De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wie is er jarig vandaag?

ForumOver SamenChristen

926 – 950 van 1032    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 37  38  39 ... 42  Volgende Plaats reactie

• RICHARD157

14 juli

Hartstikke bedankt Dorcas :-)

• 14 juli

Gefeliciteerd Richard😚

• RICHARD157

15 juli

Hartstikke bedankt Louise :-)

• 16 juli

Binky, Dirk, Jouke en Rick geniet van deze dag jullie zijn weer een jaar verder gekomen maak er een fijn dag van VAN HARTE GEFELICITEERD!! God's Zegen gewenst over het komende jaar!!

• 19 juli

Henk, Enjoy en Johanna wel gefeliciteerd met jullie verjaardag God's Zegen voor het komende jaar!

• 23 juli

Nico en alle zusters van deze side, die vandaag jarig zijn! Ik hoop dat deze verjaardag een fijne herinnering zal zijn en wens jullie God's wijsheid en zegen toe in het komende levensjaar!

• 24 juli

Harry, Tim en Luanda gefeliciteerd  een fijne dag en God's zegen dit nieuwe levensjaar!

• 26 juli

2 bekenden jarig vandaag...🎶🎶Patrick en Eline🎶🎶

Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag, en wens jullie een hele fijne gezellige dag toe.

Dat wens ik Bert, Peter, en Jean-Paul van harte toe.🎶🎶🎶

Gods onmisbare zegen 😊

• 26 juli

Dank je Linda! Ik vier mijn verjaardag bij één van mijn kinderen in Zuid-Afrika, gezellig!

• 26 juli

Nou, héérlijk zeg😊. Is het dáár óók zo warm? Mischien wel een andere warmte als hier. Nou, geniet ervan hoor!

• 26 juli

@Linda

Ik antwoord in het 'Zomaar' topic, anders gaan we off-topic

• 26 juli

Van harte gefeliciteerd Eline zeker ook Patrick, Peter,Bert en Jean Paul maak er "ondanks de hitte bij ons in Nederland" een fijne dag van heren .en. allen God's Zegen in dit nieuwe levensjaar proficiat! <:)

• 26 juli

Dank je wel Betty!

• 27 juli

Alle jarigen vandaag een goede en geslaagde feestvreugde toegewenst en zeker God's Zegen gewenst voor het komende nieuwe levensjaar we krijgen"  elke dag toch maar weer .en. gratis en voor niets!

• 28 juli

Jan, Ineke en Maria Elena, ik wens jullie een hele fijne verjaardag toe maak er een fijne dag van en God's nabijheid en zegen gewenst over het komende jaar!

28 juli gewijzigd door BETTIE628

• 29 juli

🎶🎶🎶Sionsdochter en alle anderen...van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag 🎶🎶🎶

🔊Gods onmisbare zegen wens ik jullie toe in het nieuwe levensjaar🎶🎶🎶

• 29 juli

Andy, Martijn,Sionsdocht en Wil gefeliciteerd fijne dag God's nabijheid ook voor dit nieuwe levensjaar gewenst!!

• 30 juli

Henri,  Astrid en Anne fijne verjaardag en God's Zegen voor 't nieuwe jaar!

30 juli gewijzigd door BETTIE628

• 31 juli

Corry, Nathanja, Ruth en Wilfred fijne verjaardag gewenst! Hoop voor jullie op een liefdevolle toekomst met een fijne partner .en. bovenal onder de Zegen van Onze Heer dit komende levensjaar!

• INEKE580

31 juli

Afgelopen zondag 34 geworden

• 31 juli

Zo Ineke ik had je zondag ook gefeliciteerd zie je wel?

• INEKE580

31 juli

Ja ik zag t super hihi

• 2 augustus

Alle jarigen van harte gefeliciteerd en God's nabijheid gewenst het komende levensjaar!

• 2 augustus

Dank je Bettie voor je lieve woorden.

• 6 augustus

🔊Van harte gefeliciteerd alle jarigen, met name Dorkas. Fijne dag toegewenst, en Gods onmisbare zegen in het nieuwe levensjaar 🎶🎶🎶

926 – 950 van 1032    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 37  38  39 ... 42  Volgende Plaats reactie