De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3651 – 3675 van 3705    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 146  147  148  149  Volgende Plaats reactie

• 24 juli

Bedankt 🙏🙏🙏🙏

JANE993 schreef:

Wat leuk Herman, fijne dag met je moeder

• 24 juli

Denk erom smeren jullie je maar goed in met zonnebrand hoor en zonnebrillen op!! fijne dag!

• ANNE402

24 juli

Ik vermijd de zon, Bettie. Dus geen zonnebrand en bril nodig 😎😀

• 24 juli

Groot gelijk als je geen afspraken hebt lekker binnen blijven hoor!

• 24 juli

Zonet weer een lief boefje af moeten staan. Maar weer terug waar hij hoort...bij papa en mama en baby broertje ☺😊.

Heb ondertussen alles alweer op orde voor de volgende dochter met man, met een lieve boef van 8 erbij😎.

• 31 juli

Vandaag vrij dagje, en heb even héérlijk uitgeslapen 😅

Verder wat in huis rommelen en wat buiten in de tuin bezig!

Vanavond komt mijn oudste dochter met man en kleinzoontje eten. Gezellig altijd!

• 31 juli

Druk bezig met het ruimer maken van de sl. kamer, want de nieuwe sl.kast moet er komen en ingeruimt worden. Wat er al niet uit zo'n oude grote sl.kamer lade kast komt zeg pff !

• 1 augustus

Mijn halletje is helemáál af nu😁.

Vandaag kant en klaar gordijn van de Hema passend gemaakt en opgehangen.

Verder boodschappen gedaan, en wát ik verder ga doen weet ik nog niet.

• 2 augustus

Knap van je Linda!  Vanmorgen geen schilderclub, dus ben ik maar verder gegaan met de sl.kamer er moest nog een en ander opgeruimt worden en spulletjes weer op de kast. Deze avond zat ik net te mailen toen ik ineens een plof hoorde en ja hoor mijn grote schilderij in die sl.kamer was van de muur gevallen "lampekap van de schemerlamp kapot" wat een pech, ik ging net zo lekker in die sl.kamer. Nog een paar boodschappen gehaald en nu soep maken voor de jongens en de tas inrichten met spulletjes, die weer mee gaan.

2 augustus gewijzigd door BETTIE628

• 3 augustus

Jullie zijn goed bezig Linda en Bettie, jammer dat het misging met het schilderij Bettie.

• 3 augustus

Ja, idd jammer van die lampenkap🙄

Hier is alles even in rust, hihi. Zelf even een kort dutje gedaan op de bank, pijnstilling gehad...want had een erg gebroken nacht met vuurwerk op de achtergrond 🤔. Om de zoveel tijd ging het weer "pang".

• 3 augustus

Oh nu vuurwerk, daar wordt je niet blij van en de hond waarschijnlijk ook niet😮

• 3 augustus

Tandarts controle erna de action pakketje afgeven en jumbo allemaal op de fiets wat zwaar is met spier ziekte maar het is me gelukt en ben mega trots!!

• 3 augustus

JANE993 schreef:

Oh nu vuurwerk, daar wordt je niet blij van en de hond waarschijnlijk ook niet😮

Klopt hoor. De hond werd op een gegeven moment óók onrustig. Na de 4e x nog niet, maar uiteindelijk wel...en ja, dan ga jezelf óók daarop liggen.

Nu lekker in bad en daarna vroeg slapen. De hond ligt al, Thijmen slaapt óók al. Nu tijd voor mijzelf 😁😊

• 3 augustus

Slaap lekker Linda

Ik ga nog wat series kijken en glas/keramiek schilderen  :-p

• 3 augustus

Dank je Ineke, jij/jullie óók slaap lekker. En je bent idd erg creatief zag ik. Prachtig 😄

En je mag zeker trots zijn dat je alles gelukt is. Fijn hoor!

• 4 augustus

Dank je wel

• 4 augustus

Vriendin helpen met poetsen bij de dokter.

• 4 augustus

Gisteren bij de jongens in Leiderdorp geweest. Vandaag rustig aan begonnen nog op mijn balkonnetje gezeten en mijn duifje eten gegeven erna bij een vriend in de tuin gezeten en er gegeten ook.

Hij gaat mijn schilderij ophangen deze week. Ikzelf ga komende week maar een nieuwe lampekap aanschaffen.

Fijne zondag allemaal!

• ANNE402

5 augustus

Op een Italiaans strand gelegen

• 5 augustus

Heerlijk Anne

Ik ben al weer een paar dagen aan het werk

• 5 augustus

Gefietst in omgeving en op terras gezeten met een vriendin, prachtig weer ...

• 5 augustus

Geslaagd met een lampe kap hij staat mooi en past bij het geheel verder gewoon door de stad gegaan.

• 5 augustus

Fijn Bettie !

• 6 augustus

Vandaag weer even héérlijk fietstochtje maken naar dochterlief en boefjes😁

Fijne dag hoor iedereen, waar je ook woont🌏

3651 – 3675 van 3705    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 146  147  148  149  Volgende Plaats reactie