De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wie is er jarig vandaag?

ForumOver SamenChristen

1026 – 1050 van 1051    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 41  42  43  Volgende Plaats reactie

• 11 oktober

Ik ben jarige vandaag. Word 59 jaar

• 11 oktober

Gefeliciteerd Herman 🎂🎂🎂

• 11 oktober

Gefeliciteerd Herman, Gods zegen gewenst voor in je nieuwe levensjaar!

• 11 oktober

Gefeliciteerd Herman !!!

Fijne Gezegende avond <:)<:)<:)

• 12 oktober

Bedankt allemaal voor de Felicitaties. 😘

• 13 oktober

Lieve jarigen van harte gefeliciteerd en een fijne dag .en. God's zegen in jullie nieuwe levensjaar gewenst!!!

• LINDA978

13 oktober

🎊Gefeliciteerd álle jarigen 🎊

Gods onmisbare zegen🙏 óók jullie toegewenst in het nieuwe levensjaar,en een  héle fijne dag🎉

• 17 oktober

Kim, Henk en Elze van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en God's zegen voor het komende levensjaar gewenst!

• LINDA978

17 oktober

🎶🎶🎶🎈Gefeliciteerd álle jarigen. Gods onmisbare zegen wens ik jullie allen toe in het nieuwe levensjaar🙏, en een fijne dag🎊🎉

• 19 oktober

Willy en Dave van Harte gefeliciteerd met jullie verjaardag wens jullie een fijne en mooie dag toe en God's zegen voor het komende jaar! Leuk Willy dat je in de Zaan woont ik namelijk ook .Ik wens jullie beide (zo het de Here behaagt)  een fijne partner toe hoor!

• LINDA978

22 oktober

🎉Lien, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. 🙏Gods onmisbare zegen wens ik jou toe in het nieuwe levensjaar 🎊

🎈

• 22 oktober

Van Harte gefeliciteerd Lien maak er een goede en fijne dag van God's Zegen gewenst voor 't komende jaar!  ;-)

• 22 oktober

Dank jullie wel voor de felicitaties.. <3

• 22 oktober

Gefeliciteerd Lien 🥳🥳

• 26 oktober

Marcel gefeliciteerd hoor! fijne dag en God's zegen voor het nieuwe jaar!

• 30 oktober

Peter gefeliciteerd met uw 57ste jaar God's zegen gewenst voor het nog komende levensjaar!

• 10 november

Van harte gefeliciteerd Eva wens je een goede en mooie dag toe en God's zegen voor het komende levensjaar!

• 12 november

Joan en Jeannette van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag nog vele gelukkige jaren gewenst en God's Zegen voor het komend jaar!

12 november gewijzigd door BETTIE628

• 20 november

Van harte gefeliciteerd Wilma met je verjaardag hoor! God's zegen gewenst over je komende levensjaar! In God's Raadsbesluit kunnen we niet kijken maar ik wens je wel een fijne partner toe!

• SIEGBERT130

21 november

Louise, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

🎉🎉🎉🍻

• 21 november

Van <3gefeliciteerd met je verjaardag Louise ,

een hele fijne dag gewenst , gezondheid en welzijn voor het komende jaar :-*

• 21 november

Louise en de 2 andere dames van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en God's nabijheid in het nieuwe levensjaar gewenst!   <:)  <:)<:):up:

• 21 november

Gefeliciteerd Louise met je verjaardag, fijne dag en Gods Zegen voor het nieuwe levensjaar❣

🎈☕🎈🎁

• 21 november

Alle dames gefeliciteerd met dit nieuwe levensjaar. Heel veel zegen voor jullie!!!🎁🎉🎁

• 21 november

dank jullie wel

1026 – 1050 van 1051    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 41  42  43  Volgende Plaats reactie