De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3726 – 3750 van 3839    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 149  150  151 ... 154  Volgende Plaats reactie

• 14 september

Vandaag ga ik  naar de opendag van brandweer Vriezenveen en Emmer-Compascuum

14 september gewijzigd door HERMAN648

• 14 september

Gister langs het Veluwemeer gelopen en naar de  zeilwedstrijd van de botters gekeken en s'avond terrasje gepakt in Elburg met mijn vriendin Botterdagen !

Vandaag naar de verjaardag van mijn jongste kleinzoon die wordt al weer één.

• LINDA978

14 september

Gefeliciteerd met je kleinzoontje Esli🎊

Vandaag even bij mijzelf orde op zaken stellen, haha

Ramen wassen, badkamer uitnemen etc.

Fijn weekend en Gods onmisbare zegen als je naar een dienst gaat of morgen ❣

• 14 september

Ik heb mijn bed afstaan alles in de wasmachine ,boodschappen kan eindelijk even weer voor de hele week halen ,genieten van het mooie weer ,Allemaal een Gezegende Zondag .!!!

• 14 september

Gefeliciteerd met de kleinzoon Esli! Drukke dag gehad zo te lezen.Altijd goed werk Linda die huishoudelijke klussen zijn een must.  .en. Alie ook al goed bezig in de huishouding :up: Wel ik ben naar Leiderdorp geweest en heb de jongens verwent met soep enz. en voor de jongste wat piano gespeeld hij was helenmaal blij met mijn gepingel, gezongen .en. met zijn benen gefietst (vind ie altijd leuk) ook nog wat boodschappen daar in dat overdekte winkelcentrum gehaald. en rond 20.30uur thuis.

14 september gewijzigd door BETTIE628

• LINDA978

15 september

Fijn dat je weer even bij je jongens bent geweest😊. Ze hebben vast genoten van je aanwezigheid 🌷

• 15 september

Wat fijn Bettie !

• 16 september

Vandaag eerst het medisch traject gehad en bij C&A alvast een nacht japon voor in het ziekenhuis gekocht  (pas in januari hoor ha,ha!) en in de middag op verjaarsvisite geweest een volle maar ook bevredigende dag, straks nog even kijken wat mijn potje schaft en erna zie ik nog wel.

16 september gewijzigd door BETTIE628

• 17 september

Om 5 uur opgestaan, om 6 uur ga ik met de trein maar Rotterdam om twee dagen op te passen

17 september gewijzigd door ESLI861

• LINDA978

17 september

Ben bijna klaar om óók op te gaan passen op mijn kleinzoontje. 😊

• 17 september

Vandaag lekker naar zang en vanmiddag de troonrede beluisteren, daarna waarschijnlijk nog een boodschap.

• LINDA978

18 september

Vanochtend éérst uitgeslapen. Verder boodschappen gedaan vandaag, en vanmiddag op de koffie bij een bekende.

Voorlopig zit het oppassen er op. Boefjes gaan met hun  ouders toeren door Nederland en Duitsland in een camper, en ik ga in de loop van volgende week naar Frankrijk naar mijn dochter. Maar éérst nog 2 dagen werken😅

Vandaag en morgen ook nog even flink in de tuin bezig.

Fijne dag hoor allen, en geniet nog even van de vogeltjes en natuur...zoals Coby plaatste in gebedsroom topic😁

• 18 september

Hallo allemaal,Ik was al heel vroeg op pad naar het lab. en daarna meteen maar mijn boodschappen gehaald, post bekeken nu laptoppen met S.C. en vanmiddag wil ik eigenlijk lekker schilderen, want een wat groter werkje staat al een tijd halfgebakken in mijn hobby kamer en dat stoort mij toch wel telkens als ik in die kamer kom dan is het van o,ja moet ik eens mee verder gaan, maar nu ga ik maar eens de daad bij het woord voegen hoor!  Linda veel plezier tijdens je reisje Frankrijk en met de familie daar! ik ga nog even kijken bij de topic van Coby en dan stop ik er mee. Helaas deze middag kwam er visite en kwam er niet veel van schilderen wat een pech.  Liefs iedereen!

18 september gewijzigd door BETTIE628

• 19 september

Vanmorgen thee gedronken met mn dochter en haar vriendin En straks met mn kleinzoon naar de speeltuin.

• 19 september

Eerst visite gehad van iemand, die even praten wou over medische zaken, straks naar gym erna zie ik nog wel. Groetjes

• 21 september

Goede Morgen allemaal ,vandaag zie ik de meeste mensen van mijn famlie ,echt zin in ,een reunie georganiseerd voor de enige oom die wij nog hebben .Gewoon genieten !!

• 21 september

Dat wordt vast een gezellige dag Alie

En heerlijk weer ☀️

• JOCREA856

21 september

Lekker aan het fröbelen vandaag en vanavond naar mijn vader toe. Kwalitijd met zus, zwager en broer en zijn vriendin bij mijn vader, heerlijk zo nu en dan.

Hoeveel tijd brengen jullie door met je geliefden(familie of vrienden)

• LINDA978

21 september

Breng best wel veel tijd door met familie en bekenden. Zeker een paar keer in de week.

Vandaag hier nog wat toegevoegd, in de tuin bezig geweest, en nu zo koken...en rond 19uur komt mijn reisgenoot langs voor een bakkie ☕🥮 om nog wat door te nemen voor onze trip naar Frankrijk 😁

Wens een ieder een gezegende fijne zondag toe, en ik hoop dat je dag mooi was Alie met je familie.

Ik had laatst na lange tijd óók weer wat broers en schoonzussen op bezoek☺

• 21 september

Wij zien elkaar niet vaak in de familie  ,mijn kinderen de een helemaal niet en de oudste woont in Canada die zie ik ook niet vaak ,vandaag was het een ouderwetse gezellige dag en het was zeker prachtig weer Esli ,moe maar voldaan .allemaal Gezegende Zondag !!!

• 21 september

Weer even bij mijn jongens geweest, dat was genieten de gehandicapte mens heeft zo wie zo een warm plekje in mijn hart. Ben er dankbaar voor dat gehandicapte mensen er ook zo blij zijn en ze zich "op hun manier" toch kunnen ontplooien.

• LINDA978

23 september

Ja, dat ben ik wel met je eens hoor Bettie. Wat fijn voor je jongens met zo,n zorgzame moeder. Van mij krijg je een " prachtige medaille van goud" 🏅

• 23 september

👍💜🙏

• 23 september

Ben dankbaar voor de mooie dingen in het leven hoor! zijn al genoeg lelijke en nare dingen in het leven. Vandaag even pas op de plaats en wat in huis opruimen verder niet zoveel meer.

• LINDA978

23 september

Vandaag genoeg gedaan. Nu eerst even uitrusten 😅

3726 – 3750 van 3839    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 149  150  151 ... 154  Volgende Plaats reactie