De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Waarom word ik door andere singles geblokkeerd?

ForumOver SamenChristen

401 – 425 van 571    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 16  17  18 ... 23  Volgende Plaats reactie

• 6 januari

Ha ha.... ik heb een beetje pret, denk in beelden.... En zo zie ik iemand zitten met zijn (of haar) verlanglijstje. Dus... alles wat mannelijk is: geblokt. Alles wat niet evangelisch is: blokkeren. Iedereen boven de 40 en onder de 39: blokkeren. Ehhh? O ja: blauwe ogen en blonde krullen! Al wat daar niet aan voldoet: hup ook een blokje erop. Even op mijn verlanglijstje kijken... ja!  Geen kinderen natuurlijk: dus de mama's die en misschien nog tussen zitten krijgen een blokkade. En toen... zat hij naar een lege site te kijken. Welkom in de gewone wereld: zoek je perfectie dan moet je niet hier zijn...

• 6 januari

Mooi verwoord Petra!

• 6 januari

😄

• 6 januari

Ha ,ha

Ik hoop dat je mensen hebt wakker geschud Petra

6 januari gewijzigd door ESLI861

• MARGRIET124

6 januari

:-*:-D:-D:-D das nou humor

• 6 januari

👍🤣

• 6 januari

Voor iedereen een blok op maat ;-)

www.mupload.nl/img/bkhrdl2ysk.jpg

• MARGRIET124

6 januari

Euhhhhh dat past niet ...... dat past wel ....... dat past nie

en voor je het weet ben je al je blaadjes kwijt :-D

• 6 januari

Je bedoelt dat heel jonge groene blaadje...<:)??

• MARGRIET124

6 januari

:-D hihihihhh , ik dacht aan al dat getwijfel , van 't ene been op 't andere  , en maar geen stap zetten .

En aan een Margrietje ... she loves me , she loves me not

en aan stroop in de winter 8+)

• 6 januari

HaHa Zeker humor Petra !!!:-D

• 6 januari

Petra, ze bestaan echt hoor ! :-D:-D;-)

Ook vrouwen die zonder enige reden je blokkeren. Waarom ? Jij doet tenminste humoristisch over dat nodeloos blokken. Ik hoop dat wie de schoen past hem aantrekt na dit topic en jouw opmerkingen te hebben gelezen.

• 6 januari

Eigenlijk vind ik de contacteisen ook wel vreemd. Dat past toch niet bij SAMEN christen zijn. Dit betekent dus dat sommigen aangeven alleen contact te willen met iemand van het andere geslacht, binnen een bepaalde leeftijdsgrens en met foto. Rare functie. Met mij mag iedereen contact zoeken, mannen/vrouwen tot 99 jaar met/zonder foto. Ik kan ook echt genieten van het contact met vrouwen hier.

What Would Jesus Do?

• 6 januari

Zo is dat Anne

Mij maakt het niet uit dat ik mannen of vrouwen een praatje maakt.

• 6 januari

PETRA740 schreef:

Ha ha.... ik heb een beetje pret, denk in beelden.... En zo zie ik iemand zitten met zijn (of haar) verlanglijstje. Dus... alles wat mannelijk is: geblokt. Alles wat niet evangelisch is: blokkeren. Iedereen boven de 40 en onder de 39: blokkeren. Ehhh? O ja: blauwe ogen en blonde krullen! Al wat daar niet aan voldoet: hup ook een blokje erop. Even op mijn verlanglijstje kijken... ja!  Geen kinderen natuurlijk: dus de mama's die en misschien nog tussen zitten krijgen een blokkade. En toen... zat hij naar een lege site te kijken. Welkom in de gewone wereld: zoek je perfectie dan moet je niet hier zijn...

Hahaha!! Super verwoord!! Ik heb er nog wel een paar hoor!! Zal ik zo op mijn profiel er bij zetten!! .......Maar niet heus, natuurlijk!!! 😁

Nee, laat je profiel maar lekker voor wat het is! Je bent wie je bent! Voor de 1 ben je een vent en voor de ander een krent!!😉

6 januari gewijzigd door BERT970

• 6 januari

Je zit er nog maar pas en je kijkt en je durf nog geen mail te schrijven naar een wildvreemde vrouw en denk nou misschien een knipoog dat lijk mij wel leuk krijg wel reactie waar op ik reageer maar is toch niet van mij gediend nou is dat haar goed recht  en kijk ik ookmaar niet verder naar haar om maar leuk is het niet je had nog wat verder willen praten of ik moet te oud zijn :-)

• 6 januari

Even een tip voor sommige mannen: bedenk dat de dames het door de regel niet heel leuk vinden om benaderd te worden door mannen die de leeftijd van hun vader benaderen. Ehhh... wij vrouwen willen een man en geen vader. Dus wees wijs en denk na. Het loopt op niets uit. Jij raakt teleurgesteld en de dames gefrustreerd. Man van bv 60: zoek een dame in de leeftijd van 54- 60. Zo om en nabij. Dan laat je zien de vrouwen serieus te nemen. Als ik met mij 62 jaar benaderd wordt door een man die 80 is voel ik me echt niet serieus genomen. Echt: zelfs al vinden de mannen soms dat ze er jonger uit zien: 80 is toch echt 80. En voor mij betekend dat wellicht weer een snel afscheid. Het is toch veel fijner om zoveel mogelijk jaren nog samen te kunnen zijn? Als je veel van elkaar houd wil je toch niet dat die lieve schat al weer snel alleen komt te staan?

• 6 januari

🤣

• 6 januari

PETRA740 schreef:

Even een tip voor sommige mannen: bedenk dat de dames het door de regel niet heel leuk vinden om benaderd te worden door mannen die de leeftijd van hun vader benaderen. Ehhh... wij vrouwen willen een man en geen vader. Dus wees wijs en denk na. Het loopt op niets uit. Jij raakt teleurgesteld en de dames gefrustreerd. Man van bv 60: zoek een dame in de leeftijd van 54- 60. Zo om en nabij. Dan laat je zien de vrouwen serieus te nemen. Als ik met mij 62 jaar benaderd wordt door een man die 80 is voel ik me echt niet serieus genomen. Echt: zelfs al vinden de mannen soms dat ze er jonger uit zien: 80 is toch echt 80. En voor mij betekend dat wellicht weer een snel afscheid. Het is toch veel fijner om zoveel mogelijk jaren nog samen te kunnen zijn? Als je veel van elkaar houd wil je toch niet dat die lieve schat al weer snel alleen komt te staan?

Als een man van 60 een vrouw tussen de 54 en 60 wil, vind ik het niet zo respectvol. Ik zou dan meer denken: een vrouw tussen de 54 en 66. Als je een 6 jaar jongere vrouw wilt, dan moet je ook openstaan voor een 6 jaar oudere vrouw. Ik zie geen verschil. Ik knap direct af op een profiel, als een man (al is hij ouder dan mij!!) perse een jongere vrouw wil. Ik ken iemand uit mijn omgeving, die dolgelukkig is met een man die 7 jaar jonger is. Deze man gaat ervoor. Je gaat niet voor een leeftijd toch? Al snap ik wel je punt Petra, zowel voor een vrouw als een man is er wel ergens een grens.

Nu we toch bezig zijn, ik heb er ook moeite mee (al ben ik m.i. niet te zwaar, gaat het niet om), als mensen aangeven niet op een zwaarder iemand te kunnen vallen. Vind ik een rare vraag ook.

6 januari gewijzigd door ANNE402

• ANNEMARIE967

6 januari

We zijn nu 17 pagina's verder en nog altijd is er geen zinnig woord over te zeggen.

Een reactie op een normaal berichtje (over je profiel of whatever) moet normaal beantwoord worden lijkt me. Als iemand met weet ik veel hoeveel uitroeptekens typt ben ik wel weg. Schreeuwen doe je maar tegen een ander denk ik dan. Inhoud laat me in dat geval volledig koud.

Een knipoog...daar kan ik ook niks anders mee dan vragen; waar heb ik deze knipoog aan verdiend.

Geblokkeerd worden lijkt me een onwijs gemiste kans van de ander...ik ben namelijk gewoon een leuk mens...☺

6 januari gewijzigd door ANNEMARIE967

• 6 januari

Hi hi ..ik ook ...ze laten de hoofdprijs schieten! 😆😆.

• 6 januari

😀

• 6 januari

Het is graag of niet haha :-)

• ANNEMARIE967

6 januari

Zo is dat dames! We gaan ons toch zeker niet laten leiden door schreeuwerige mannen of juist compleet Stille Willytypes? We zijn ontzettend waardevol hoor☺

Ik wil ben absoluut niet het toonbeeld van emancipatie, maar ik ben beslist ook niet minder waard dan een man. Ieder z'n kwaliteiten denk ik dan☺

Ik zou bijna de quote van Marijke Helwegen gebruiken; lipjes getuit en borstjes vooruit...maar dat is misschien wat ongepast😜

6 januari gewijzigd door ANNEMARIE967

• 6 januari

😀

401 – 425 van 571    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 16  17  18 ... 23  Volgende Plaats reactie