De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3301 – 3325 van 3381    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 132  133  134 ... 136  Volgende Plaats reactie

• 1 maart

The Bach Choir & Orchestra

• 1 maart

Klinkt fantastisch, Esli!

Wat zul je genoten hebben!

• 2 maart

Vandaag lekker een vrije dag. YEAH! Ik was van alles van plan, maar volgende week weer een week.

👍😁

• 3 maart

Ik heb vanmorgen naar de EO gekeken, met mooi zingen en een goede preek van Ds. Botteblei.

Verder heb ik de hele dag zitten weven, want het was pokkeweer.

• 4 maart

Vandaag een waslijst aan dingen te doen. Te veel om op te schrijven.;-)

• 4 maart

deze morgen pannekoekjes gebakken voor mijn dochter die week om week bij mij is,daarna naar leuven gereden voor een gesprek bij de dokter (alles was goed) en zo meteen poetsen want deze avond eerst bezoek van een broeder en een nieuw lid van onze gemeente waar ik het genoegen heb om deze te mogen discipelen.Om de avond dan af te sluiten nog een gebedsavond met de huiskring.Oh ja,tuurlijk koken ook,maar dat doe ik lekker tussendoor,hoewel,koken is wel een leuke ontspanning.

• 4 maart

Na een drukke werkdag, heerlijk gezongen op het koor. Genoten! Dit lied geleerd....

• 4 maart

Mooi Anne

• 4 maart

Mooi  Anne 💚

• PAULA777

4 maart

Echt opbouwende tekst, thx Anne!!

• 4 maart

PAULA777 schreef:

Echt opbouwende tekst, thx Anne!!

Prachtig hè!🙏

• 4 maart

Heel mooi Anne. Binnenkort zijn ze in Nederland

• 4 maart

Klopt ja! Zouden er nog kaarten zijn?

• 4 maart

www.eventsforchrist.nl/order/elevation-worship

ANNE402 schreef:

Klopt ja! Zouden er nog kaarten zijn?

• 6 maart

Vandaag gewerkt. 'k Heb vanavond de bijbelkring aan huis, de koffie en de cake staat klaar. ;-) We behandelen het boek Het meesterwerk van God van Henk Binnendijk. Het gaat over Openbaring, pittig maar ook erg boeiend/leerzaam.

• 6 maart

Ik ook Bijbelkring vanavond Anne, heb de serie gevolgd van Henk Binnendijk bij fam 7.Ja zeker leerzaam.

Gezegende kringavond.

• BOUKJE461

6 maart

goede bijbelkring allebei

• 6 maart

JANE993 schreef:

Ik ook Bijbelkring vanavond Anne, heb de serie gevolgd van Henk Binnendijk bij fam 7.Ja zeker leerzaam.

Gezegende kringavond.

Die kijken wij ook, prachtige serie!

Jane, ook een gezegende kringavond!

• 6 maart

BOUKJE461 schreef:

goede bijbelkring allebei

Dank je!

• 6 maart

Henk Binnendijk hoor ik ook graag! Zeker leerzaam! Heb al veel van hem gehoord! Op velerlei terreinen van het leven geeft hij vaak een heldere en gedegen uitleg die ook zeer Bijbels onderbouwd is!!

• 6 maart

BERT970 schreef:

Henk Binnendijk hoor ik ook graag! Zeker leerzaam! Heb al veel van hem gehoord! Op velerlei terreinen van het leven geeft hij vaak een heldere en gedegen uitleg die ook zeer Bijbels onderbouwd is!!

De serie bij Family 7 is een aanrader, op zijn leeftijd nog zo'n heldere uitleg!

• 6 maart

Ik heb gesport en daarna samen koffie gedronken. Onze fysiotherapeute was jarig vandaag, maar trakteert as Zaterdag, want dan is de groep groter. Daarna douchen en klaagliederen uiten op SC. Is trouwens wel bijbels, want daar staan ook klaagliederen in.😜 verder heb ik zitten weven. Ik schiet al lekker op met mijn landschapje.

• 6 maart

Ik ben gezellig met mijn overbuurvrouw wezen winkelen en even ergens gezeten: heerlijke koffie verkeerd en appeltaart met slagroom. Nadien bij haar thuis patatjes gegeten. Was een fijne dag, heb echt genoten.
    En wat was mijn kat weer blij toen ik net thuis kwam. Hij kroop zowat in me, hihi..

• 9 maart

Vandaag geluncht met oud collegaatje

Gezellig bijgepraat en om 16 uur zaten we er nog

• BOUKJE461

9 maart

dan moet het wel gezellig zijn geweest, kon je zo de thee er achteraan doen. ;).

3301 – 3325 van 3381    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 132  133  134 ... 136  Volgende Plaats reactie