De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wie is er jarig vandaag?

ForumOver SamenChristen

826 – 850 van 887    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 33  34  35  36  Volgende Plaats reactie

• NATASCHA934

26 maart

Beste Sari,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik wens je Gods Zegen voor je komende levensjaar, dat de wensen van je <3 uit mogen komen.

www.boumanbloemen.nl/wp-content/uploads/2016/10/103676107.jpg

• NATASCHA934

26 maart

Alle anderen, ook van harte en Gods Zegen toegewenst.

• 26 maart

Jarige jop(pen) van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een gezegend nieuw levensjaar toegewenst.<:)

• BERT970

26 maart

Sari en anderen: van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! Een gezegend nieuw levensjaar!!🙏🤝💚🎂🌞

• 26 maart

Sari en andere jarigen: Een hele fijne gezellige dag en Zegen voor het nieuwe levensjaar !!!

www.majestically.nl/5694-tm_thickbox_default/prentbriefkaart-hartelijk-gefeliciteerd.jpg

• 26 maart

:$):$) dank je wel bedankt voor al die prachtige bloemenkaarten, en felicitaties!!

• 26 maart

Ja Sari, en anderen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag<:)

• 26 maart

daar sluit ik bij aan. Sari van harte gefeliciteerd. Alle anderen ook van harte gefeliciteerd.<:)

• 27 maart

Dank je wel!

• 27 maart

Chris en Sophia van Harte gefeliciteerd met jullie verjardag hoor! Helaas ben ik nog niet handig met het apparaat om er ook zo'n mooi boeketje op te plaatsen, maar evenzo goed bedoeld!

Ik vind het fijn dat "dit" er is, hoef ik niet steeds apart te feliciteren en ook geen teleurstellingen meer als mensen niet reageren op je goed bedoelde felicitatie,bovendien kun je dan "alle" jarigen feliciteren zonder dat men er wat achter gaat zoeken.

• BERT970

28 maart

Coby!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

En een gezegend nieuw levensjaar! Ook alle andere jarigen van harte gefeliciteerd!! 🤝🎉🎈🎊🎁🎂💚🙏

• NATASCHA934

28 maart

Hey Coby,

www.animaatjes.nl/naamanimaties/c/coby/animaatjes-coby-65491.jpg

Ik wens je Gods Liefderijke Zegen toe voor je komende levensjaar.<3

Fijne dag.:up:<:)

• NATASCHA934

28 maart

Alle anderen natuurlijk ook van harte. God Bless!

• 28 maart

Alle jarigen van vandaag: Gods zegen voor dit nieuwe levensjaar. Steeds dichter naar Hem toe, steeds meer Hem leren kennen... Dat is mijn wens voor jullie.

Lieve groet Petra.

• 28 maart

Coby van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Een fijne dag en Gods zegen over jouw nieuwe levensjaar. Alle andere jarigen ook van harte gefeliciteerd.<:):up:

28 maart gewijzigd door LAURENT014

• 28 maart

@Coby

Hartelijk Gefeliciteerd en Gods rijke Zegen voor je nieuwe levensjaar<:)

www.majestically.nl/8068-tm_home_default/kaart-gefeliciteerd-en-gods-zegen.jpg

• 28 maart

Alle andere jarigen ook Gefeliciteerd en een mooie dag gewenst! <:)

• 29 maart

Jarigen vandaag, van harte gefeliciteerd met je/ jullie verjaardag(en) 🎁🎂en een gezegend nieuw levensjaar toegewenst.<:)

29 maart gewijzigd door JEANNETTE889

• 29 maart

Alle jarigen van vrijdag 29 maart VAN HARTE GEFELICITEERD!

• 31 maart

Hallo Sandra, Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag! God's zegen toegewenst in je nieuwe levensjaar! Maak er deze zondag de 31ste maart maar een fijne dag van!

• BERT970

31 maart

Van harte gefeliciteerd Sandra!! Een gezegend nieuw levensjaar! En een fijne dag!🤝🎊🎉🙏

• NATASCHA934

31 maart

Ook van mij van <3e gefeliciteerd Sandra en Gods Liefderijke Zegen gewenst voor je komende levensjaar.

• 31 maart

Sandra gefeliciteerd 🎂

• 31 maart

@Sandra

Hartelijk Gefeliciteerd, een mooie Gezegende dag !!!

previews.123rf.com/images/graletta/graletta1409/graletta140900024/32072927-tarjeta-del-feliz-cumplea%C3%B1os-con-las-orqu%C3%ADdeas-rosadas-y-hojas-verdes-sobre-la-superficie-de-madera.jpg

• 31 maart

Sandra hartelijk gefeliciteerd en Gods zegen over jouw nieuwe levensjaar ! Fijne dag !<:)<:)

826 – 850 van 887    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 33  34  35  36  Volgende Plaats reactie