De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wie is er jarig vandaag?

ForumOver SamenChristen

976 – 1000 van 1043    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 39  40  41  42  Volgende Plaats reactie

• 20 augustus

Dank je wel Bettie. Was inderdaad, ondanks alles, een gezellige verjaardag.

• 21 augustus

Willem, Bart en Inge Van harte gefeliciteerd!

• 21 augustus

Van harte gefeliciteerd allemaal...hoop dat jullie allen een gezegende verjaardag hebben gehad!

• 23 augustus

Hallo Joop vandaag de enige jarige bij S.C. gefeliciteerd hoor dat wordt vast een tuinfeestje bij jouw hé? voor het komende levensjaar GOD's zegen gewenst!

• LINDA978

23 augustus

🎉Van harte gefeliciteerd Joop.  Wens je een fijne dag toe, en Gods zegen in het nieuwe levensjaar 🎁

🎈

• 25 augustus

5   jarigen vandaag. Lieve broers en zussen in de Heer Vera,Ria,Marja,Jan en Jacob van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen maak het gezellig ! God's zegen voor wat voor jullie ligt!<:):up:

• 26 augustus

Gefeliciteerd Leo een mooie dag is het al ..nu?.. nog een goede dag ervan maken hoor! God's Zegen over je toekomende levensjaar!   Moge de wensen van je hart uitkomen!!!

• 27 augustus

Lieve jarige Lasko van harte gefeliciteerd nu zou ik graag voor jouw eens de loper uitleggen hoor maar ja wordt een beetje lastig een berichtje kan nog wel dus wens ik je een fijne verjaardag toe en God's zegen voor het nieuwe levensjaar op deze manier dan maar geniet ervan!!

Ook jarige Hans van harte gefeliciteerd hoor en een fijne dag gewenst en God's Zegen voor het komende levensjaar proficiat!!!  

• LINDA978

27 augustus

🎈🎈🎈van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag mannen🎈🎈🎈

🔊Gods onmisbare zegen toegewenst voor het komende nieuwe jaar🎶🎶🎶

• LINDA978

28 augustus

🎈Een hele rij jarigen vandaag🎈

🎊Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en Gods onmisbare zegen in het nieuwe levensjaar 🎊

"AAN GODS ZEGEN IS ALLES GELEGEN"

Psalm 127

• 28 augustus

Mijn kleinzoon is jarig en wordt vandaag 3 🎈

• 28 augustus

Gefeliciteerd Esli

Gezellige dag 🎈🎈🎈🎁

• LINDA978

28 augustus

Ook jij en je kleinzoon 🎁van harte gefeliciteerd Esli🎈

• 28 augustus

Zo samen met onze enige zuster en nog 5 mannen allen gefeliciteerd uiteraard ook mijn felicitatie Esli met je kleine/grote ( 3 jarige) kleinzoon .en. allemaal God's Zegen voor het komende nieuwe levensjaar en een mooie dag gewenst!

28 augustus gewijzigd door BETTIE628

• LINDA978

29 augustus

🎈🎈Van harte gefeliciteerd alle jarigen🎈🎈

*Gods onmisbare zegen in jullie nieuwe levensjaar.

🎊Fijne dag🎁

• 30 augustus

Jaco,, Roosje en Alieke van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en God's zegen voor het komende levensjaar!

• LINDA978

1 september

🔊Van harte gefeliciteerd alle jarigen 🎊🎈🎊, met name even Erna...de vrouw van de leuke uitjes👍

🙏Gods onm8sbare zegen toegewenst in het nieuwe levensjaar 🌷

🎶🎶🎶

• 2 september

Ali, Aart Jan en Anita ik wens jullie een fijne verjaardag toe en dat julie wensen Gode welgevallig zullen zijn. Hij kent onze wensen en wanneer Hij de koers bepaalt in jullie leven zal jullie levens reis goed zijn! Gods zegen ook voor het komende levensjaar!!

• 4 september

Mala, Rianne, Christiano en Fred fijne verjaardag gewenst maak er iets moois van! God's Zegen over jullie komende levensjaar!

• LINDA978

5 september

🎈🎊Alle jarigen van vandaag....hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag, en Gods onmisbare zegen toegewenst in het komende levensjaar 🙏

🎊🎈

🔊En een heel gezellige dag🎁🎂☕

• LINDA978

6 september

🎶🎶🎶🎊Daysinda 🎈en al de anderen: Van harte gefeliciteerd met jou/jullie verjaardag, 🎁en Gods onmisbare zegen in het nieuwe levensjaar 🙏

• 6 september

Daysinda Hartelijk Gefeliciteerd en alle andere jarigen ook, fijne Gezegende dag 🎈🎁🎈

🌻🌻🌻

• 6 september

Iedereen van harte gefeliciteerd!!!🥳🥳

• 6 september

Ook namens mij iedereen gefeliciteerd en God's zegen in het komende jaar gewenst!

• LINDA978

7 september

🎈Wederom een héle lange rij jarigen vandaag

🎁Van harte gefeliciteerd iedereen🎂. Maak er een gezellige dag van, en bovenal: Gods onmisbare zegen toegewenst in jullie nieuwe levensjaar 🎊

976 – 1000 van 1043    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 39  40  41  42  Volgende Plaats reactie