De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3101 – 3125 van 3199    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 124  125  126 ... 128  Volgende Plaats reactie

• 28 oktober

Soms is alleen wonen toch niet zo fijn.

Heb geen zin in eten koken en niemand die het voor me gaat doen.... 8-)

• 28 oktober

dan heb ik ff mazzel, vandaag na de dienst samen gegeten (indische nasi enz) doen we vaker.
    Verhuizen Sandra ;)

• 28 oktober

Dát had ik nou ook @Sandra , dat het echt niet leuk is om alleen te wonen te eten enz enz enz ....

Dát komt dan weer even binnen na een heerlijk zussen weekend , met samen eten , samen lachen , samen huilen , en nu de laatste lege waterglazen op het aanrecht  en allemaal lege logeerbedjes :'(

I like a full house <3

• 28 oktober

@Francisca, Dat was dan wel heel gezellig samen eten!

@Margriet, Dat is dan wel weer even wennen als het dan weer stil is.

• LINDA978

29 oktober

Vanochtend al gesport met een groep vrouwen. Sporten voor de bekkenbodem. Erg leuk en óók ontspannend😊. Ieder heeft wel iets waar ze aan moet werken.

En verder ga ik nog wat huishouden doen, lezing luisteren.

• PIET361

29 oktober

Nou ik heb het al druk gehad vandaag. De loodgieter kwam mijn HR ketel repareren en groot onderhoud plegen. Dus moest de kast waar ie in zit helemaal leeg gehaald. Dat heb ik zelf gedaan, waarna mijn hulp alles schoon gemaakt heeft en de reparateur zijn gang kon gaan. Nu is alles weer spik en span en ik heb weer een ketel als nieuw! Het zal wel een paar centen kosten, maar dat heb ik er wel voor over. Vanmiddag moet ik naar de dokter, pleister van mijn hoofd af halen en kijken of de wond geheeld is. Ik denk het wel, want de pijn is over. En misschien ga ik vanavond naar de Lofstem. Dat hangt nog, want ik hoorde dat de Dirigent de kuierlatten genomen heeft, hij had geen zin meer in een koor met allemaal oude mensen, hoorde ik. We zien wel.

• DREEKE742

29 oktober

pfff....ben in 'n uppie een nieuw vinyl in de gang aan het leggen... begint al wat te worden.. 😅

• DREEKE742

29 oktober

En klaar...😀😀😀

• 29 oktober

Netjes ...kom je nu bij mij 🙂

• DREEKE742

29 oktober

Tsja Sandra, ik wil best voor je koken, maar dan zul je naar Limburg moeten komen... 😂😂😂

• 29 oktober

Aardig aabod Dreeke,

Maar het is toch echt wel een beetje te ver weg!

• 29 oktober

Sandra ?

• DREEKE742

29 oktober

Ja..ja... Louise ... is niet mijn beroep hè en al helemaal geen hobby van me... maar als je in de buurt woonde hielp ik je wel. 😊

• 29 oktober

Hahaha mag ook laminaat zijn hoor😜

• DREEKE742

29 oktober

pfff...ja die heb ik hier ook gelegd in de huiskamer 30 m2 en slaapkamer.. is wel mooi geworden. Ik kan zo'n beetje alles, maar alleen als het moet. 😉

29 oktober gewijzigd door DREEKE742

• 29 oktober

Hahahah...

• 29 oktober

Kijk, en daarvoor heb ik nou een aantal zonen gebaard. Oké, je moet er wat voor over hebben. Maar het betaald zich later zeker terug. Toen ik dit huis kreeg hebben ze met elkaar hier een mooi paleisje van gemaakt. Daarnaast had ik mijn dochters al vroeg geadviseerd: zoek een handige kerel. Dus... gehoorzaam als ze zijn hebben ze dat gedaan. En nu? Hebben we met elkaar een mooi stel handige kerels die de klussen in de familie opoknappen. Heerlijk: kinderen!

• 29 oktober

Heb alleen dochters 😢

• 29 oktober

Maar die kunnen goed en lekker koken ...

• 29 oktober

Wat is er Louise?

LOUISE648 schreef:

Sandra ?

• 29 oktober

Ik snapte het antwoord van dreeke niet🤨ik had nl net een vraag gesteld ...maar snap het inmiddels hoor!

29 oktober gewijzigd door LOUISE648

• 29 oktober

Haha oke :)

HIer is m'n vioolkoffer weer ingepakt, straks naar muziekles!!

• DREEKE742

29 oktober

Petra, ik heb ook twee volwassen zonen, maar die helpen me niet bij dit soort klusjes.... 🙄🤔

• DREEKE742

29 oktober

suc6 Sandra, laat ons tzt maar een mooie voordracht horen hoor.. 🤗🤗🤗

• 29 oktober

veel plezier Sandra

3101 – 3125 van 3199    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 124  125  126 ... 128  Volgende Plaats reactie