De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3701 – 3725 van 3740    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 148  149  150  Volgende Plaats reactie

• 15 augustus

Ik wens je een"goed"geslaagde operatie,ter verbetering aan beiden ogen toe hoor Jane..🤓🤓

• 15 augustus

Horen we nog hoe het met je operatie is afgelopen Jane? Nogmaals sterkte hoor!  Wat een leuk bericht Linda even helemaal uit je vaste stramien en lekker op vakantie naar Frankrijk en met een gezellige tante (buurvrouw) zo te lezen, mooi om naartoe te leven helemaal top toch??  Deze middag ga ikzelf weer naar gym en boodschappen halen en gisteravond bracht een vriend een magnetron "die bij hem over was", daar moet ik nog een plekje voor zoeken in mijn volle keukentje komt vast goed!!

• 15 augustus

Dank je begripvol 😍

@Linda, wat leuk voor je met een buurvrouw naar Frankrijk, geniet ervan.

@Bettie, ja zal het laten weten.

• 16 augustus

Dank je Jane en Bettie. Zoals het nu lijkt gaan we toch in de trein. Nog even afwachten v.w.b. de treinkaartjes. Het kan zijn dat de kaartjes vandaag €39,- zijn, en morgen weer €120.-. Heel raar in Duitsland!

We hebben eventueel wel een auto tot onze beschikking dáár, als we schoonzoon dan wel even naar werk brengen, en weer ophalen😁

Nou, éérst morgen de héle dag op trouwjurk jacht. Schoonmoeder en schoonzussen van mijn dochter, mijn vier dochters( 1je special uit Frankrijk hiervoor😍) en ik. 8 vrouwen...pfff wat een gepraat wordt dat😂😂. Hier schrijf ik best wel veel net als Bettie, hihi...Maar in het écht eigenlijk helemaal niet.

Nou, allen een fijne dag morgen, welterusten voor straks, en DV tot gauw😊😁

• 16 augustus

Nou Linda dat is met deze Bettie ook wel dikwijls zo hoor! Mijn talent is dan ook schrijven zodoende!

Ik heb mij met de was en de administratie bezig gehouden en allemaal huishoudelijke klusjes, want er was geen schilderclub vandaag in de middag nog een paar boodschappen en nu mijn haren gewassen en in de verf gezet, want grijs haar staat deze Bettie niet. Dat was het dan weer! Linda een gezellige en geslaagde dag morgen hoor!

16 augustus gewijzigd door BETTIE628

• INEKE580

22 augustus

Ik gister me haren geverfd dus sta er weer oke op. Heb moeite me opgewekt te houden laatste 2 weken. Misschien omdat me diabetes niet goed is.  Vanavond weer een bord schilderen voor mijn oom en tante die zijn 40 jaar getrouwd vieren we zaterdag . En erna wat drinken met een lieve man van deze pagina.

• 22 augustus

Van harte gefeliciteerd met je oom en tante hoor, en héél veel sterkte met je diabetes. Twee zussen van mij hebben óók diabetes, weet er ietsjes van af!

Vandaag kleine Noud in bad gedaan. Zo leuk even om te doen. En mijn dochter nog wat geholpen.

Lekker gefietst vandaag, en morgen ga ik pruimenjam maken. Kreeg via via een bak vol. Téveel om zó op te eten😋

22 augustus gewijzigd door LINDA978

• 23 augustus

Heb een grote fout gemaakt dat ik mijn ambonemt heb verlengt hier. Ik zal reden van mijn spijt hier niet schrijven. Maar als drie maanden om zijn kom. Ik hier nooit meer terug.

Dit wil ik er wel van zeggen als ze de leugen hier liever hebben dan de waarheid. Dan zijn we goed bezig als christen. Ben blij dat de bijbel eerlijk is en er geen doekjes er om bind. Maar klaarblijkelijk Christen en SC wel. Kom net uit Rusland waar cencuur hoog is. Kom ik hier in Nederland is er op en Nederlandse site ook cencuur. Niet te filmen dit. Ben heel boos 😡 😡 😡 😡 😡

23 augustus gewijzigd door HERMAN648

• 23 augustus

Vandaag lekker gewerkt bij een klant.

Ze hadden het onkruid tot bijna anderhalve meter hoog staan.

Om zeven uur vanavond eindelijk naar huis.

Nu lekker relaxen op de bank.

Turkse pizza erbij, nomnomnom

• 23 augustus

Geniet er van. Een fijn weekend man

JONATHAN934 schreef:

Vandaag lekker gewerkt bij een klant.

Ze hadden het onkruid tot bijna anderhalve meter hoog staan.

Om zeven uur vanavond eindelijk naar huis.

Nu lekker relaxen op de bank.

Turkse pizza erbij, nomnomnom

• 23 augustus

Waar ben je nu zo boos om Herman ?

• 23 augustus

Hoe Haleluja christen zitten te liegen en te bediriegen en overspel plegen. En ook dat SC oprechte christen op de nummer zetten omdat ze zonder naam. Of toenaam gebed voor dit soort personen.

LOUISE648 schreef:

Waar ben je nu zo boos om Herman ?

23 augustus gewijzigd door HERMAN648

• 26 augustus

Ik heb in huis moeten wachten op een loodgietersbedrijf, want mijn w.c. bleeft onophoudelijk stromen en is nu 15.00uur net gerepareerd,( omdat het vakantietijd was moest er een bedrijf uit Amsterdam worden ingeschakled namelijk), die is net vertrokken. Nu moet alles weer worden opgeruimt. Wellicht ga ik nog even naar de superwinkel anders niet.Fijne dag allemaal!

• 26 augustus

Nou, gelukkig is het euvel weer verholpen 👍

Wat moesten we zonder loodgieters doen😅

• 27 augustus

Tja zonder loodgieters kunnen we echt niet. Vandaag ga ik weer heerlijk zingen en kijken of er (ondanks de warmte) nog wat in huis uit mijn handen wil komen ha,ha! We zien wel wat het wordt.

• 28 augustus

Vandaag heb ik het vooral warm gehad😉

En ondertussen gewoon mijn werk gedaan.

Gelukkig morgen koeler.

• 2 september

Vandaag een vrije dag en in de tuin gewerkt Dat was hard nodig!

• 2 september

Dat moet ik  ook weer eens doen...

• 8 september

Vandaag naar de live uitzending van mijn gemeente geluisterd ,er kwam nog even een vriendin langs ,even bijpraten over mijn bezoek aan Boedapest vorige week .Omdat ik na ongeveer 2.5 jaar weer op SC sta alles even doorkijken en lezen .

• 8 september

Ben naar de kerk geweest en naar mijn moeder geweest nu zit ik weer thuis 🏡

• 10 september

Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor mijn knieën en eind januari wordt ik aan een der knieën geopereerd, ze moesten ook meteen al bloed van mij hebben (mijn arm wordt ondertussen gatenkaas) morgen moet ik namelijk opnieuw worden geprikt in het artsen laboratorium, omdat de bloeduitslag van vorige week vrijdag niet goed was, vrijdag hoor ik van de huisarts daar de uitslag dan van. In januari  zit ik dus voor die knie operatie in het ziekenhuis en daarna in een zorghotel om te revalideren. Nu even rusten na dat ziekenhuis spektakel. Onze Heer heeft gezegd IK ben met je alle dagen van je leven wat een fijne bemoediging is dat nietwaar? daar mag ik op vertrouwen hoor!

10 september gewijzigd door BETTIE628

• 11 september

Héél véél sterkte Bettie. Wat vervelend en naar om in zo,n traject te zitten. Hoop dat de uitslag verder prima is🙏

🔊Vandaag een boefje te logeren, en zie dat ik weer moet gaan, hihi

Fijne dag hoor allen 🌷

• 11 september

Bettie heel veel sterkte !!! Vandaag Cake bakken voor de huiskring vanavond , Strijken ,en verdere voorkomende klusjes ,Jullie ook een fijne dag !!

• 13 september

Vanmorgen ben ik gastvrouw in het Citty Café ,waar mensen van een gratis kopje koffie kunnen  genieten .we ontvangen mensen die even voor de gezelligheid binnenkomen .

Vanmiddag hoop ik dat ik mijn Rijbewijs kan ophalen .Al vast  een fijne dag Gr

13 september gewijzigd door ALIE892

• 13 september

Deze morgen naar de dokter heb waarschijnlijk een infectie hoor het straks wel. Verder de huishoudelijke klussen zoals de was en nog even naar de kunsthandel verder niet zoveel. Fijne dag allemaal

3701 – 3725 van 3740    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 148  149  150  Volgende Plaats reactie