De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wie is er jarig vandaag?

ForumOver SamenChristen

951 – 975 van 1051    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 38  39  40 ... 43  Volgende Plaats reactie

• 6 augustus

Gerrie en andere jarigen ,gefeliciteerd en een fijne dag!

• 6 augustus

Dorcas van harte gefeliciteerd hoor! en ook beide heren Bas en Heeyy uiteraard gezegend nieuw levens jaar gewenst!!

• 6 augustus

DORCAS

Hartelijk Gefeliciteerd en ook de andere jarige

Gods Zegen voor het nieuwe jaar !!! 🎂☕🍸🎈🎈🎈

• LAURENT014

6 augustus

Dorcas en de andere jarigen van harte gefeliciteerd. Gods zegen toegewenst voor het nieuwe levensjaar !

• 6 augustus

Allemaal geweldig bedankt voor alle goede wensen. Heel lief!

• 7 augustus

Dag Annet, Ik wens je een fijne verjaardag toe en hoop dat je zelf nu in de bloemetjes gezet zal worden en zeker de liefde van je leven zult ontmoeten. God's Zegen in het komende levensjaar!

• 7 augustus

Daar sluit ik mij bij aan

• 10 augustus

Goede morgen jarige broeders op deze side. Ik wens Edwin, Gert,Peter,Jozef en Gerard een goede en mooie verjaardag en veel geluk en zegen van God op deze nieuw ontvangen dag!!! <:)

• 10 augustus

Jarigen vandaag

Van 🎈harte gefeliciteerd met jullie verjaardag (-en).

Gods rijke zegen voor het nieuwe jaar toegewenst.👑🎂🎊🎉🎈

En weet dat je een Geliefd kind van de Hemelse Vader bent. 👑😀😍

Hij ziet naar jullie uit.

• 11 augustus

Margreet, Leonie en Hannah van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag hoor! Wens jullie een hele fijne dag toe en God's Zegen voor het komende nieuwe levensjaar!

• 12 augustus

Goede morgen jarigen!! Allemaal weer een jaartje erbij mooi hoor! Marjo, Regina en de broeders Ton, Paul en DJB van harte gefeliciteerd maak er een fijne dag van God's Zegen over het komende jaar!!!

• LINDA978

12 augustus

🎈Echt een héle rij jarigen 🎈🎁🎉

Van harte allemaal, en een héle fijne dag toegewenst hoor🎈

• 14 augustus

Goede morgen jarigen Van Harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! ..en.. we hebben er eentje bij die 50 jaar is geworden hiep, hiep hoera (.en. Abraham nog gezien?? ha,ha!) Dominica uit Almere in het bijzonder een hele fijne dag! ..uiteraard ook Tina, Faith, Jannette en onze broeder Marck God's zegen gewenst voor deze "ook in het komende nieuwe levensjaar opnieuw gekregen" kansen!! Fijne dag jullie allemaal!!

14 augustus gewijzigd door BETTIE628

• 14 augustus

Jarigen vandaag

Van 🎈harte gefeliciteerd met jullie verjaardag (-en).

Gods rijke zegen voor het nieuwe jaar toegewenst.👑🎂🎊🎉🎈

En weet dat je een Geliefd kind van de Hemelse Vader bent. 👑😀😍

Hij ziet naar jullie uit.

• LINDA978

15 augustus

🥂Van Harte🎁 gefeliciteerd 🎈alle jarigen.  Wens jullie allen een fijne 🎉gezegende dag toe🎂

• 15 augustus

Gefeliciteerd alle jarigen maak er maar een goede dag van! Ik wens jullie voor het komende jaar God's onmisbare zegen!

• LINDA978

16 augustus

Tess, je bent alleen jarig vandaag🎉

🎈Van harte gefeliciteerd, en wens je een héle fijne dag🎂🎁

• 16 augustus

Tess uit Brielle van harte hoor een fijne dag gewenst vandaag (of in het weekend??) en voor het komend jaar God's Zegen gewenst!!

• 17 augustus

Goede morgen Kees, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag geniet ervan met zoonlief en anderen wie weet het komend jaar met een lieve vrouw!  :up:  God's zegen voor dit komende jaar!  <:)

• LINDA978

19 augustus

🎉🥂Jolanda is jarig. 🎂🎈

🎂Van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor. Wens je Gods zegen toe in het komende jaar, en voor vandaag een gezellige dag/avond 🎉🎈

🎈🎉Dit wens ik al de anderen óók toe🥂🎈

• 19 augustus

Gefeliciteerd Jolanda, Gods Zegen en een fijne dag🎈🎈🎈🎉🎉

Alle anderen ook Gefeliciteerd en Gods Zegen 🎉🎈🎉🎈

• 19 augustus

Dank jullie wel Linda en Jane voor jullie mooie verjaardagswens!

Ook ik feliciteer de anderen uiteraard!

• 19 augustus

Van harte gefelicteerd 🥳🥳

• 19 augustus

Dank je wel Louise!

• 19 augustus

Gefeliciteerd nog Yolanda, Hoop dat je een fijne verjaardag en goede herinneringen eraan over hebt gehouden!

951 – 975 van 1051    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 38  39  40 ... 43  Volgende Plaats reactie