De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3776 – 3800 van 3839    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 151  152  153  154  Volgende Plaats reactie

• 25 oktober

Goede reis Alie :) tot later.

• 25 oktober

Ik heb vandaag het 1e concert met Sarah Liberman. Een Messiaans Amerikaans/Israëlische aanbiddingsleidster.

Het 1e concert is in Harderwijk dus ik mag weer op pad :)

• 25 oktober

Hallo Tineke lekker genieten maar hoor, dat mag best!! Komend weekend verjaardag vieren van een goede vriend en de komende week nog van mijn beide jongens( voor de jongste moet er nog een kado gezocht worden ben voor de andere al geslaagd). Vanmorgen bij de dieëtiste geweest en blijk 10 cm gekrompen te zijn nu ben ik 1.57cm (nog even dan ben ik een liliputter ha,ha!) mijn gewicht is te zwaar de dieëtiste gaat voor mij een speciaal dieet in elkaar flanzen (dacht ik te begrijpen?) merk het wel! ik zal er hard aan moeten trekken, want in januari krijg ik een knie operatie en dan moet er toch wel wat gewicht af wezen. Dat was het voor deze dag Fijne dag allemaal!  

• LINDA978

26 oktober

Nou, hoop dat je een fijn concert hebt gehad. Zal eens gaan zoeken wie deze vrouw is😁😊

Héél veel succes en sterkte Bettie met alles hoor. Denk dat iedereen op een gegeven moment toch krimpt bij het ouder worden. Maar als alles nieuw is geworden zal óók dit nooit meer kunnen. We hebben als christenheid toch maar een mooi en blij vooruitzicht wat ons streelt, toch?🙏

Vandaag komt mijn oudste dochter en man( die ût gruning 😂) ...En blijven eten, en hij zal nog even gaan timmeren aan de bloembak die mijn schoonzoon van een paar schuttingen maakt. Het wordt echt mooi😊

Nou, fijne dag iedereen, en zo ik aan het typen ben appt een andere dochter dat ze zo even de zolder op moet om wat te zoeken. Ze hebben mijn zolder helemaal vol gegooid 😂😂😂(gaf niks)

• 26 oktober

Alle kadootjes heb ik gisteren gekocht nu afwachten of het geslaagd genoemd kan worden. Ik wordt zo opgehaald voor de verjaardag ik wacht maar af. Ja een heerlijk vooruitzicht eenmaal alles nieuw en geen verdriet en pijnen meer. Daar mogen wij naar uitzien hé? Een fijne en goede sabbath voor ieder die de dag viert en goed weekend Linda en iedereen.. Ja Tineke ook ik hoop dat je genoten zult hebben hoor!<3 Liefs Bettie

• 26 oktober

Blij dat mijn heup goed geneest. Gisteren bij de orthopeed geweest en die was tevreden. De foto gezien en het zag er goed uit. Ik loop nog niet zoals voor de operatie maar dat heeft nog tijd nodig in het verdere herstel.

Ik ging heel blij naar huis en dankbaar🙏

@Bettie, wens je vast sterkte met een knie operatie in het vooruitzicht.

@Linda, je hebt schatten van kinderen. En zoals je zegt: straks is alles nieuw en hoeven onze lichaamsdelen niet meer vervangen worden. Ik moet nog erg wennen eraan en volgende week weer op de fiets stappen, met hulp van de therapeut 🙂.

Fijn en Gezegend weekend allen.

• LINDA978

26 oktober

Ook jij @Jane via deze weg...super véél sterkte en Gode zij dank idd dat het de goede kant op gaat💐

• 26 oktober

Tineke een hele fijne zangavond ,ik ben terug van Portugal heb wel genoten maar was tot Zondag aan de diarre ,dus in de lappenmand in Portugal .Vannacht terug gekomen en nu oefenen voor de Y M ,

Tineke tot Zaterdag veenendaal .

• 26 oktober

TNEKE282 schreef:

Ik heb vandaag het 1e concert met Sarah Liberman. Een Messiaans Amerikaans/Israëlische aanbiddingsleidster.

Het 1e concert is in Harderwijk dus ik mag weer op pad :)

Wat ontzettend Leuk, Tineke!

Jammer genoeg heb ik iets gemist.

• 27 oktober

@ Jane Fijn dat je heup goed geneest

• 27 oktober

Ik ga zo met mn kleinzoon naar het park

Genieten van zon en herfst

• PIET361

27 oktober

Ik heb een klein wandelingetje gemaakt. Was mijn sleutel vergeten, gelukkig waren de buren thuis.

• 27 oktober

Ach maar weer een massel Piet, dat de buren thuis waren zeg,anders had je toch echt nog langer moeten wandelen hé? ha,ha! Fijn Jane dat je toch zo langzaamaan weer de goede kant op gaat, het is niet zomaar iets zo'n heupoperatie sterkte nog voor de komende tijd! Wat een zegen Linda, dat je met je kinderen zo'n goed contact heb, zodat ze ook voor jouw er nu blijken te zijn, ondanks een goed contact is dat toch niet bij ieder zo'n goede wisselwerking je bent er rijk mee hoor! fijn voor je. Ik ben toch maar thuis gebleven en niet naar de jongens gegaan het wordt komende week al druk genoeg met ziekenhuis bezoek en verjaardagen vieren ik ben maar wat blij alle kado's in huis te hebben, dat is een hele rust tenminste.

27 oktober gewijzigd door BETTIE628

• 27 oktober

Dankje @Esli

Dankje @Bettie

@Piet, ik heb ook een wandeling gemaakt, gelukkig met sleutel  :-p

• PATRICK233

27 oktober

Vandaag de Domtoren beklommen.

Vermoeiend en met hoogtevrees af en toe oncomfortabel.

Maar toch was het mooi.

27 oktober gewijzigd door PATRICK233

• 28 oktober

DORCAS485 schreef:

Wat ontzettend Leuk, Tineke!

Jammer genoeg heb ik iets gemist.

Nou, echt wel. Vrijdag, zaterdag en vandaag (zondag) 3 zulke mooie aanbiddingsavonden gehad. Ik ben er zelf een beetje stil van. Ik ga zaterdag inderdaad door met de TYM Alie :) maar eerst deze avonden laten landen. Vervelend Alie dat je ziek werd tijdens je vakantie. Balen voor je. Dank je Betty en Linda :) Sterkte ieder die onder het mes gaat. Altijd weer spannend. Fijn  Piet dat je buren thuis waren. :) anders had je moeten gaan kijken in hoeverre je huis inbraak proof is :)

• 28 oktober

PATRICK233 schreef:

Vandaag de Domtoren beklommen.

Vermoeiend en met hoogtevrees af en toe oncomfortabel.

Maar toch was het mooi.

Echt knap van je. Ik heb dat volgens mij nog nooit gedaan maar het lijkt me inderdaad een hele uitdaging en met hoogtevrees al helemaal.

• 28 oktober

Geweldig Tineke ik heb de foto s net bekeken op Internet ,ja tot Zaterdag Gr

• 28 oktober

Vandaag een echo van mijn buik i.v.m. niersteenvorming verder lekker in het ziekenhuis eten in dat restaurant dat scheelt weer hoef ik zelf niet te koken ha,ha! Mooi Tineke dat je het mee kon maken nu inderdaad laten indalen. Wauw Patrick echte mannen moed hi,hi! je angsten trotseren en gaan. Soms is het wel de manier om over angsten heen te komen. Ik vind het ook flink van jouw Jane gewoon weer gaan wandelen na je heup operatie.   Zelf ga ik een afslank traject in, waardoor de knie operatie even moet worden uitgesteld. Ik heb gelukkig hulpmiddelen ter beschikking, waardoor ik niet zo afhankelijk ben van instanties om mij te helpen. Fijne dag allemaal!

• 28 oktober

:-) me voor een tijdje hier weer aangemeld .

Leuk om jullie weer " te zien "

• LINDA978

28 oktober

Hallo @Margriet 👋

Fijn dat je er weer bent. Hartelijk welkom!

Veel plezier en Gods onmisbare zegen in alles op het forum🌼

(Wij zien jou niet trouwens 😁)

28 oktober gewijzigd door LINDA978

• 28 oktober

Wat fijn Margriet om jou hier weer terug te zien!!

Superwelkom hoor :-*

• 28 oktober

Welkom Margriet 🙂

• 28 oktober

Welkom terug Margriet 😍

• 28 oktober

:$)  Die foto komt nog wel , een recente denk ik is het leukst .

Las al een tijdje weer es even op het forum , en vandaag spontaan weer aangemeld .

Dank je Jane , Louise , Sandra en Linda , zooo leuk om jullie hier nog weer te treffen :-*

28 oktober gewijzigd door MARGRIET124

3776 – 3800 van 3839    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 151  152  153  154  Volgende Plaats reactie