De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Topic voor leuke uitspraken van je kinderen

ForumRatjetoe

201 – 225 van 270    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 8  9  10  11  Volgende Plaats reactie

• 19 mei 2018

nog een: al jaren geleden toen mijn zoon nog klein was.

als hij weer eens iets wilde hebben, zei ik altijd "als het schip met geld in de achtertuin ligt"...

kom ik thuis van mijn werk, een enorme kuil midden in het gazon!!  ik op de achterste benen. Zegt meneer "ja maar mama  wij hebben een vijver nodig voor het  schip met geld!"  

tja....

• 19 mei 2018

ja leuk en doordacht van je zoon!!

• 19 mei 2018

Heerlijk! Lekker je tuin weer op de schop...mooie gelegenheid om een vijver te maken. Dan weet je zeker dat dat gewldschip kan aanmeren. Kinderen...: wat was het een goed idee van Vader om ons kinderen te geven. Om veel van te houden, van te genieten en om heerlijk om te lachen.

• 17 juni

Kleindochter is jarig! 6 Jaar geworden. En dan is het groot feest natuurlijk. Ze had zo haar wensen. En één daarvan was: een hartkloppertje.... ehhh een seritoop... en voor de grote mensen: ze vroeg een stethoscoop!

• BERT970

17 juni

Haha grappig ja Petra! Blijft leuk die humor van kinderen!!😀 En idd. God heeft geen half werk verricht!!💚

• MARGRIET124

17 juni

Marieke ziet 's morgens , als ze haar konijn Pluis eten wil geven ,
    dat het deurtje van het konijnehok die nacht niet op de knip heeft gezeten.
    Ze schrikt daar erg van  en zegt tegen mij dat Pluis wel had kunnen ontsnappen .

Dan wendt ze zich tot Pluis en zegt :  "Goed gedaan hoor Pluis , je lijkt Paulus en Silas wel ! "

• MARGRIET124

17 juni

Op de verjaardag van de kleinkinderen werd er na de maltijd uit de Bijbel gelezen .Psalm 32 was aan de beurt. Bij het vers 'talrijk zijn de smarten  van de goddeloze 'onderbrak de zoon van negen jaar zijn vader en zei :
    Papa , ik weet wat  'smart 'is .
    "Nou jongen zeg het eens ."
    'Smart is een tweepersoons auto .'

• MEREL372

17 juni

Ha ha.. en hi hi, lucratief 😉.

• BERT970

18 juni

Ja die is goed!! Iets andere smarten!! Kunnen alleen maar Pijn doen in de portemonnee!!😀

• MEREL372

18 juni

😂😂

• MEREL372

18 juni

Mijn zoon kwam me nog even een voor  nachtzoen en eff hoi zeggen. Ik lag al op bed.. Zegt hij: Mam... nou ben ik 17 en kom ik nog steeds bij je op bed liggen voor een knuffel... Vond ik erg lief.

• BERT970

18 juni

💚👍 Dat is een ding dat zeker is! En ook zeker om te bewaren!! Lief hoor!!👍🙇‍♂️😀

• MARGRIET124

18 juni

Papa is bezig de verlichting van zijn fiets te controleren . Hij draait aan het voorwiel en vraagt Janneke om te kijken of het achterlicht brandt .

Janneke kijkt en ziet dat het voorlicht het doet , maar het achterlicht niet .
    "Hij doet het niet papa , je moet aan het andere wiel draaien !"

• BERT970

4 juli

Is al weer een tijdje geleden dat hier wat geplaatst Is! Ik heb nog een leuke/ kromme uitspraak maar het is eigenlijk niet een kinderuitspraak maar van een volwassene gevoed door een  van onze kinderen!

Een paar jaar geleden was er een man bij ons in huis een nieuwe badcel aan het plaatsen! Op een gegeven moment is het koffietijd. Hij vraagt zo aan 1 van de kinderen over school. Hij vraagt op welke school ze zit. Ze antwoord: op een reformatorische school meneer! Zo, zegt die man: Hoe heet die school dan? Zegt onze dochter: de Gomarus school meneer!

Een poosje later komt het weer over die school te praat, zegt die man: Waar staat die GOMORRAschool dan? We lagen in een deuk natuurlijk!! We zeiden nog net niet; naast de Sodom school!! 🙃😉

• 4 juli

;-)

• SARA987

4 juli

was met mijn kinderen spelen. was moe ging even zitten. zegt mijn kind= Mama kom je verder spelen?

ik antwoordde nee mama is moe. oooh is jou batterij op?

• LEJO464

4 juli

Als Jezus een meisje zou zijn Papa, zoe ie dan op een roze wolk staan?

Jesse toen hij 4 was, nu bijna 7

• 6 juli

Mijn dochter met haar gezin heeft jaren als zendeling in het buitenland gewoond. En in dat land waren veel moslims, dus ook veel moskeen. Vorige week zijn ze geremigreerd naar ons kikkerlandje. Vanmiddag fietste ze met haar jongste van 5 achterop door het dorp. Alles nieuw natuurlijk voor die kleine gup. En daar spotte hij de grote Ned. Hervormde dorpskerk: Echt een grote, oude kerk. "Kijk mama" zei de kleine man: "dat is een mooie grote moskee. Daar staat zelfs een haan op!"

6 juli gewijzigd door PETRA740

• LEJO464

6 juli

Kukelekuu

• 6 juli

Hihi:-D

• 6 juli

haha

• ORBELINDA632

7 juli

Ik heb 2 pubers in huis

Dochterlief komt thuis van school

Mama waarom heb je toch altijd de Duitse tv op staan je bent een Spanjaard.

Zoonlief hoort dat vanuit zijn kamer aan en roept naar zijn zus

Mama heeft last van een identiteitscrisis

Pubers in een deuk van het lachen 😂😂😂

• BERT970

7 juli

Daar was geen woord Spaans bij!! ( En ook geen Duits dus!)😉

• 7 juli

haha leuk Orbelinda

Maar mogen we weten waarom je altijd Duitse tv aan hebt staan? Misschien muziek programma `s?

• ORBELINDA632

7 juli

😂😂😂 ach Jane deze vraag had ik dus even niet verwacht.

Ik vind het zelf wel meevallen.

Ze hebben daar gewoon leuke gezellige programma's

Bv. Dan zijn ze live in Hamburg of Berlijn of Stuttgart of een programma van een paar dames van adel die voor elkaar gingen koken.

Gewoon originele programma's die je op de Nederlandse tv niet ziet en daarom kijk ik liever duitse tv. In de avond heb je zoiets ook op de Spaanse tv dan gaan ze het boerenland op. Dan zie je streek gerechten of hoe ze kaas maken.

Heel gezellig. NPO 2 Is ook heel leuk.

Trouwensde kinderen staan voor het vak duits wel ruim voldoende hahahaha.

201 – 225 van 270    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 8  9  10  11  Volgende Plaats reactie