De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3526 – 3550 van 3585    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 141  142  143  144  Volgende Plaats reactie

• 18 mei

Nou, niet een ligbad, maar méér een zitbad voor volwassenen.

Zal proberen de link hier in te zetten. Ideaal als je een kleine douche 🚿 hebt😊

Yeh, gelukt, hihi. Zelfs de foto alléén, wat mij maar niet wou lukken op mijn nieuwe mobiel😉

www.tegeldepot.nl/media/catalog/product/cache/1/image/3a4997032687f7efd319b4303c850616/z/i/zitbad_voor_volwassenen_wit_33768-5001.jpg

18 mei gewijzigd door LINDA978

• 18 mei

Pas jij daarin dan ?

• 18 mei

Haha, ja hoor😁

• 18 mei

Valt het niet om?

• 18 mei

Hihi, nee hoor😁

Als je via Google intoets, b.v. zitbad voor volwassenen...dan zie je de beschrijving van het bad,  en er zijn voorbeeldfoto,s van 2 volwassenen die in bad zitten.

Vorig jaar waren ze niet meer verkrijgbaar,  maar ik zag zonet dat ze weer volop te koop zijn 😊

• 18 mei

Tjonge, telkens word deze foto afgekeurd,  hihi

En ik snap het niet😅

Wil zo graag met mijn bobby, mijn Betta vis op de foto.

• 18 mei

Wie is dat?

• 20 mei

Vandaag weer even naar mijn dochter. Nog plusminus 3 weken en dan is ze uitgeteld. Zó spannend eigenlijk wéér!

Alweer 1 jaar en 8 maanden is hun eerste jochie, en ga nu mijn dochter weer even wat ondersteunen. Wat buiten wandelen met Thijmen, zodat mijn dochter even ongestoord kan nestelen, hihi😊

Ze heeft wél al alles binnen wat nodig is.

Fijne gezegende dag allemaal hoor😄

• 21 mei

Morgen met mijn dochter en kleinzoon van acht naar de musical van Lion King

In het circustheater Scheveningen

Ik kijk er naar uit, vandaag voorpret!

21 mei gewijzigd door ESLI861

• 24 mei

Vandaag voor het eerst  op bewegingsgym, dat was best pittig, maar ja het is voor 't goede doel nietwaar?

daarna nog naar de schilderclub geweest en in de middag mijn nicht op bezoek gehad. Nou Linda ik hoop inderdaad dat je niet zult omkukkelen in dat badje van je, ik hou mijn hart vast, wanneer ik dat zitbadje zie hoor! Doe je wel voorzichtig?? Wat leuk Esli naar de Lion King wat zal het grut een pret hebben ( en jij vast ook wel!)leuk hoor, dat je het nog voor/met ze kunt doen fijne tijd!!

24 mei gewijzigd door BETTIE628

• 26 mei

Gistermiddag kwam er een klein boefje van 1 jaar en 8 maanden logeren, en blijft tot ná het middagdutje 😃☺.

Dus lekker bezig😎

• 26 mei

Vanmorgen op de koffie bij de buurtjes van de camping.

Toen wilde ik de was gaan doen vroeg mijn overbuurvrouw of ik een bakkie kwam doen na ja welja gezellig.

Daarna de was gedaan en opgevouwen nu kijk ik naar kari jobe forever live op youtube.

Een hele fijne zondag allen fijn dat ik weer terug ben.

Groetjes Willem.

• 26 mei

Vamdaag naar Osdorp geweest daar zong het mannenkoor ZIM dat was erg mooi!

nu lekker een warm hapje eten.

• 2 juni

Gewandeld met de jongste kleinzoon in de kinderwagen Heerlijk in de schaduw.

Zijn mama gaat zingen in een bandje

In de kerk en oma past op

• 4 juni

Op deze dinsdag ga ik lekker liggen in de stoel van de mondhygiëniste krijg ik ook weer een schoonmaak beurtje verder zie ik het nog wel staat niets gepland.

• 4 juni

Was het niet pijnlijk bij de mondhygieniste ? Tandsteenverwijderen wil nog wel eens pijnlijk zijn, heb ik onlangs nog ervaren.

• 4 juni

Vanmiddag naar orgelconcert geweest

In de Laurenskerk Rotterdam

Grootste kerkorgel van Nederland

Elke dinsdag is daar een orgelconcert

Met lunchtijd Daarna langs de Maas gewandeld en door Museumpark terug

• 4 juni

ja inderdaad, dat is een prachtig orgel.

• 4 juni

Naar de mondhygiëniste, van haar kreeg ik zowaar een compliment, dat mijn gebit er keurig uitzag ( ik blij) erna boodchappen gehaald en daarna bij tjuiskomst  alle planten en prullaria op de vensterbank  verwijderd, zodat de nieuwe lamellen konden worden opgehangen. Een dag met een gaatje zeggen wij hier in de Zaan!

4 juni gewijzigd door BETTIE628

• 4 juni

een welbesteed dagje dus en veel gedaan. Dat geeft weer een goed gevoel !

• 5 juni

Vandaag woendag naar de orthopedisch chirurg geweest en wacht ik op beenprotheses, zodat deze dame ook weer normaal kan lopen. Verder plantje gekocht en op mijn balkon 2 bakken ingericht hier regende het niet en was het best lekker op mijn balkonnetje heerlijk genoten van alle fijne dingen!

• 5 juni

Nou, fijn voor je Bettie dat je weer normaal kan lopen. Wat een zegen hé? Ook in de medische wereld💕

• 5 juni

Uit mijn werk gewandeld met een vriendin. We zijn naar Elburg geweest, hebben daarna een frietje gegeten. Lekker weer nog!

• 5 juni

Leuk Anne!

• 5 juni

LOUISE648 schreef:

Leuk Anne!

Ben je er even helemaal uit, na drukke werkdag.👌😀

3526 – 3550 van 3585    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 141  142  143  144  Volgende Plaats reactie