De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3501 – 3525 van 3642    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 140  141  142 ... 146  Volgende Plaats reactie

• 7 mei

Mijn zoon is op vakantie met vrouw en kind , dus ik hoef niet op te passen

Ik had allerlei plannen voor vandaag

Maar ben begonnen in een spannend boek en mijn plannen vallen dus in duigen ;)

• 7 mei

@Esli

Ach als je maar genoten hebt en die plannen schuiven door naar een andere dag.

• 8 mei

Stap zo weer op mijn stalen ros, en ga mijn dochter even weer wat ondersteunen. Mijn handschoenen óók weer uit de kast gepakt, want die heb ik gewoon nog nodig.

😁

• JOANNA107

8 mei

Straks wekelijkse koffieochtend voor iedereen uit dit appartementencomplex. Er komt meestal zo'n 25 man/vrouw. Ik ben verantwoordelijk voor heet water voor de thee en voor de koekjes: belangrijk werk ;-)

• 9 mei

gefietst vandaag , genoten van de zon..en straks naar een leuk programma kijken over de jaren 50

• 9 mei

Vanavond vergaderd over de Nacht van Gebed 🙏van Open Doors. Zit in de commissie van mijn dorp, die interkerkelijk is. Mooi om samen te doen!

• 9 mei

Mooi Anne🙏

• 9 mei

Lekker door de stad gegaan ook boodschappen gedaan en de altijd weer groeiende was.

• 12 mei

Ik ga naar mijn lieve moeder toe. Alle zusters hier speciaal. Een fijne dag. 😘😘😘😘

www.mupload.nl/img/6cr7jl.jpg

• 12 mei

Fijne dag, Herman. Geniet ervan!🎂❤

• 12 mei

Dank je Herman, jij ook een mooie moederdag🎉

• 12 mei

Fijne dag Herman, en dank je wel😁

• 12 mei

Thanks Herman

• 12 mei

Dankjewel Herman

• 12 mei

Dank je, wat lief van je om aan ons te denken! Fijne dag!

• 14 mei

Echt een dagje om in de tuin bezig te zijn😎

Fijne en gezegende dag allemaal 😄

• 14 mei

Werk se in je tuin Linda 🌱🌴🌳

En iederéén een mooie Gezegende dag !

• 14 mei

Dank je Jane😊

Even zitten en koffie 😅😋

• 15 mei

LINDA978 schreef:

Stap zo weer op mijn stalen ros, en ga mijn dochter even weer wat ondersteunen. Mijn handschoenen óók weer uit de kast gepakt, want die heb ik gewoon nog nodig.

😁

Hetzelfde menu vandaag, dan zonder handschoenen 😁😊😎

• 15 mei

Nederland in beweging met mijn kleinzoon van bijna drie vanmorgen

Vanmiddag wandelen in het Park

Kleinzoon op de loopfiets ;)

15 mei gewijzigd door ESLI861

• 16 mei

stofzuigen wassen ramen lappen boodschappen doen..enz ...bij mijn moeder koffie gedronken en de nieuwe kipjes verzorgd......:-)

• 16 mei

Zo dat was een bezig dagje ! Je bent druk geweest. Heb je dan kippen ?

• 16 mei

De hele dag  en avond vrijwilligerswerk voor IKN

Internationale kinderhulp

• 18 mei

Selfies maken, hihi...in de tuin gewerkt, 2 gekregen tuinstoelen schoongemaakt, zodat de gever ze volgende week niet herkend 😅😁, koffie gedronken,  en nu thee...en straks even in bad😊

• 18 mei

Nou gelukt Linda, leuke foto hoor.

En je hebt eren ligbad zo te horen?

3501 – 3525 van 3642    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 140  141  142 ... 146  Volgende Plaats reactie