De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3126 – 3150 van 3199    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 125  126  127  128  Volgende Plaats reactie

• 29 oktober

Heb deze maand, 1 jaar les 8-):-)

• 29 oktober

Iets om te vieren🤗

• 29 oktober

Haha ja!

• 29 oktober

DREEKE742 schreef:

Petra, ik heb ook twee volwassen zonen, maar die helpen me niet bij dit soort klusjes.... 🙄🤔

Nou joh, dan heb je het toch fout gedaan ;-). Je moet het ze al jong inprenten... Voordoen natuurlijk, zelf ook willen helpen... lekker eten voor ze maken als dank....Beetje inmasseren dus.

• 29 oktober

Zooooo snel voorbij dat jaar Sandra, het lijkt wel pas geleden dat je begon :-)

• 29 oktober

En.. ze speelt hartstikke goed. Persoonlijk gehoord...

• DREEKE742

29 oktober

Tja Petra, zit een verhaal achter hè... maar verder zijn het leuke jongens. 😊

• 29 oktober

Oja, je was daarheen he :-)

Ik heb het ook een keer gehoord maar toen was ze nog een broekkie haha

• 29 oktober

Dankje Petra!

Maar ik ben nog steeds een broekie hoor! 8-);-)

29 oktober gewijzigd door SANDRA421

• 29 oktober

Nee San, je speelt heel goed!

• LEJO464

4 november

:'/ Stukje Gestelijke Workout gedaan ... ;-)

De twee brieven van Petrus doorgespit, een paar x de neiging gekregen om te gaan "speedreaden" maar dat was wel even volhouden hoor...

Toch dankbaar dat ik weer eens een gedeelte heb "ververst". <3

• 4 november

Vandaag een doopdienst bijgewoond van een collega en haar man. Hun zoontje werd gedoopt. Het was op zich een fijne dienst.

Met verbijstering heb ik de dominee aangehoord. In zijn preek vertelde hij dat God leren kennen ons verstand te boven ging..... God weet en ziet alles van ons, maar Hem leren kennen was onmogelijk. Verder was het opvallend dat hij z'n preek voorlas. Dacht, wat een gemiste kans om contact met je gemeente te krijgen.

Ik kon alleen verbijsterd luisteren en dacht: Deze volle zaal is nu aangeleerd dat wij God nooit zullen leren kennen.

Wat een armoede.....

De hele dag spookt het al door m'n hoofd. Ik ga de dominee een mail hier een mail over sturen.

4 november gewijzigd door SANDRA421

• 5 november

:'( en dat terwijl Jezus gekomen is om Hem ons bekend te maken .

Jezus zei tot Zijn leerlingen : " Ik zal tot de Vader bidden dat Hij jullie de Helper zal zenden , dit is de Geest van de Waarheid , die u de volle Waarheid bekend zal maken . "

5 november gewijzigd door MARGRIET124

• 5 november

Dat ben ik helemaal met je eens Margriet ...

• 5 november

Lieve mensen, ik consumeer momenteel meer dan dat ik produceer.... Ik dacht dat het vooral even geestelijk nodig was om even wat pas op de plaat te maken, maar het is meer.

Kennelijk tijd om weer een stukje verder in de verwerking van e.e.a. te komen; en het is heftig zo nu en dan. Ik weet dat God aan mijn zij staat, heb in mijn leven de diepte geleerd van Zijn werken: HIj geeft de vermoeide kracht......; neemt de vermoeidheid dus niet per definitie weg, maar geeft kracht om er mee om te gaan en nog veel meer inzicht in oorzaak en gevolg, in Zijn doel, in wat ik kan, mag, moet, en wil.

Ik vind het wel fijn en doet mij goed om bijvoorbeeld deze topics zo nu en dan te lezen. Fijn hoe met elkaar om gaan wordt.

Waarschijnlijk ben ik voornamelijk dus op de achtergrond aanwezig voorlopig.

• 5 november

Sterkte Martha

• 5 november

Veel sterkte toegewenst Martha !

• 5 november

Sterkte en Zegen Martha !!

Liefs, Jane

• 5 november

Zegen Martha!

• 5 november

<3 Martha , Hij werkt alles ten goede :-*  Hij zal je zeker de kracht geven er door heen te komen .

• 5 november

Veel zegen en sterkte gewenst Martha  !

• 5 november

Veel sterkte Martha<3

• 10 november

Heb weer een naaimachine gekocht...

Strand al gelijk.... wat ik ook probeer, krijg de onderdraad niet naar boven...

• 10 november

Ha ha ha! Zit de spoel er wel precies goed in?

• 10 november

Ik heb net Frans359 een lofje gegeven. Daar had ik zomaar even zin in. O:)

3126 – 3150 van 3199    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 125  126  127  128  Volgende Plaats reactie