De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3426 – 3450 van 3591    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 137  138  139 ... 144  Volgende Plaats reactie

• BERT970

4 april

Flink de handen uit de mouwen gestoken! Wat sloopwerk verricht bij iemand anders! Zo dadelijk lekker ontspannen volleyballen! Gezellig en ook sportief bezig zijn!🙂

• 4 april

Nieuwe collega's ingewerkt

• 4 april

Wat is  ie groot geworden Richard, leuk hoor !

• 4 april

RICHARD157 schreef:

Vandaag was mijn zoontje weer ff bij me..Normaal houden kinderen van patat maar hij houd van shushi, dus heb ik sushi voor hem gehaald dat hij netjes met stokjes eet:-) (tijdelijke foto) www.mupload.nl/img/6kn9704w.jpg

Prachtig om te zien! 😊

• RICHARD157

4 april

Dankjewel Anne :-)

• 6 april

Wat ik vandaag zaterdag 6 april ga doen? Naar mijn jongens, want er is altijd wat waarin bijsturing goed is en ik mijn lieve schatten kan geven waar zij behoefte aan hebben nl knuffelen. Al met al hoop ik ze vandaag even te mogen knuffelen en op de piano daar te spelen.

• 6 april

Ik ben nu in Winterswijk bij familie. Morgen in Arnhem koepelgevangenis fotoshoot. 📸📸📸

www.mupload.nl/img/dsfqk0jj.jpg

• 6 april

BETTIE628 schreef:

Wat ik vandaag zaterdag 6 april ga doen? Naar mijn jongens, want er is altijd wat waarin bijsturing goed is en ik mijn lieve schatten kan geven waar zij behoefte aan hebben nl knuffelen. Al met al hoop ik ze vandaag even te mogen knuffelen en op de piano daar te spelen.

Fijne dag met jou jongens Bettie

• 6 april

@Herman

Succes morgen !

• 6 april

Bedankt 😘

JANE993 schreef:

@Herman

Succes morgen !

• 6 april

Ben lekker in de tuin bezig. Vanavond ga ik naar een concert van de Psalm Project (Pasen). Heb ze nog nooit live gehoord.

• 6 april

Veel plezier

ANNE402 schreef:

Ben lekker in de tuin bezig. Vanavond ga ik naar een concert van de Psalm Project (Pasen). Heb ze nog nooit live gehoord.

• BERT970

6 april

ANNE402 schreef:

Is mooi Anne! Ben ik pas ook geweest in Aarlanderveen met anderen!👍🙏🙂

• 6 april

Bedankt, Herman en Bert. Ik ben ook benieuwd!

• 6 april

Vandaag naar de Nederland Zing Dag

Geweest !

11.000 mensen

Samen zingen en geloven

• NATASCHA934

6 april

Wat leuk Esli. Zo wat druk zeg. Gaaf om met zoveel mensen te zingen.:up:

• PIET361

6 april

Esli was het in Gelredome in Arnhem? Had je wel ff een koppie kunnen komen halen bij mij.

Ik heb gesport vanmorgen en boodschappen gedaan, want de inwendige mens vraagt ook wat. Verder heb ik een was gedraaid en op gehangen. En zitten lezen en verder heb ik me rustig gehouden. Moest uitrusten van gisteren, toen heb ik ruzie gemaakt met de koning keizer, Admiraal. Dat vreet energie!

6 april gewijzigd door PIET361

• 6 april

Sorry, was in Utrecht

• 6 april

Heb net Kip piri piri gekookt. Is erg lekker!

• 7 april

Lekker naar mijn bedje, de dag heeft lang genoeg geduurd. Welterusten allemaal!

• NATASCHA934

7 april

Hoop dat je lekker hebt geslapen, Bettie.<3

• NATASCHA934

7 april

Lekker naar buiten vandaag en genieten van de prachtige schepping van God en tijd besteden met Hem.

Fijne, gezegende dag @all!

• NATASCHA934

7 april

Ow ja en ik denk dat ik ook een paar lentesprongetjes ga maken, net als de lammetjes, hihi..

• 7 april

NATASCHA934 schreef:

Lekker naar buiten vandaag en genieten van de prachtige schepping van God en tijd besteden met Hem.

Fijne, gezegende dag @all!

Geniet van Zijn schepping @Natascha, daarin laat God nog meer zien dat Hij er altijd (voor je) is!

Fijne en gezegende dag allemaal!

• NATASCHA934

7 april

Dank je Anne en ja, zo ervaar ik dat idd ook.

Vriendin belde spontaan om even wat leuks te gaan doen, zo op terrasje zitten en bijpraten. :)

3426 – 3450 van 3591    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 137  138  139 ... 144  Volgende Plaats reactie