De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3351 – 3375 van 3375    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 133  134  135Plaats reactie

• 13 maart

Van harte gefeliciteerd Petra fijn dat je nog een moeder hebt!

Tjonge Ilse wat een pech met die treinen zeg! In Zaanstad staat alleen enorm veel wind, dus is het ook geen pretje om naar buiten te gaan je waait bijkans uit je hemdje.

• Dinsdag om 7:03 uur

Vanmorgen om 5 uur op

Wat was het koud op de fiets naar het station

Maar een prachtig concert van de vogels

Een mooi begin vd dag

Wij zetten onze wekkers , maar God

geeft ons een vogelconcer in de morgen

Daar kan geen wekker tegenop!!!

• Dinsdag om 9:03 uur

Zo dat is vroeg Esli, moet je vast lang reizen naar je werk.

Waar ik nu woon daar hoor ik ook de vogels fluiten 's ochtends vroeg, vind ik heerlijk, ook een paar koerduiven, is iets minder, die maken steeds hetzelfde geluid.

Ik ga zodadelijk naar vrijwilligerswerk, helpen bij geheugentraining, altijd gezellig.

Vanmiddag naar de tandarts, ook gezellig😏😬🤔

• Dinsdag om 9:10 uur

Mooi dat je vrijwilligerswerk doet Jane,

wat moeten wij in Nederland zonder vrijwilligers en mantelzorgers

Sterkte bij de tandarts vanmiddag 😬

• Dinsdag om 10:25 uur

Naar het Ziekenhuis vandaag inspuitingen in mijn knieën, maar door met elkaar grapjes te maken wordt het toch een feestje.

• Dinsdag om 11:29 uur

Zo Esli, jij was vroeg uit de veren!

• Dinsdag om 11:29 uur

@Jane: helpt zeker ook meteen voor je eigen geheugen, hihi..
    Sterkte bij de TA; hoop dat het meevalt.

• Dinsdag om 11:30 uur

Jij ook sterkte, Bettie. Zo is het maar net: wo(o)rd je er zo doorheen geloodst.😀

• Dinsdag om 12:47 uur

Ja klopt, is ook goed voor mezelf, het geheugen wordt echt minder bij het ouder worden.

Daarnaast is het gewoon leuk en gezellig.

NATASCHA934 schreef:

@Jane: helpt zeker ook meteen voor je eigen geheugen, hihi..
    Sterkte bij de TA; hoop dat het meevalt.

• Dinsdag om 12:48 uur

Sterkte @Bettie vandaag !

• Dinsdag om 17:53 uur

Het is eigenlijk niet te geloven, maar ik ben aan het Lego-en😁 ik ben het weven wel even zat en dacht wat zal ik nu eens gaan doen. In de garage stonden twee grote bakken met lego van m'n kleindochter. Die heb ik binnen gehaald en nu ga ik een kasteel bouwen. Op internet heb ik foto's gekeken van Nederlandse Kastelen. Het is Loevestein geworden. Die burcht staat bij Gorcum/ Gorinchem. Daar heb ik vroeger gewoond, niet in het kasteel maar wel in Gorcum.

• Dinsdag om 18:20 uur

Lekker doen wat je leuk vindt, Piet! Kan heel ontspannen zijn.

Heb vandaag gewerkt, vanavond een rustig avondje.

• Dinsdag om 18:57 uur

Legoleeftijd is toch van 4 - 99, je kan nog even door Piet 😉

• Dinsdag om 20:08 uur

@Rosa

Oh, is dat zo? Dan hoef ik me dus niet te schamen😉 Zou ik ook niet doen hoor, ik vind het veel te leuk. En het leid af.

• Dinsdag om 20:36 uur

Maak je er een foto van?

• Dinsdag om 21:59 uur

Ja hoor Esli, maar het is nog niet zeker dat het af komt. Want al ik zo kijk heb ik heel wat stukjes nodig. Ik zal wel zien hoe ver ik kom. Misschien wordt het wel een maquette of een ruïne.ha,ha!

• Woensdag om 10:11 uur

Al gestemd Piet?

• Woensdag om 18:23 uur

Ja hoor, vanmorgen meteen na het sporten. Het leek wel of ik van Adel was, iedereen die in de rij stond zei, gaat u maar voor hoor!

• Woensdag om 18:55 uur

Dus jouw dag begon goed ;)

• Woensdag om 19:08 uur

Zo Piet, wat een service daar op het stembureau. Je woont nog in een gemoedelijke omgeving.

• 12 uur geleden

Vanmiddag in de tuin bezig en vijvertje opruimen na de winter. Dan komen er straks ook weer kikkers in en padden en div. soorten insecten. Zo gaaf om te zien. Dat is mijn favoriete plekje in de tuin om lekker bij weg te dromen. :-)

• 12 uur geleden

@Natascha

Kan ik me voorstellen dat een vijver een heerlijk plekje is om weg te dromen

Misschien dromen van een prins op wit paard hihi;-)

• 12 uur geleden

Hihihi... ja Jane, dat is een heerlijke droom. Of ik kus 1 van de kikkers en misschien verandert die wel in...

😁😁😁

• 12 uur geleden

1.bp.blogspot.com/_UXqe9WovQIc/SycloUvq1GI/AAAAAAAAAEs/admWPAg5joY/s320/kus+geen+kikkers.jpg

• 12 uur geleden

Laat maar horen als het je lukt 😍

3351 – 3375 van 3375    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 133  134  135Plaats reactie