De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3576 – 3600 van 3736    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 143  144  145 ... 150  Volgende Plaats reactie

• ANNE402

14 juni

Heb net 5 km hardlopen, kwam een wild zwijn🐗tegen. Dat stimuleert wel...😅

• 14 juni

haha Anne, hij achter jou aan of andersom?:-D

• 14 juni

vogelpoep weggehaald van mijn balkon, hoe leer ik ze dit af? Een emmer neerzetten ofzo :-D

• 14 juni

Maar een? Waar was de rest?  Het stimuleert het rennen wel!  🐗🏃‍♀️

ANNE402 schreef:

Heb net 5 km hardlopen, kwam een wild zwijn🐗tegen. Dat stimuleert wel...😅

• ANNE402

14 juni

Haha, hoorde/zag 1 dikkerd wegrennen en wist zelf ook niet hoe snel ik weg moest wezen.😄

• 14 juni

Ha ha die Anne 😉

• 16 juni

Kwam net thuis en de hele keuken onder een stinkende modderlaag Door een  stortbui kon de riolering het niet meer aan Ze zijn nu aan het pompen Heb ik zo nog een leuke klus , modderlaag verwijderen etc

Pfffffff

16 juni gewijzigd door ESLI861

• BOUKJE461

16 juni

vervelend zeg! Succes daar mee.

• 16 juni

Bah Esli, wat vervelend voor je. Ik hoop dat het goed komt

• 16 juni

Wat een schrik Anne ik had je weleens willen zien hollen vast wel aardig tempootje! Handen uit de mouwen Esli! Heb naar Hour of Power geluisterd en de laatste plantjes in potten en bakken gezet en toen even gezeten 's avonds uit eten.

17 juni gewijzigd door BETTIE628

• BOUKJE461

17 juni

Esli, hoe is het afgelopen met jouw modder keuken?  Heb wel aan je gedacht..... en beste gehoopt!

Ooit heb ik dit op mijn bedrijf mee gemaakt, maar dan niet met modder maar met poep!

Het hele riool werd over ons uitgestort..... Mijn kids liepen door het "shit water" ( we waren ingesloten). en we hebben uiteindelijk de hele avond met dweilen lopen wringen om het peop water te bedwingen.

Hoop lieve zus dat het bij jou nu weer onder controle is...

• 17 juni

@Boukje

Gelukkig geen shit water bij mij

Ik vond die modder smurrie al erg genoeg ! Stonk ook behoorlijk !

Drie uur bezig geweest om het schoon te krijgen. Vanmorgen de gemeente gebeld omdat er meer mensen in de straat dezelfde problemen hadden

Dus de gemeente gaat aan de slag met het riool Huis weer schoon gelukkig

• 17 juni

Gelukkig !

• BOUKJE461

17 juni

ooh fijn om te horen..... Jaaa moder Stinkt ook!

Laten we hopen dat de gemeente de riool pijpen  aanpast!!

• 17 juni

Gelukkig Esli. Máár wat een gedoe. Ik hoop dat de gemeente het oplost

• LAURENT014

17 juni

Oh Esli wat een narigheid vandaag. Fijn dat  het huis weer schoon is en dat de Gemeente aan de slag gaat !

• SARI439

18 juni

ja sterkte ermee!

• 29 juni

Ga vandaag naar Antwerpen 🚂🚂🚂🇧🇪🇧🇪🇧🇪

• 29 juni

Fijne dag gewenst Herman!  Vandaag boodschappen gehaald in de ochtend, nu lekker niksen veel te warm om me druk te maken alleen het hoognodige!

• 30 juni

Bedankt hoor is gelukt

BETTIE628 schreef:

Fijne dag gewenst Herman!  Vandaag boodschappen gehaald in de ochtend, nu lekker niksen veel te warm om me druk te maken alleen het hoognodige!

• 30 juni

vanmiddag verrassings feest , mijn vriendin is 65 geworden

Ze weet nergens van dus dat wordt extra leuk

• 30 juni

@Esli

Gezellig, gefeliciteerd en een fijne dag !!!

• 10 juli

Vandaag alwéér 40km gefietst naar mijn dochter.(heen en terug) Haar ondersteunt met van alles en nog wat. Tijdens haar middagdutje(ze is pas bevallen 🤗) heb ik op kleine Noud gepast. Hij is gewoon een kopietje van Thijmen, die in Sept. 2 hoopt te worden.

Nu even met een bakje cappuccino en een stroopwafel hier even kijken, en vanavond een fijne lezing luisteren 😁

10 juli gewijzigd door LINDA978

• 12 juli

Laatste werkdag voor mn vakantie

• 12 juli

Fijn Linda, dat je dit allemaal kan opbrengen. geeft wel voldoening ook hé?

Fijne vakantie hoor Esli even wat anders hé weg uit het vaste stramien doe je goed!!!

Deze morgen weer geschildert bij de schilderclub verder zie ik het nog wel eerst wacht ik tot de regen even minder wordt en dan de laatste boodschappen voor het weekend halen, dan is de dag ook weer bijna om.

3576 – 3600 van 3736    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 143  144  145 ... 150  Volgende Plaats reactie