De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3476 – 3500 van 3642    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 139  140  141 ... 146  Volgende Plaats reactie

• PIET361

19 april

Ik heb vanmorgen boodschappen gedaan en eten gekookt.nm een tukkie gedaan en nu zit ik lekker binnen in een koel huis. Misschien ga ik vanavond nog wel wandelen als het wat afkoelt buiten.

• 19 april

Lekker in de tuin gezeten ,boodschappen gedaan , krijg zo bezoek van zus en zwager...

• 19 april

Lezingen luisteren, en vanavond muziek  luisteren😉

19 april gewijzigd door LINDA978

• 19 april

Linda,wat een heerlijke nummers heb je neergezet. Lynda randle heeft zo n mooie stem. 🌼🌻🌼

• GERT896

19 april

Meegedaan aan de paasmaaltijd van de Vez.

• 19 april

PETRA995 schreef:

Linda,wat een heerlijke nummers heb je neergezet. Lynda randle heeft zo n mooie stem. 🌼🌻🌼

Mooi hé? Ze heeft ook echt inspirerende teksten in haar liedjes.

Nou, nog ééntje dan, óók "uit het leven gegrepen".

• 19 april

Super.💐😄😀😃

• 19 april

Verder ingepakt en kant en klaar Macaronie gegeten en rond  14.15 uur richting Doorn gereist.

Welkom geheten en broodmaaltijd met warme snack gegeten en naar de kapel geweest een moie dient met het avondmaal erna heel mooi!

• 25 april

woensdag kleding bij thuiskomst in de wasmachine gedaan en planten en vissen verzorgd.

verder lekker de luie Bettie uitgehangen ha.ha!!

• 26 april

Wasmachine draaien, muziek luisteren,  mailen, hiero😎, koffie drinken, oja,  gesport in de woonkamer via YouTube (Nederland in beweging), nog een keer koffie drinken, en nu nog een bakkie😂😋

• 26 april

@Linda

Lekker hè koffie, alhoewel te veel nou ook weer niet. En heb je de wasmachine gedraaid, staat de deur nu tegen de muur?O:)

• 26 april

Heerlijk ja, een bakkie koffie. Ik drink op zo,n dag als vandaag 4, maar normaal 3. Moet kunnen😊

Haha, nee, de wasmachine staat nu boven, goed hé 😂🤣😂

• 26 april

Vandaag gewerkt en best wel blij dat ik vakantie heb.😄😎

• 26 april

Lekker genieten

• 26 april

Gewerkt en boodschappen gedaan

• 26 april

Verjaardag oudste dochter woont hier vlakbij ...27 jaar alweer 😀

• 28 april

Gefeliciteerd, Louise!

Vanavond ga ik naar een tentdienst (tent staat er denk ik nog van gisteren) met Martin Brand.

• 28 april

Dank je! Mooi zo n dienst lijkt me.

• 29 april

ziek naar huis gegaan na paar uur werken

• 29 april

Akelig Esli sterkte ermee hoor! .en. ziek zijn beter worden hoor!

Wat ik heb gedaan? nou..even denken (hi.hi!!) huis door gewerkt nog even in 't zonnetje gezeten en paar boodschappen gehaald.

• 29 april

Beterschap Esli !

• 29 april

Och, beterschap hoor!

Vandaag boodschappen gedaan, en verder met mijn oudste dochter en man en kleinzoon gegeten, en gezellig daarna na kletsen. Mijn dochter kan zó mooi vertellen van haar beleven uit haar jeugd😁😀

• 30 april

Vandaag een evalutie gesprek gehad voor de oudste zoon en gewinkeld in het overdekte winkelcentrum van Leiderdorp.

• 6 mei

Vanochtend naar mijn dochter gefietst, en heb met kleinzoontje een frisse neus gehaald.  Mijn dochter is bijna uitgerekend,  en daarom doe ik wel eens wat extra's met boefje Thijmen 😁

Vanavond lekker rusten, en ga een lezing luisteren. Wat eigenlijk een zegen hè,  internet 😉😀

• 6 mei

Gisteren naar Huizen geweest een vriend zingt bij het mannenkoor en ze zongen daar zowel geestelijke liederen alsook vaderlandse liederen in verband met bevrijdingsdag. Vandaag wat opgeruimd en boodschappen gehaald.

3476 – 3500 van 3642    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 139  140  141 ... 146  Volgende Plaats reactie