de kinderbijbel dacht ik, over de Herder met zijn schaapjes<3

• ANDREA243

13 oktober 2017

Me kids hebben autisme dus die zien voor zich wat je zegd. dus op gegeven moment gezecht hehe de aap uit de mouw en bijde jongen echt kijken en zich afvragen wanneer de aap te voorschien zou komen duurde wel een tijd voor dat ze zijden dat het niet kan mama dat past toch helmaal geen aap in je mouw.

• 13 oktober 2017

Haha geinig Andrea :-)
    Ik ben ook blij hoor Jane en Margriet maar ik ben pas echt blij als de dag daar is dat hij de keuze maakt voor de Heer en tot nu hoop ik dat hij zoveel mogelijk oppakt in de korte tijd als hij bij mij is en in in de kerk...Hij bid nu ook zelf voor het eten als hij bij mij is haha

• 13 oktober 2017

• Wat prachtig Andrea...hihi zie het zo voor me:-D

Tja, Richard...goed voorbeeld doet goed volgen. :up:

• 13 oktober 2017

Ik probeer het Linda;-)

• BUTTERFLY357

13 oktober 2017

Bij onze slager krijgen kleine kinderen vaak stukje worst. Toen mijn dochter nog erg klein was ; vroeg ze er soms om . De keer erop dat we naar de slager gingen, zei ik buiten ; Je mag niet om een plakje worst vragen. Wij de winkel in en bij het afrekenen zegt mijn dochter tegen de medewerker;  ik mag van mijn mama niet om een plakje worst vragen ;).

• 13 oktober 2017

Butterfly :-)

• MARGRIET124

13 oktober 2017

Tja Butterfly 8-) dat had je toch ook gezegd !!!:-D

Een achternicht van me had een keer de kleinkinderen te logeren  , en wilde haar vaste afspraak met de buurvrouw om te koffiedrinken gewoon door laten gaan .
    Ze  maakte zich echter zorgen over de rappe kindermondjes  , [ de buurvrouw had een groot uitgevallen neus 8+) ] en dat mocht niet genoemd worden ..... zo sneu voor de buurvrouw :'/

Dus voor ze gingen had ze herhaaldelijk tegen de kinderen gezegd  : "niets zeggen over de neus van de buurvrouw hoor !!"

Enfin ze gaan , achternicht belt aan , buuf doet open ......

en wat zegt mijn achternicht : "goedemorgen mevrouw neus  ".   :$)8+)8-opffffffffff:'/:$)

13 oktober 2017 gewijzigd door MARGRIET124

• 13 oktober 2017

Hihi, wat grappig, zo zijn idd kinderen:-D

4.bp.blogspot.com/_uMS4lNiK-eM/SesCjrQcLtI/AAAAAAAAFEk/zZX_NMJ5mkw/s400/IMG_2747.JPG

Haha, ja Margriet,...dan komen er ineens enorm veel gevoelens  binnen in 1x...hihi 8+):'/8-o:$)O:)

13 oktober 2017 gewijzigd door LINDA978

• 13 oktober 2017

Ik stond eens met mijn fiets, met mijn zoontje achterop voor het rode stoplicht te wachten..
    Iemand scheurt met zijn scooter zonder links of rechts te kijken door het rood en ik zei tot een vrouw die daar ook bij stond van; die spoort niet. Super gevaarlijk gewoon.
    Mijn zoontje bemoeid zich ermee en zegt: Als hij dat nog één keer doet dan brengen wij hem naar de politie, toch papa? Ik zei alleen uhu ;)
    Waarop mijn zoontje weer zegt: Maar dat moet je ook tegen jezelf zeggen papa want jij reed laatst ook met je fiets door het rode licht..
    Ik dacht oeps en slik haha

13 oktober 2017 gewijzigd door RICHARD157

• MARGRIET124

13 oktober 2017

:-) de balk en de splinter :-) door de mond van kinderen .........

• 13 oktober 2017

MARGRIET124 schreef:

:-) de balk en de splinter :-) door de mond van kinderen .........

:-)

• 23 oktober 2017

Ben net terug van een vliegreis naar Albanië die ik samen met mijn dochtertje maakte. Het was haar eerste vliegvakantie. Natuurlijk had ik haar zeer goed voorbereid. Hoe het voelt als je opstijgt, hoe de daling is. Luchtzakken en waarom je een riem om moet. Zo vertrokken we 10 dagen geleden. Verbeten bekkie van de spanning... Maar het opstijgen ging geweldig en ze genoot best van het hoog in de lucht zijn. Natuurlijk komt onverbiddelijk het moment dat de daling wordt ingezet. En dat gaat meestal met iets meer gewiebel gepaard. Zelf vind ik ook altijd dat ik meer last van m'n oren heb dan tijdens het opstijgen. En dat had zij dus ook. Daarnaast merke ik dat ze het gewiebel doodeng vond. Ze kroop tegen me aan en zuchte van "dit is zó eng...". Tot ze zei:" laat 'ie maar gewoon in één keer naar beneden gaan!!!" Wat was ik blij dat de piloot niet naar haar advies luisterde...:-D

23 oktober 2017 gewijzigd door PETRA740

• 23 oktober 2017

@Petra

Oh leuk ja, dat een kind zo denkt haha, maar toch maar niet naar dat advies handelen8+)8-o

• DOROTHEA838

23 oktober 2017

Petra@

Fijn dat jullie weer behouden thuis zijn

• 23 oktober 2017

Ja @Dorothea. We hebben Zijn bescherming ervaren.

En ik herinner me nog een leuke uitspraak van dit zelfde dametje deze vakantie.

Bij m'n dochter in Albanië staan granaatappelbomen in de tuin. En die zijn nu rijp. Dus elke maaltijd was er granaatappel bij het eten. Nou is dat nogal een gedoe om zo'n ding te eten: al die pitjes moet je eruithalen en dan opeten. En dan ook nog zorgen dat je geen sap in je kleren krijgt.... want dat is haast niet uitwasbaar. Dus al friemelend at ik m'n granaatje en zei zo: het is lekker, maar een banaan eet makelijker. Waarop dochter-lief zei: Maar een granaatappel is een vrucht en een banaan is fruit: dat is iets heel anders! Ehhh ??? Tsja..... Tegen zoveel logica kon zelfs ik niet op. In mezelf grinniken... dat deed ik wel!

23 oktober 2017 gewijzigd door PETRA740

• MARGRIET124

23 oktober 2017

:-) Mooi Petra hahahha , heerlijk die uitspraken .

• 25 oktober 2017

Mijn kleine jongen deed vandaag geen grappige uitspraak maar wel iets wat ik zo prachig vind.
    Hij heeft een nintendo waarmee je via internet ook met anderen kan spelen..
    Maar nintendo stuurt ook reclame van aanbiedingen betreft nieuwe games en dit gaat gepaard meet mooi lichtjes van de nintendo console.
    Nu begon zijn nintendo weer te knipperen en natuurlijk werd mijn zoontje nieuwsgierig wat men nu weer voor nieuws aanboden.
    Hij zet zijn zijn nintendo aan en allerlei halloween aanbiedingen in verschijnen in beeld.
    Hij drukt het weg en zegt tegen mij: papa dat was halloween en dat is niet goed en heb het weggedrukt.
    Ook was hij vandaag met lego een boot aan het bouwen met diertjes erop..Ik vind dit zo leuk allemaal en het maakt mij blij dat hij er mee bezig als een jongetje van 7 jaar.

• 25 oktober 2017

Leuk hoor Richard!

151 – 175 van 305    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 6  7  8 ... 13  Volgende Plaats reactie