De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3801 – 3825 van 3839    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 152  153  154  Volgende Plaats reactie

• 28 oktober

Vanmiddag voor een buikecho in het ziekenhuis geweest en thuis naamlintjes in de nieuwe kleding van de jongens gestreken, dan raken ze in de instelling niet zo snel zoek. Verder even tv kijken en uiteraard op de side en mailen met familie en kennissen. Fijne avond allemaal!

• 28 oktober

En je hebt nog geen uitslag ?

• 28 oktober

Die plaats ik hier liever niet.

• 29 oktober

Vandaag naar zang geweest en vanmiddag alvast gebak voor de verjaardag van de jongste zoon gehaald.

• LINDA978

29 oktober

2x visite, een raamkozijn boven geschuurd en opnieuw in de lak😊. En vanavond even onderuit, leerzame interviews bekijken 😉

• 29 oktober

vandaag heb ik niet veel gedaan alleen gewerkt

• 29 oktober

Vanavond heerlijk gescrabbeld en andere spelletjes gedaan erg gezellig!

• 30 oktober

Het heet eigenlijk Morgen , maar dat heb ik vervangen met Vandaag . Gisteren is voorbij en wie weet of er een Morgen is ?

Vandaag wil ik weer knikkeren ,
    'k zie de glazen stuiters flikkeren ,
    vandaag wil ik weer hinkelen
    en limonade drinkelen ,
    wat ik toen heb opgeborgen ,
    ballen , vliegers , tollen , morgen ,
    zal 'k weer tevoorschijn toveren ,
    slangen - trekken , land - veroveren ,
    vandaag zal de bal weer stuiteren ,
    'k wil weer op de vingers fluiteren ,
    weer mijn Jan - Klaassen pop,
    spekkies , ijs en veterdrop ,
    en ik vang weer nieuwe vlinderen ,
    grijze haren , 't mag niet hinderen ,
    het leven is geen tranendal ,
    het leven is een toverbal.

Toon Hermans

• 30 oktober

👍,

Margriet is er weer! Hoera!

30 oktober gewijzigd door DORCAS485

• 30 oktober

Gezellige koffie ochtend gehad hier in het complex

• LINDA978

30 oktober

Ik kreeg zonet onverwachts mijn kleinzoontje Thijmen vandaag. Nu is baby broertje Noud wat ziekjes...dus mijn dochter kan vandaag even lekker uitrusten❣

• 30 oktober

Vandaag lekker de stad in geweest en mijn oude rijmgedichten teruggevonden gelukkig! Vanavond alles in gereedheid maken voor de verjaardagen van beide jongens. Fijne avond allemaal!

• 30 oktober

ik hen gewerkt en ik ga naar bijbelstudie toe

• LINDA978

30 oktober

Nou, gelukkig heb je je rijmgedichten teruggevonden. Zo kunnen wij er af en toe óók van genieten@

Fijne Bijbelstudie Lila. 😁

• LINDA978

10 november

Dit weekend véél oppassen, maar vindt dat héél leuk. Vanmiddag gaat grote Boef(Thijmen 2jaar) óók weer naar huis.

Het is zo leuk om te zien dat ik héél veel speelgoed en boekjes terug zie die mijn oudste kleinzoon (Twan) óók al had. Mijn oudste dochter geeft af en toe weer een tas vol spullen en kleertjes aan haar zusje die nu 2 kinderen heeft.

• 10 november

Om 06.00u opgestaan en om 07.30 begonnen met werken....10 minuten de auto staan krabben, zo hard had t gevroren

• 10 november

Vandaag de verjaardag vieren van mijn oudste zoon <3<:)<:)<:)

• 10 november

zo naar de kerk..eerst auto krabben..

• 10 november

Veel plezier Margriet!!

• 10 november

Gezegende dienst Louise

• 10 november

Fijne verjaardag Margriet  <:) heerlijk genieten!  Ja Louise na gedane arbeid zal de preek je vast dubbel tot zegen zijn hoor!  :up:

Zelf heb ik Hour of Power gekeken en ga ik weer naar mijn 2 jongens toe met soep en andere spullen!  Gezegende dag vandaag hier in de Zaan schijnt de zon en dat is erg uitnodigend! ;-)

10 november gewijzigd door BETTIE628

• 10 november

Genieten van het mooie weer

• 10 november

Vanmorgen naar de kerk geweest een mooie dienst mee gemaakt ,verder een relax dag ,de zon schijnt heerlijk mijn kamer in daar geniet ik van .

• 10 november

Gewerkt en nu lekker bij mijn dochter en schoonzoon eten.

• LINDA978

12 november

Vandaag flink uitrusten, later boodschappen doen, en vanavond een lezing luisteren. Denk ook dat ik vandaag uitgebreid ga koken. Zelf gemaakte lasagne, van heerlijke verse ingrediënten😃

Fijne dag allemaal@

3801 – 3825 van 3839    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 152  153  154  Volgende Plaats reactie