De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3626 – 3650 van 3766    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 145  146  147 ... 151  Volgende Plaats reactie

• 18 juli

Altijd Jane ?

• 18 juli

BETTIE628 schreef:

Mooi zo'n dankbare invulling in je leven Linda dat zijn momenten om te koesteren wat jij?

Zeker weten. Het blijven je kinderen hé?😊

• 18 juli

JANE993 schreef:

Vandaag ogen laten meten, hoef geen andere glazen maar kreeg wel een doorverwijzing naar de oogarts. Hoop niet dat het staar is.

Nou, idd...hopen van niet🙄

Maar dan nóg... ze kunnen je tegenwoordig goed helpen hoor. Laatst een buurvrouw, nergens meer last van😊

• 18 juli

Ja gaat meestal wel goed hoor, bij mijn schoonzus dus niet, maarja die pech kan je hebben maar hoeft niet.:-)

LINDA978 schreef:

Nou, idd...hopen van niet🙄

Maar dan nóg... ze kunnen je tegenwoordig goed helpen hoor. Laatst een buurvrouw, nergens meer last van😊

• 18 juli

Ja hoor altijd, zelfs in vakantie-periode gaat het door :-D

LOUISE648 schreef:

Altijd Jane ?

• 18 juli

Wat leuk en gastvrij

• 19 juli

Naar mijn schilderclubje geweest, was gevouwen en was gedraaid, groenten klaar gemaakt voor de diepvries en thuis even afgewacht tot de regen deze middag over was en nog wat boodschappen gehaald. Nu mail beantwoorden en spullen voor morgen klaarzetten.

19 juli gewijzigd door BETTIE628

• ANNE402

19 juli

Gewerkt, gewerkt en nog eens gewerkt.🤪

Maar nu ....officieel vakantie!🤗😊😎 (al ga ik maandag nog wel even)

• 19 juli

Ja, druk hé? Mijn dochter werkt óók op een basisschool, groep 7...en ik weet óók wat het inhoud. Geniet van je welverdiende vakantie hoor😉

• ANNE402

19 juli

Dank je, Linda😊

• 19 juli

Lekker Anne..

Ik ben net thuis van  middagje camping bij m’n zus en zwager  die hier in de buurt staan met de camper ..

• 20 juli

Wat gezellig Louise

• 20 juli

Even tempo doeloe zoals de indische mensen dat zeggen is niet verkeerd hoor af en toe best welkom!

Voor mij is het weer Leiderdorp dag lekker even bij mijn jongens zijn! Maak er een goede/fijne dag van zusters en broers van S.C.!!!

• ANNE402

20 juli

Vanavond naar de film, de Lion King

• 20 juli

Veel plezier Anne!

• ANNE402

20 juli

Dank je!

• 20 juli

Leuk Anne ...en lekker vakantie nu!

• 23 juli

Even uitgeslapen vandaag...was ná een pittige dag gister al vroeg wakker.

Straks komt Thijmen bij mij, en komt een nachtje logeren. Ben er klaar voor😁😎

• SARI439

23 juli

helemaal niks.. vanmorgen vroeg alle huishoudelijke karweitjes gedaan.....sterkte allemaal met de hitte!

• 23 juli

Vanmorgen met mn kleinzoon naar zee

• 23 juli

Fijn esli ...lijkt me heerlijk !

• 23 juli

Weinig gedaan...boodschapjes  en nu in de tuin wat lezen

• 24 juli

Ik ga vandaag naar Winterswijk met mijn moeder en een broeder en zuster om een oude broeder en zuster van het Leger des Heils te bezoeken en met hun te zingen uit de Leger des Heilsbundel . Dus ik heb daar voor vrij genomen vandaag

• 24 juli

Wat leuk Herman, fijne dag met je moeder

• 24 juli

Ja, fijne dag hoor😁

Ik lig alweer 2 uur te spelen op de grond met kleinzoontje Thijmen 😂😂😂.

Blijf de rest van de dag lekker binnen met hem.

3626 – 3650 van 3766    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 145  146  147 ... 151  Volgende Plaats reactie