De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3676 – 3700 van 3766    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 147  148  149 ... 151  Volgende Plaats reactie

• 7 augustus

Vandaag krijg ik visite, en tot die tijd duik ik de tuin in.

Fijne dag🏡

• 7 augustus

Mijn dochter komt zo naar Rotterdam

( waar ik oppas )

We gaan ze zo ophalen bij de trein en dan met z'n allen naar de speeltuin !

7 augustus gewijzigd door ESLI861

• 7 augustus

Vandaag in huis opruimen en nog even erop uit. Vanavond het hele verhaal van de zang in Urk beluisteren. Mijn goede vriend is de hele dag met zijn zangkoor in Urk er komt binnenkort een cd van uit.  

• INEKE580

8 augustus

Vandaag weer mij infuus  krijg die om de 3 weken

• 10 augustus

Vandaag genieten van mijn rustdag en 's middags visite ontvangen.

• 10 augustus

Gezellig !!!

• 10 augustus

Ik zit in de trein op weg naar familie voor een dagje..

• 10 augustus

Klinkt gezellig!

• 10 augustus

Met mijn vriendin naar de Orchideeënhoeve in Luttelgeest geweest

Prachtig !!!

• 10 augustus

Ach wat leuk Esli!  Prachtig!

• 13 augustus

Vandaag eens flink de sopdoek gehanteert verder niet zoveel meer dan anders!

• 13 augustus

Vandaag lekker keutelen in huis..hi hi.  Misschien nog boodschappen doen. Heerlijk even uitrusten en tijd voor jezelf nemen.

🙏

• 13 augustus

Naar de oogkliniek geweest en wat ik al dacht, beide ogen staar. Nou dag ga ik maar voor operatie van beide ogen. Je krijgt 3 opties. En deze leek mij het beste en goedkoopste🙂

• 13 augustus

Had ik  ook en zag na de operatie aan beide ogen weer 100%

Wel weer bril ivm dichtbij kijken

• 13 augustus

JANE993 schreef:

Naar de oogkliniek geweest en wat ik al dacht, beide ogen staar. Nou dag ga ik maar voor operatie van beide ogen. Je krijgt 3 opties. En deze leek mij het beste en goedkoopste🙂

Alvast super veel sterkte hoor Jane. Komt meestal wel goed, net zoals Fleur zegt⚘

• 13 augustus

Ja zal best goed gaan Linda en ik hoop dat ik straks ook weer 100% kan zien. Inet als Fleur, ik kan nu niet lang lezen en dat is lastig.

• 14 augustus

Ook namens mij sterkte bij de oogarts hoor Jane we gaan ervoor hé!!! Voor mijn vriendin "destijds"   was het ook een goede ervaring. Vandaag gaan we in de middag met ons koortje zingen in het Zorg centrum in Zaandam verder gewoon thuis wat bijkomen en dan zie ik het nog wel.

• 14 augustus

Ik ben bij Avontura Rotterdam met mijn kleinzoon Oma klimt mee en en gaat vd hoogste glijbanen af ;)

• 14 augustus

Doe je wel voorzichtig oma Esli?? 't is leuk te weten wat je gedaan hebt hoor maar moet niet worden zo van 't is met je gedaan hoor straks! ha,ha!! Een ding is zeker je bent toch maar een sportieve oma!

• 14 augustus

@Bettie

Bedankt, ja meestal gaat het goed, bij mijn schoonzus niet.

Ja elke operatie heeft een risico, ik leg het in Gods hand en hoop dat het goed mag gaan.

• 14 augustus

@sterkte Jane

Hopen op verbetering! 🙏🏻

• 14 augustus

Ja Jane sterkte ermee!

• 14 augustus

Vandaag mijn buurvrouw in mijn vorige woonplaats even bezocht, gezellig koffie gedronken...en uiteindelijk gaan we samen naar mijn dochter in Frankrijk op vakantie 😂😂

Zo leuk. Mijn dochter en mijn schoonzoon zouden mij eigenlijk halen, maar nu hoeft dat niet meer. Marja, mijn buurvrouw tuft overal naar toe hihi, en 7 uurtjes rijden vind zij niet erg. Het kan zijn dat we in de trein gaan. Maar dat is nog even uitzoeken. We gaan ongeveer 8 dagen. Ergens in Sept😁😊

15 augustus gewijzigd door LINDA978

• 15 augustus

Leuk om naar uit te kijken Linda

• 15 augustus

Ja, en die buurvrouw heeft altijd wel wat te vertellen. Op een goede manier hoor 😂

3676 – 3700 van 3766    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 147  148  149 ... 151  Volgende Plaats reactie