De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3751 – 3775 van 3839    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 150  151  152 ... 154  Volgende Plaats reactie

• 23 september

Vanmiddag ziek naar huis gegaan

Grieperig , het schijnt nogal te heersen

• 23 september

Beterschap Esli

• LINDA978

23 september

Van harte beterschap hoor. Wat akelig zeg!

• 23 september

dat klopt, hoor het om me heen..beterschap!

• HENRI579

23 september

Ik wens je beterschap Esli

Henri

• 23 september

Beterschap Esli. Wat leuk nu eens een man op de topic tegen te komen. Ik heb bij het opruimen van een kast in mijn gang oude boeken van mijn ouders herontdekt best wel interessante exemplaren zaten erbij, dus deze Bettie gaat morgen lezen en ik vond een muziekboek van het leger des heils van mijn moeder "voorzien van notenbalk" kan ik ook mooi mee aan de slag. Bijna de tijd vergeten om de jongens te bellen, maar heb ze wel gebeld alleen wat later" jongens blij en moeders blij". Dat was het zo'n beetje en heel wonderlijk eigenlijk vandaag voel ik me goed, terwijl ik gisteren op paracetamol de dag ben doorgekomen gek hoor! Fijne avond!

• 27 september

Deze ochtend borst onderzoek erna weet ik nog niet! Lieve mensen een goede dag gewenst!

• 27 september

Vandaag? Boven is schoon. De boodschappen zijn in huis. Straks uit met een vriendin. Hoop rond 19.00 uur wel thuis te zijn, want ik wil nog even aan de studie.

• 2 oktober

vanmorgen reed ik naar mijn werk een stralende regenboog tegemoet en vanavond naar huis alweer zo'n fantasische regenboog.  Wat een fantastische momenten.

• PIET361

2 oktober

Weet je dat een regenboog een belofte inhoud?

• 2 oktober

Ja.....nooit meer een zondvloed.

• LINDA978

23 oktober

Heb géén tijd vandaag...kreeg zonet een fotootje van kleinzoontje, die met hoge koorts ligt😥 .Mijn dochter is óók niet fit. Werk aan de winkel dus🥰

Fijne dag iedereen, en tot gauw😁

• 23 oktober

Mijn oudste dochter is 38 geworden vandaag Dat gaan we vieren

• 23 oktober

Terug rijden naar huis ..de vakantie is voorbij..

• 23 oktober

Kadootjes kopen voor mijn jongens, die zijn volgende week ook jarig. Sterkte met de ziekenboeg Linda!  Gefeliciteerd Esli probeer er maar een gezellige dag van te maken. Och Louise jammer hé Ja dan begint het gewone leven weer voor je, maar alles went zo weer ..en.. mooie herinneringen zijn altijd fijn toch??

• 23 oktober

zeker hoor!

• LINDA978

24 oktober

Mijn kleinzoontje had gisteren 41 gr. koorts, maar Gode zij dank zakte het in de loop van de dag.

Mijn dochter ging even tussendoor boodschappen doen, en toen had ik ze beiden eventjes op schoot. Wat liedjes neuriën, en ze zaten muisstil. Echt even een geniet momentje 😊👶👶👵

Vandaag thuis alles op orde maken. De wasmachine aan, bed verschonen enz. Eerst lekker uitgeslapen 😅😊

24 oktober gewijzigd door LINDA978

• 24 oktober

Naar een crematie geweest en strakjes naar een expositie hopelijk nog ruimte voor een boodschap, want een vriend viert zaterdag zijn verjaardag ach en anders vrijdag maar alle boodschappen.

• 24 oktober

Dat is nooit fijn een crematie..afscheid nemen van iemand...

ik doe een poging om iets in de tuin te doen:-(

• 24 oktober

Lekker gewandeld en van het mooie weer genoten.🌻

• 24 oktober

Heb genoten vandaag in Portugal , prachtig weer, aan de kust gewandeld , morgen weer naar huis .

• 24 oktober

Fijn zeg !

• 24 oktober

Fijne terugreis Alie!!

• 24 oktober

Ach Linda nog steeds zorgelijk met de kleine boef dus zal er ook voor bidden hoor! Ja laten we het  eens over de terugreis van Alie hebben. ..Alie.. hoop dat alles goed is geweest en je een goede terug reis zult hebben hoor! Zo Laettitia ook weer in het land zie ik? dat is gezellig hoor! en Jane lekker van je wandeling genoten?? Louise ..en?.. is je poging geslaagd? Nee afscheid nemen is nooit fijn maar is een onderdeel van ons aardse leven. Ik heb deze middag nog een kado gekocht voor de verjaardag van mijn oudste en dat is een nuttig kado (volgens de verzorgenden, die dat opperde) dus heb ik "dik tevreden" vandaag de dag afgesloten. Fijne avond lieve mensen!

24 oktober gewijzigd door BETTIE628

• LINDA978

25 oktober

Goede terugreis Alie🌼. Zo te lezen was het een erg fijne vakantie!

Mooi gezegd Bettie van dat afscheid nemen. Zo is dat wel ja...dat we hoe ouder we worden geoefend worden in alles. We bezitten allemaal véél emoties, en daar leren we dan goed mee om te gaan. (Als het goed is)

Leuk, dat je geslaagd bent. Wat zullen ze blij zijn😁

Ga zo weer de deur uit. Wens een ieder een gezegende dag, en alvast een héél fijn weekend. 🌤🌼😊

3751 – 3775 van 3839    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 150  151  152 ... 154  Volgende Plaats reactie