De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3451 – 3475 van 3736    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 138  139  140 ... 150  Volgende Plaats reactie

• NATASCHA934

7 april

Hoe is jouw dag tot zo ver, Anne?

• 7 april

Vandaag werd een vriendin van mij 81 jaar. Samen met een andere vriendin de hele dag er voor gezorgd dat het een fijne zorgeloze dag voor haar was. Dat is ons gelukt! Ze heeft een heerlijke dag gehad.

• NATASCHA934

7 april

Mooi, Dorcas.<3

• 10 april

Zondag heerlijk in de natuur geweest, Maandag boodschappen gehaald en

dinsdag in de kerk film over macedonië gezien, vandaag opgeruimd in huis.

• 10 april

Genoten van de tulpenvelden toen ik in de trein van den Haag naar Amsterdam zat

10 april gewijzigd door ESLI861

• 11 april

Woensdag lekker van de zon genoten en naar buiten lekker met mensen wat gekletst en vandaag? in de slaapkamer aan de slag geweest moest nodig wat herinrichten en in de middag boodschappen gehaald wat gepingeld op mijn keyboard en deze avond bezoek gehad en nu heerlijk even naar de topics toe lekker genieten van alle belevenissen van iedereen.

• BERT970

11 april

Rustig dagje gehad! Wat in de tuin gewerkt. Het windje was fris! Maar zon maakte het wel mooi!

11 april gewijzigd door BERT970

• ANNE402

12 april

Vandaag de Koningsspelen op mijn werk. Leuke ochtend gehad!

Nu lekker weekend.😊

12 april gewijzigd door ANNE402

• BERT970

12 april

ANNE402 schreef:

Vandaag de Koningsspelen op mijn werk. Leuke ochtend gehad!

[/q

Was je in het Oranje Anne....Oranne dus!!😁😂

• ANNE402

12 april

BERT970 schreef:

Was je in het Oranje Anne....Oranne dus!!😁😂

Klein beetje in het rood wit blauw oranje. Kids wilden een vlaggetje op mijn wang sminken, dit jaar maar niet gedaan. 😁

• BERT970

12 april

Waarom niet Anne? Kost het meer moeite en tijd om het er af te krijgen dan het sminken zelf?😃😉

12 april gewijzigd door BERT970

• ANNE402

12 april

BERT970 schreef:

Waarom niet Anne? Kost het meer moeite en tijd om het er af te krijgen dan het sminken zelf?😃😉

Heb vanavond nog een feestje, is hardnekkig spul!

• PIET361

14 april

Ik ben naar het graf van mijn vrouw gewest, heb daar naar de vogels zitten luisteren. Vlakbij mij was een grote bonte specht bezig een gat in een boom te hakken. Eigenlijk zou dat verboden moeten worden, want zo'n boom gaat natuurlijk dood. Tenminste, dat vertelde de veldwachter ons als we onze naam in een boom krasten met een scherp mes en hij ons betrapte. Dat mag niet want dan gaat die boom dood, zei hij dan.

• 14 april

Deze zondag naar een gospelkoor geluisterd

• 14 april

Bromsnor piet?😅

• 15 april

In Dalfsen naar de grote kerk geweest

Stabat Mater van Joseph Haydn op palmzondag

Prachtige uitvoering door Con Amore

15 april gewijzigd door ESLI861

• NATASCHA934

15 april

Dalijk boodschappen doen, straks visite, dus wordt wel een gezellige en fijne dag, tenminste daar ga ik vanuit. :-)

• 15 april

Vandaag kleding uitgezocht om mee te nemen en 2 x de was gedraaid en opgeruimd. Mijn jongens weer gebeld en tv gekeken en topic spelletjes gedaan.  :-D

• 15 april

@Esli

Wat geweldig om mee te maken

• NATASCHA934

16 april

Zo leuk hè, om die spelletjes hier te doen.:up:

BETTIE628 schreef:

Vandaag kleding uitgezocht om mee te nemen en 2 x de was gedraaid en opgeruimd. Mijn jongens weer gebeld en tv gekeken en topic spelletjes gedaan.  :-D

• PIET361

16 april

Nou vanmorgen dus eten gekookt en wat opgegeten

En vanmiddag eerst een uur gewandeld, over de weg en door het bos met mijn rollator.

Toen stuurde mijn zoon me een foto, die ik meteen kende als zijnde de haven van Den Oever met een Wieringer Kotter aan de kade. Hij vertelde dat hij een klant bezocht had in Friesland en nu op weg naar huis, in Den Oever heerlijk vis gegeten had in een visrestaurant. Nu was hij weer verder op weg en hebben we nog gezellig een uur zitten kletsen. Den Oever heeft een bijzondere betekenis voor ons, want mijn schoonouders woonden daar. Het huis dat ze zelf hebben laten bouwen, staat er nog steeds!

16 april gewijzigd door PIET361

• PIET361

17 april

Ik heb gesport en ik ben naar de kapper geweest

• 17 april

Ik heb gevoetbald met mijn kleinzoon

• 17 april

Vandaag voor de tweede dag op de fiets naar het werk gegaan. Ben nu bekaf.  Lekker gegeten bij vrienden en  een verjaardag toe. Als ik thuis kom is de was klaar en dan is de dag ook wel weer om.

• 17 april

Vandaag naar Apeldoorn geweest en lekker met iedereen buiten de deur gegeten.

Vanavond de jongens weer even gebeld en nu lekker topic-en

3451 – 3475 van 3736    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 138  139  140 ... 150  Volgende Plaats reactie