De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3376 – 3400 van 3651    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 135  136  137 ... 147  Volgende Plaats reactie

• 22 maart

Wat een heerlijke dag tot nu toe.

Had deze week 5 uur overgewerkt en 2 dagen bij een zieke vriendin gekookt.

Máár deze dag! Alle achterstallige kranten op mijn gemak doorgespit.

En nu de keuze eerst boodschappen en dan tuin of andersom.

Vanmiddag sporten en dan ben ik weer helemaal bij!

• 22 maart

@Dorcas

En dan weekend? of moet je dan ook weer werken? Volgens mij werk je in de zorg?

Fijn weekend in ieder geval !

• 22 maart

@Jane

Nee ik werk al heel lang niet meer in de zorg. Sinds ik alleenstaand ouder werd met een klein kind😉.

Ik werk van maandag tot donderdag.

Heerlijk weekend nu.

Jij ook een fijn weekend!

• NATASCHA934

22 maart

Hahaha... Esli, ja zal ik doen.:-D

ESLI861 schreef:

Laat maar horen als het je lukt 😍

• PIET361

22 maart

Ja wat heb ik gedaan vandaag, eigenlijk een heleboel voor mijn doen. Ik heb eerst een was weggestreken die er nog lag. Alles weer in de kast gelegd. Ik heb bijna alle cactussen gedrenkt en een aantal verpot. Nu moet ik de orchideeën nog drenken, want die hebben ook dorst. Maar ik heb niet zoveel fut meer, raak een beetje aan het labber-end. Vanmorgen begonnen met Bijbellezen,, want anders schiet het er bij in en dat is niet de bedoeling. Het was hier schitterend weer vandaag, maar ik ben nauwelijks buiten geweest. Heb nog wel trappen gelopen. Eerst 8 trappen van elk 8 treden naar beneden en dan meteen weer terug naar boven. Hijg wel als een stoommachine, maar dat is goed voor de longen. Vandaag ben ik dus niet naar de kelder geweest, want dan komen er nog 16 treden bij.😜

22 maart gewijzigd door PIET361

• 22 maart

Ik heb na het ochtend ritueel ondertussen gewacht op bericht over de bloeduitslag van mijn jongste zoon, want ik ging gisteren -zonder daar antwoord over te hebben- naar huis. Er worden vermoeden uitgesproken door de verzorgenden, dat hij blinde darmontsteking zou hebben en krijgt hij anto bio en voor de koorts paracetamol, nou van dat afwachten daar was ik op een gegeven moment wel klaar mee en ben mijn weekend boodschappen gaan halen en wat opgeruimd in huis deze avond lekker op mijn home trainer en daarna niet zo veel meer..

• BERT970

30 maart

Vanmiddag naar de psalmzangdag in Kampen! Fijn Psalmen zingen en luisteren naar korte meditaties over die Psalmen! In de jaren 90 ook geweest! Dierbare herinneringen aan over gehouden! Toen met ds.R. van Kooten als ds. en Peter Eilander als organist! In die schitterende Bovenkerk!! Magistraal!!

• 30 maart

Geniet ervan @Bert, fijne middag!

• NATASCHA934

30 maart

Fijne middag, Bert.:up:

• 30 maart

'k Heb vanmiddag - met een vriendin - gewinkeld in de woonplaats van Dorcas en Petra, maar heb ze niet gezien.😉 Er was een gezellige voorjaarsmarkt.

• NATASCHA934

30 maart

Wat gezellig, Anne. Nog wat leuks gekocht?

• 30 maart

NATASCHA934 schreef:

Wat gezellig, Anne. Nog wat leuks gekocht?

Ja, een leuke jurk bij de Wedo.😊

• NATASCHA934

30 maart

:up:Goed voor het lente- en zomergevoel. :)

• 30 maart

NATASCHA934 schreef:

:up:Goed voor het lente- en zomergevoel. :)

Absoluut, een jurk met geel erin.😁

• NATASCHA934

30 maart

En je bent al zo zonnig van jezelf, hihi..

• 30 maart

NATASCHA934 schreef:

En je bent al zo zonnig van jezelf, hihi..

Hahaha😊

• 30 maart

Vandaag heerlijk met een vriendin op een terrasje gezeten bij de voorjaarsmarkt. Heel veel bekenden gezien, maar @Anne niet!

Voor de rest huis maar weer gepoetst én mijn belastingaangifte gedaan. Poe poe pak van mijn hart.

• 30 maart

Wat leuk @Dorcas ! Ik heb wel allerlei mensen op terrassen zien zitten😁

Oeps, de belastingaangifte moet ik nog doen.🙄🤔

30 maart gewijzigd door ANNE402

• 30 maart

Was ik dus aardig op tijd, 1 maart gedaan :)

• BERT970

30 maart

SANDRA421 schreef:

Was ik dus aardig op tijd, 1 maart gedaan :)

Ja je hebt "werkpaarden" en "luxe paarden".😁😎

• 30 maart

Kan nog tot 1 mei gelukkig. 😁👍

• 30 maart

Je wil niet weten hoe geweldig ik me nu voel! Als een last is dat ding jaarlijks.

• 30 maart

Heb 2 afleveringen gekeken van op URK.

Wel leuk om te zien hoe het er daar aan toegaat. Ik was wel verbaasd dat er een pinkstergemeente is op Urk. Had het idee dat er alleen Gereformeerde Gemeenten waren. Wel verrassend dus.

De kapper...Teun fohn en die tweelingzussen, wel weer lachen net als bij Typisch de Veluwe enzo.

Ik zou er niet willen wonen maar lijkt me wel leuk om eens een dagje naartoe te gaan

• 30 maart

DORCAS485 schreef:

Je wil niet weten hoe geweldig ik me nu voel! Als een last is dat ding jaarlijks.

Het meeste is al ingevuld toch? Maar snap je wel hoor. ;-)

• BERT970

30 maart

JANE993 schreef:

Heb 2 afleveringen gekeken van op URK.

Wel leuk om te zien hoe het er daar aan toegaat. Ik was wel verbaasd dat er een pinkstergemeente is op Urk. Had het idee dat er alleen Gereformeerde Gemeenten waren. Wel verrassend dus.

De kapper...Teun fohn en die tweelingzussen, wel weer lachen net als bij Typisch de Veluwe enzo.

Ik zou er niet willen wonen maar lijkt me wel leuk om eens een dagje naartoe te gaan

Zeker de moeite Jane! En neem gelijk een lekker visje! Die verkopen ze daar plenty!

3376 – 3400 van 3651    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 135  136  137 ... 147  Volgende Plaats reactie