De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Favoriete (opwekking)lied

ForumInspiratie

1826 – 1850 van 1882    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 73  74  75  76  Volgende Plaats reactie

• LINDA978

24 augustus

• 27 augustus

Wat een troost te weten dat HIJ ook over ons mensen waakt zoals HIJ doet over alle levende creatuur!.

• LINDA978

29 augustus

Amen🙏

• 4 september

Kort geleden was ik bij vrienden op bezoek in Wenen in de nacht als ik even wakker werd ? Misschien was ik niet echt wakker maar er was een lied ,dat begint Vul dit huis met uw Glorie , vul dit huis met uw Glorie !vul dit huis met uw aanwezigheid enz.het bijzondere is dat mijn vriendinal een aantal jaren  Altzheimer heeft ,en nog met heel veel liefde bid tot haar Hemelse Vader ,ook voor haar man is dit een hele bemoediging ,ik  voelde de liefde van de Heer in dit huis .Daarom is dit lied speciaal voor mij .

• LINDA978

4 september

Wat mooi Alie😊🌼

• 30 september

• 30 september

mooi hoor

• 6 oktober

• BIANCA069

7 oktober

• BIANCA069

7 oktober

Hopelijk komt dit lied ook bij jullie binnen......

• 7 oktober

www.mupload.nl/img/w6rsyx.jpg

• LINDA978

16 oktober

Songteksten Nederlands/Engels

When I Get To The End Of The Way g.co/kgs/8iSEvM

16 oktober gewijzigd door LINDA978

• 22 oktober

• SHARONE211

22 oktober

• 23 oktober

23 oktober gewijzigd door FRANCISCA289

• 23 oktober

• 23 oktober

• 26 oktober

• 27 oktober

Ik geniet zeker van al die mooie liederen en bedank jullie echt voor het delen ervan hoor! toch is het wel fijn dat Sharone en af en toe ook Francisca nederlands talige liederen laten horen anders WANEN WIJ NEDERLANDERS ONS toch echt EERDER in 't BUITENLAND NIET in NEDERLAND. Het zijn absoluut stuk voor stuk echt mooie liederen hoor!! .en. nogmaals hartelijk dank dat jullie "zo wie zo" van jullie geestelijke muziek keuze willen delen, Ik bedoel dit ook alleen  opbouwend hoor! en als herinnering aan de fijne nederlands talige geestelijke liederen, die WIJ zelf hier immers ook hebben. Reken op jullie begrip in deze!

27 oktober gewijzigd door BETTIE628

• 27 oktober

• LINDA978

27 oktober

Een ieder laten plaatsen wat ze mooi vinden denk ik dan hoor. Een oproepje is óók altijd goed, ook omdat idd niet iedereen goed is in plaatsen en plakken. Of niet kan! 👍

Nou, speciaal voor de liefhebbers❤

• 27 oktober

Oké dat is je mening Linda, maar het plaatsen van lievelingsmuziek is wel publiekelijk

27 oktober gewijzigd door BETTIE628

• 27 oktober

<3<3<3

28 oktober gewijzigd door FRANCISCA289

• 28 oktober

Voor de mensen die graag naar de radio luisteren, dit is een christelijke radiozender met veel mooie programma's en natuurlijk heel veel muziek :-)

www.grootnieuwsradio.nl/

• 28 oktober

1826 – 1850 van 1882    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 73  74  75  76  Volgende Plaats reactie