De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Wat heb je gedaan vandaag of wat ga je doen vandaag

ForumRatjetoe

3826 – 3839 van 3839    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 152  153  154Plaats reactie

• 12 november

Ik pas vandaag op mijn kleinzoon van drie En we zijn net wezen wandelen in de regen . Alletwee met de paraplu op!

Kleinzoon lekker in de plassen springen met z'n laarsjes

. Nu jij Oma roept hij !!!!

☔️☂️

• 12 november

Gewoon doen en ook even lekker kind zijn!! ☔🌞

• 12 november

Ja...Ik zeg ook doen. Zet um op omie :-)

• 12 november

Over 1,5 uur lekker gaan werken...dan genieten van 3 vrije dagen!

• 12 november

Je werkt vast in de zorg Leatitia? Werk se 🙂

• 12 november

Jep....en nu pauze.....zorg en welzijn trouwens.....al weten de bewoners hier niet wat t is om 'wel te zijn.....🤣🤣

• 22 november

Kerst truien voor de beide jongens gekocht zien ze er ook weer feestelijk uit met kerst en ze zijn nog lekker warm bovendien ook nog een waterkoker aangeschaft en neusspray voor de jongens. Als het koude weer er nu aankomt kunnen ze er wat aan doen tenminste.

• PIET361

28 november

Weet je dat neusspray slecht is voor de keel? Ik mag het nooit meer gebruiken van de KNO - Arts. Ik heb na gebruik zelfs spraakles gehad, ik had totaal geen stem meer. Dus wees voorzichtig met neusspray!

28 november gewijzigd door PIET361

• 28 november

Verkeerde topic piet☺️

• 28 november

Denk het niet Louise :-)

zie het berichtje van Bettie

• 28 november

Tsja...reactie op..

• 28 november

Wat ik vandaag heb gedaan?? Wel ik was deze ochtend in Haarlem en 's middags bij de gym nu lekker thuis.

• 28 november

ik heb vandaag de hele dag gewerkt en nu lekker een week vakantie

• 29 november

Heerlijk van genieten Roeltje fijne vakantieweek gewenst hoor! Ik ben vandaag bij de diëtiste geweest en heb er nu binnen 1 maand  4,9 kilo af, dus nog even dat mag/kan  ik andere kleding in garderobekast hangen ha,ha! zal me nu nog maar rustig houden "vooruit dan maar!" ..alhoewel.. ik graag ..nu al.. een dansje zou willen maken mogen jullie best weten hoor! Lieve broeder Piet bedankt voor deze waarschuwing, maar ik heb wel neusspray gekocht ..maar.. dat is een zoutoplossing hoor! Ik probeer er meestal wel op te letten, dat mijn jochies geen rotzooi toegedient krijgen (voorzover het in mijn vermogen ligt natuurlijk!) ik heb dergelijke ervaring "gelukkig" nog niet gehad, wat lijkt me dat schrikken zeg wauw!

29 november gewijzigd door BETTIE628

3826 – 3839 van 3839    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 152  153  154Plaats reactie