De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3601 – 3625 van 3766    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 144  145  146 ... 151  Volgende Plaats reactie

• JANTI669

12 juli

Tja, laatste loodjes voor de vakantie. Gewerkt en stuk mantelzorg 1/2 uur hier vandaan. En verschrikkelijk> in de file gestaan. Dat overkomt mij gelukkig niet zo vaak.

• JANTI669

12 juli

Hoi, mijn eerste post trouwens =)

• 12 juli

Fijne vakantie

• 12 juli

Leuk Janti hoop je vaker tegen te komen hoor dan leren wij hier je een beetje kennen .en. voor nu fijne vakantie gewenst hoor! Wat ik heb gedaan vandaag? wel naar mijn schilderclub geweest en de boodschappen voor het weekend weer in huis gehaald, dat is een terug komend fenomeen nietwaar? net als de afwas en wassen, was vouwen enz.ha.ha! afijn we zijn zo wel van de straat!

12 juli gewijzigd door BETTIE628

• 13 juli

Hallo Janti, welkom op het forum😁 ...En een hele fijne welverdiende vakantie toegewenst.@

• 13 juli

Fijne vakantie @Janti !

13 juli gewijzigd door JANE993

• 13 juli

Mijn kleinzoon komt dit weekend logeren en we gaan straks naar het zwembad

• 13 juli

Hier nog weinig gedaan....

Zo maar even frisse neus halen

• 13 juli

Beetje schoongemaakt en opgeruimd in huis ,en nog wat andere klussen gedaan ..

• 13 juli

Naar Ikea geweest met mijn schoondochter en daarna een verjaardagsfeestje.

• 16 juli

De hele dag op bed met migraine

• SARI439

16 juli

sterkte.. dat het snel weer over mag zijn..

• 16 juli

Vervelend esli...

• 16 juli

In de tuin wat snoeiwerk gedaan en onkruid weggehaald ...nu regent het hier een beetje ..

• 16 juli

Héél veel sterkte Esli. Hoop voor jou dat het morgen weer over is😊

Mijn dochter is vandaag geweest met 2 boefjes. Thijmen en Noud. Was super gezellig en héérlijk samen geluncht. Mijn dochter is even wezen winkelen, en ik heb op de kinderen gepast, en ze zijn nét weer weg.🐵🐵

• 17 juli

Vandaag hetzelfde als gisteren, alléén in mijn dochters huis😁😊😎

• 17 juli

Ze zullen wel blij zijn met jouw hulp Linda

• 17 juli

Dochter alweer op stap 🤪

• 17 juli

Ik doe ook hetzelfde als gisteren...verder gegaan met allerlei tuin klusjes..

• 17 juli

Koffiedienst gehad bij de wekelijkse koffieochtend.

• 17 juli

Waar Jane?

• 17 juli

ESLI861 schreef:

Ze zullen wel blij zijn met jouw hulp Linda

Mijn dochter geeft borstvoeding, en poppie komt s,nachts om de 2á3 uur. Dus best wel vermoeidend. Met ook een kind van bijna twee...😅

Ik heb de mogelijkheid om haar wat te ondersteunen, op dinsdag en woensdag! En af en toe héérlijk wandelen met grote broer😊

17 juli gewijzigd door LINDA978

• 18 juli

Mooi zo'n dankbare invulling in je leven Linda dat zijn momenten om te koesteren wat jij?

Ik ga zo naar de gym en nog een laatste boodschap halen verder wat huishoudelijke klussen gedaan en deze avond visite.

• 18 juli

Bij ons in de gemeente Louise, er staat een bord aan de weg waarin iedereen wordt uitgenodigd voor kopje koffie (2 zelfs) gratis.  

LOUISE648 schreef:

Waar Jane?

• 18 juli

Vandaag ogen laten meten, hoef geen andere glazen maar kreeg wel een doorverwijzing naar de oogarts. Hoop niet dat het staar is.

3601 – 3625 van 3766    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 144  145  146 ... 151  Volgende Plaats reactie