De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3551 – 3575 van 3585    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 142  143  144  Volgende Plaats reactie

• 6 juni

Fijn Anne dat je nog lekker wandelen kan dat is een rijkdom en ook een zegen. Vaak wordt het pas beseft als het "om een of andere reden"niet meer gaat wel heel jammer, dat het besef er eerder niet is. Ik blijf vandaag binnen nog genoeg te doen en vanmiddag visite, dus mijn dag komt wel om zo!  Wat hebben we gisteren overdag nog fijn weer gehad zeg! Deze nacht "behalve mijn conifeer in pot" stond na deze bliksem en wind  alles nog rechtop ik hoefde alleen deze pot maar recht te zetten. Linda ik moet nog wachten hoor! heb nog niets betreffende orthopedisch spul. Fijne dag allemaal. Doe je best God doet dan de rest!!     <3

6 juni gewijzigd door BETTIE628

• 6 juni

Vandaag weer een gewone dag!

Mijn nichtjes uit Amerika waren ruim twee weken over . We hebben een heerlijke tijd met elkaar gehad

Mijn Engels is ook weer bijgespijkerd

Op een gegeven moment ga je ook in het Engels denken.

We hebben een kerk gevonden waar ze headsets hadden zodat ze de dienst in het Engels konden volgen .

Nu weer terug naar het dagelijks leven

Dat is ook weer prima!

• 6 juni

Mooi woorden, Bettie! Fijne dag allemaal!

• 6 juni

BETTIE628 schreef:

Linda ik moet nog wachten hoor! heb nog niets betreffende orthopedisch spul. Fijne dag allemaal. Doe je best God doet dan de rest!!     <3

Mijn excuses Bettie, je hebt gelijk. Te snel gelezen. Hoop gauw van je te lezen hóe het bevalt ?

Kan ik wel geloven Esli, dat je een fijne tijd hebt gehad😁

😁😉

6 juni gewijzigd door LINDA978

• 6 juni

Geaccepteerd hoor Linda is al goed. Esli fijne herinneringen zijn kostbaar hoor! fijn dat je dit heb mogen ervaren .en. ja op een gegeven moment vangt het gewone leven van alle dag weer aan.

Slaap lekker allemaal de bliksem en donder laat het gelukkig afweten.

• Dinsdag om 12:09 uur

Ik heb vakantie. Niks moet vandaag! Heb wel even de badkamer gedaan en kijk waar ik nog meer (geen) zin in heb.🤗

• Dinsdag om 12:37 uur

Ha ha ha, die Anne

• Dinsdag om 13:25 uur

En ineens zie ik een probleem aan mijn huis, een stuk houten plaat (kijk tegen het isolatiemateriaal aan) komt naar voren zetten.😩 Moet dus toch wat, een ZZP'er contacten. Is een oud leerling, dus ik hoop dat hij tijd vrijmaakt.

• Dinsdag om 17:41 uur

Wat ik gedaan heb vandaag? Téveel om op te noemen, hihi

Nu rusten😄

Fijne avond hoor allen😉

• Dinsdag om 18:09 uur

Gewoon gewerkt. Nog deze week en dan..... vakantie! Ik zit tot over mijn oren in het werk om nog zoveel mogelijk te kunnen afronden. Stressen!  Nu is dit ieder jaar hetzelfde, maar altijd weer vervelende tijd.

Vanavond lekker sporten.  Kan ik mijn energie kwijt..

• Dinsdag om 18:11 uur

Nog even volhouden dus, Dorcas! Goed zo, lekker sporten!

• Dinsdag om 20:05 uur

Lekker gaan sporten hoor Dorcas even alle muizenissen verjagen denk maar aan het fijne vooruitzicht lekker vakantie!!!!  Wat ik heb gedaan? de was gedraaid en gevouwen de aangeschafte planten een mooie pot gegeven en een leuke combinatie qua kleur geprobeert ook nog even van de zon genoten ( eigenlijk) best een heerlijke relaxte dag gehad. Rustig aan Linda dan breekt het lijntje niet! (dat werd altijd tegen mij gezegd) fijn nu kan ik het eens tegen een ander zeggen ha.ha!

• Dinsdag om 21:43 uur

ANNE402 schreef:

En ineens zie ik een probleem aan mijn huis, een stuk houten plaat (kijk tegen het isolatiemateriaal aan) komt naar voren zetten.😩 Moet dus toch wat, een ZZP'er contacten. Is een oud leerling, dus ik hoop dat hij tijd vrijmaakt.

Hij is net geweest, maakt het volgende week in orde! Goede en snelle service👍😀

• Dinsdag om 21:48 uur

Dat is snel zeg

• Woensdag om 10:42 uur

Ik ga zo met mijn kleinzoon van twee wandelen in de regen Hij heeft een paraplu en laarsjes gekregen

Lekker stampen in de plassen!

• Woensdag om 11:19 uur

Leuk, Esli!! Ga je meedoen? 😀

• Woensdag om 13:53 uur

Net in spanning meegeleefd met een neef(je) ivm uitslag examen, hij is geslaagd!🎈😀

• Woensdag om 16:49 uur

Gefeliciteerd Anne <:)

• Woensdag om 16:49 uur

Super, gefeliciteerd met je neefje Anne🎶🎶🎶

• Woensdag om 17:27 uur

Gefeliciteerd Anne ,twee nichtjes van mij mogen de vlag ook uithangen

• Woensdag om 17:31 uur

Gefeliciteerd !

• Woensdag om 17:32 uur

Gefeliciteerd Anne en Elsi, jullie zullen trots zijn!

• Woensdag om 18:14 uur

Zeker! Ah....mooi, alle geslaagden (en mensen eromheen) gefeliciteerd!!💼🇳🇱🥇😀

• Woensdag om 18:16 uur

ESLI861 schreef:

Gefeliciteerd Anne ,twee nichtjes van mij mogen de vlag ook uithangen

Jij óók gefeliciteerd met je nichtjes.

"Wees blij met de blijden"...😁

• Vrijdag om 0:07 uur

Alle  drie gefeliciteerd hoor met zowel het geslaagd zijn als het grootouder worden fantastisch!

Ik ben vandaag al vroeg naar de winkel gegaan, brieven gepost en naar de nieuwe gymclub geweest en 's avonds visite ontvangen.

Vrijdag om 0:10 uur gewijzigd door BETTIE628

3551 – 3575 van 3585    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 142  143  144  Volgende Plaats reactie