De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3326 – 3350 van 3375    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 133  134  135  Volgende Plaats reactie

• 9 maart

Idd ha ha

• 9 maart

Heel erg druk geweest afgelopen dagen...nu relaxen met muziek.

• 9 maart

Mooi, Paula!

• 10 maart

Prachtig Paula

• 10 maart

Ja mooi👍

• 10 maart

Vanmorgen EO gekeken en mee gezongen, rest van de dag cd's en platen draaien. Trappenlopen want het is hondenweer, sport oefeningen gedaan. En nu zit ik te weven.

• 10 maart

door de sneeuw naar de buren gelopen en koffie gedronken

10 maart gewijzigd door ESLI861

• 10 maart

Vanmorgen avondmaal gevierd, vanmiddag uitgerust en genoten van... een lekker bakkie thee en zo, vanavond de 88ste verjaardag vieren van mijn moeder.

• 10 maart

Gefeliciteerd Petra met je moeder! 88 ! Een gezegende leeftijd! Fijne avond !🙏🙂🌷

• 10 maart

Ook van mij van <3e met je moeder, Peet. Wat een mooie, respectabele leeftijd! Alle goeds, maar bovenal Gods Liefderijke Zegen voor haar komende levensjaar gewenst.

• 10 maart

Gefeliciteerd, Petra. Wat mooi!!

• 10 maart

Gefeliciteerd met je jarige moeder Petra

• 10 maart

Gefeliciteerd Petra met je moeder !

• 10 maart

Petra gefeliciteerd met jouw moeder. Wat fijn dat zij nog zo lang en op zo'n hoge leeftijd in jullie familie aanwezig is ! Dat zij weer het komend levensjaar gezond en bewaard mogen blijven..

• 10 maart

Dank jullie wel! Ja, 88 en ook nog een kwiek wijffie.... :-D

• 10 maart

Wow hé, wat goed dat ze ook nog zo kwiek is.:up:

• 10 maart

ESLI861 schreef:

door de sneeuw naar de buren gelopen en koffie gedronken

Zo Esli ! Had jij sneeuw?? Wit geweest?

Hier hadden we gisteren een forse hagelbui net paar klappen onweer!

En het gezegde zegt: Onweer op een kale tek, aan regen geen gebrek!"🙂

• 10 maart

De sneeuw bleef niet liggen Bert

Dus geen witte wereld hier

• 11 maart

In Putten wel zei mijn collega vanmorgen

• 12 maart

Ik ga dagje oppassen en zit al een kwartier in de trein Nog twee uur reizen dan ben ik er

• 12 maart

Fijne oppasdag Esli als je er bent

• 12 maart

Nou,dat viel tegen De trein was kapot en reed niet verder als Utrecht Dus omreizen via Den Haag en die trein had problemen met de snelschakelaar en reed dus hele stukken stapvoets Ik heb er ruim drie uur over gedaan Gelukkig heeft mijn schoondochter pas om half 11 zitting

Nu eindelijk aan de koffie! En de kleinzoon maakt alles weer goed 😊

• 12 maart

Pff.. dan was je zeker wel extra blij dat je er was? :up:

• 13 maart

Ik heb gesport en heb een bezoek gebracht aan mijn huisarts. Was een fijn gesprek. Nu koffie, dan douchen  en daarna zien we wel weer. Het zal wel iets binnenshuis zijn, want het regent hier.

• 13 maart

Gewerkt en om half 3 naar kerk i.v.m. Biddag.🙏 Er was een dienst voor kinderen, dus ik ging ook een beetje voor mijn werk. Toch ook mooi! De ds had gebedspunten aan de kinderen op school gevraagd. Een van de punten was; bidden dat de trekker niet stuk gaat. 😊 Heerlijk toch! De ds heeft er netjes voor gebeden. Je mag alles vragen, al was de boodschap ook...vraag ook voor de ander. Salomo vroeg wijsheid, niet voor zichzelf maar om zijn volk te kunnen dienen. Als antwoord kreeg hij er veel meer, ook rijkdom, bij.

De rest van de dag doe ik het rustig aan.

13 maart gewijzigd door ANNE402

3326 – 3350 van 3375    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 133  134  135  Volgende Plaats reactie