De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3401 – 3425 van 3591    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 136  137  138 ... 144  Volgende Plaats reactie

• 31 maart

Dat op Urk alleen Geref Gemeenten zijn, is wel een beetje een vooroordeel hoor @Jane. 😉Het programma is wel weer goed, om die weg te nemen dus. 😊 Je hebt daar allerlei kerken, er komen ook veel zangers/zanggroepen//koren vandaan die volop Evangelische/Opwekkingsliederen zingen. Denk aan Lukas Kramer, enz.

Moet je doen een dagje Urk, erg leuk!

31 maart gewijzigd door ANNE402

• BERT970

31 maart

Zo zijn er meer vooroordelen!

Bijvoorbeeld dat iemand die uit een "Refo" richting komt nooit geen andere liederen zingt dan Psalmen! Ik zing en houdt ook van Opwekkingsliederen! En andere prachtige geestelijke liederen!

We stigmatiseren nu eenmaal graag denk ik! Zie je ook heel erg in de politiek,.

• NATASCHA934

31 maart

Wat ik vandaag níet ga doen, is het hebben over vooroordelen.😁
    Wel lekker genieten van de zon oa. :)

• PIET361

31 maart

Schijnt ie dan Natas? Ik zie hier meer wolken als zon.

Ik heb naar de EO gekeken en zit nu aan de koffie met zelf gebakken cake.

• NATASCHA934

31 maart

Lekker hoor Piet, eet smakelijk.

En ja, hier schijnt ie volop. Sorry.😁
    Zal ik wat jouw kant opsturen?

31 maart gewijzigd door NATASCHA934

• BERT970

31 maart

Wij hadden zelfs wat regen zojuist hier!

Maar Natascha, jij verdient de zon zeker?

• NATASCHA934

31 maart

Misschien omdat ik altijd het zonnetje in huis ben? Hahaha...

• 31 maart

Hier komt de zon

ook te voorschijn 🌤

• BERT970

31 maart

Komt vandaag hier ook nog wel verwacht ik!

31 maart gewijzigd door BERT970

• NATASCHA934

31 maart

Heerlijk, lekker van genieten Esli en Bert... en anderen natuurlijk :)

• NATASCHA934

31 maart

Nou, ik ga lekker de paden op en de lanen in; denk gewoon m'n neus achterna.:-)

Fijne dag allemaal!

<3

• 31 maart

Goed plan Natascha

Misschien kom ik je nog tegen

op die paden of laden

☀️

• PIET361

31 maart

Ik ben je niet tegen gekomen, heb wel gewandeld en af en toe schijnt de zon, ook in mijn hart!😜😀

• 31 maart

Over Urk

@Bert, ja lekker een visje eten daar

@Anne, ja dat vooroordeel is nu wel weggenomen, ik dacht echt dat het er heel streng was daar, nou gelukkig niet en inderdaad Lucas Kramer en andere urkers zingen prachtige liederen, `k ben ook groot fan van Lucas Kramer.

Misschien een Samen Christen uitje naar Urk :-D

• NATASCHA934

31 maart

Jammer, ik heb je niet gezien Esli, maar ik weet natuurlijk niet welke paden en lanen jij hebt bewandeld, hihi..

ESLI861 schreef:

Goed plan Natascha

Misschien kom ik je nog tegen

op die paden of laden

☀️

• NATASCHA934

31 maart

Hmm.. ook al andere paden en lanen dus.😁

Fijn dat de ☀️ in je hart schijnt; mocht het dan even bewolkt zijn buiten, dan heb je iig de warmte van de stralen in je hart nog. :)

PIET361 schreef:

Ik ben je niet tegen gekomen, heb wel gewandeld en af en toe schijnt de zon, ook in mijn hart!😜😀

• NATASCHA934

31 maart

Is wellicht een leuk thema en woord voor 'rijmen'. Zie daar. :)

JANE993 schreef:

Over Urk

@Bert, ja lekker een visje eten daar

@Anne, ja dat vooroordeel is nu wel weggenomen, ik dacht echt dat het er heel streng was daar, nou gelukkig niet en inderdaad Lucas Kramer en andere urkers zingen prachtige liederen, `k ben ook groot fan van Lucas Kramer.

Misschien een Samen Christen uitje naar Urk :-D

• 31 maart

Wat ik vandaag heb gedaan? wel, dat is luisteren naar Bobby Shuller van Hour of Power en naar Leiderdorp de jongens knuffelen.

• NATASCHA934

31 maart

Ik heb ook Hour of Power gekeken. Was weer goed hè? Ik word daar altijd zo door aangeraakt en door bemoedigd.

<3

• RICHARD157

4 april

[Daar is het forum dus NIET voor bedoeld: het plaatsen van "tijdelijke foto's"]

5 april gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• 4 april

Wat leuk om te zien, hij is al aardig gegroeid en sushi is gezonder dan patat, alhoewel een patatje op z`n tijd ook wel lekker is:-)

en lukt dat goed met stokjes eten?

• RICHARD157

4 april

Geef mij maar een patatje hoor Jane haha..Jawel het gaat redelijk..Soms laat hij het vallen en vraag ik of hij een vork wil maar hij wil niet :-)

• 4 april

Sushi!? Cool.

Vandaag 38 km gefietst.

• RICHARD157

4 april

38km? netjes..doe je goed :-)

• 4 april

Vandaag opgeruimd het loopt  bij mij vaak nogal vol met tijdschriften en kranten verder een paar planken van de grote kast opnieuw ingericht en mijn bed verschoond boodschappen gehaald en straks komt een goede vriend op bezoek dus ben ik weer even  gastvrouw .

3401 – 3425 van 3591    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 136  137  138 ... 144  Volgende Plaats reactie