De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Favoriete (opwekking)lied

ForumInspiratie

1576 – 1600 van 1795    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 63  64  65 ... 72  Volgende Plaats reactie

• 16 april

• 16 april

• 17 april

mooi, Laurent en Francisca..

• 17 april

• 17 april

17 april gewijzigd door LAURENT014

• 17 april

• 18 april

mooie tekst:-)

• 18 april

'Herzlich tut mich verlangen', uitgevoerd door Matthias Havinga voor All of Bach, is één van de ongeveer 24 koraalteksten die rond 1739 op deze melodie werden gezongen. Deze koraalbewerking is compact, veelzijdig, en toch expressief. Bach versterkt het klagende karakter van het lied met zuchtende dissonanten en expressieve harmonische kleuren, zonder zich daarbij op één bepaalde tekst te richten.

• 18 april

• 18 april

mooi, de viool erg mooi:-)

• 18 april

• 18 april

:up::-)

• 18 april

SARI439 schreef: youtu.be/vlbChk__flk 'Herzlich tut mich verlangen', uitgevoerd door Matthias Havinga voor All of Bach, is één van de ongeveer 24 koraalteksten die rond 1739 op deze melodie werden gezongen. Deze koraalbewerking is compact, veelzijdig, en toch expressief. Bach versterkt het klagende karakter van het lied met zuchtende dissonanten en expressieve harmonische kleuren, zonder zich daarbij op één bepaalde tekst te richten.

mooi Sari:-)

• 19 april

Von den Stricken meiner Sünden
    Mich zu entbinden,
    Wird mein Heil gebunden.
    Mich von allen Lasterbeulen
    Völlig zu heilen,
    Läßt er sich verwunden.

• 19 april

Ik ga vandaag de Mattheüs maar eens beluisteren. Via de computer lukt dat me niet altijd. En de klanken heb ik zo langzamerhand gewoon door mijn hoofd zweven.

Jammer dat ik de Johannes niet heb.

• 19 april

je kunt de hele johannes passion beluisteren op youtube...o sorry zag dat dat niet latijd lukt via de computer..:$)

19 april gewijzigd door SARI439

• 19 april

@Dorcas

Ik heb de Johannes passion al een keer op het forum geplaatst in februari. Hier is hij nogmaals. Een mooie uitvoering van Herreweghe

19 april gewijzigd door LAURENT014

• 19 april

• 19 april

mooi stuk Laurent..:-)

• 20 april

stille zaterdag..

• 20 april

:up:;-)

SARI439 schreef:

stille zaterdag.. youtu.be/J3N6rhPfHSY

• 20 april

• 20 april

prachtig!:-)

• 20 april

• 20 april

1576 – 1600 van 1795    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 63  64  65 ... 72  Volgende Plaats reactie