De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Waarom word ik door andere singles geblokkeerd?

ForumOver SamenChristen

426 – 450 van 571    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 17  18  19 ... 23  Volgende Plaats reactie

• 6 januari

Geen man durft meer te reageren ;-)  :-)

• 6 januari

Bloos, bloos, bloos!!🤗🤗🤗

• ANNEMARIE967

6 januari

Haha, en dat zou ik dus echt heel jammer vinden...

Vrouwen kunnen ook echt haaibaaien zijn. Dat weet ik best!😉

Aan de andere kant; als je hier al van schrikt💁

• 6 januari

Haha, respect voor Bert die reageert!👍😉

• 6 januari

Nog méér bloos, bloos, bloos!!!!

🤗🤗☺☺☺🤗🤗☺☺☺☺🤗

• ANNEMARIE967

6 januari

Maar Bert, bloos om wat precies?😊

• 6 januari

Ja!!! Om wat precies?! Dat kan ik als man nu zo moeilijk uitleggen!! Ik denk dat je daar vrouw voor moet zijn!!😉😉😁

• ANNEMARIE967

6 januari

Oke....denk ik?💁

• 6 januari

Is dat vaak niet het "probleem"?

De man "snapt" de vrouw niet en de vrouw "snapt" de man niet!! En toch zijn ze tot elkaar aangetrokken!!?🙃

• 6 januari

Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus :-)

• 6 januari

Binnenkort nieuw programma op tv!:

Boer snapt vrouw!!

En: Vrouw snapt boer! 😂😁

• ANNEMARIE967

6 januari

Dat vraag ik me een beetje af. Soms is dat inderdaad het geval, maar in dit geval vraag ik gewoon waarom je.bloost en vervolgens leg je het zo neer dat als ik een vrouw ben het vooral wel moet snappen...

Met andere woorden; ik ben maar een domme doos dat ik niet snap waarom jij bloost. Ook goed he, maar persoonlijk vind ik het een antwoord van lik me vestje of anders gezegd; geen antwoord😉

6 januari gewijzigd door ANNEMARIE967

• ANNEMARIE967

6 januari

BERT970 schreef:

Binnenkort nieuw programma op tv!:

Boer snapt vrouw!!

En: Vrouw snapt boer! 😂😁

Haha😂

Zou goed scoren denk ik😂

• 6 januari

ANNEMARIE967 schreef:

Dat vraag ik me een beetje af. Soms is dat inderdaad het geval, maar in dit geval vraag ik gewoon waarom je.bloost en vervolgens leg je het zo neer dat als ik een vrouw ben het vooral wel moet snappen...

Met andere woorden; ik ben maar een domme doos dat ik niet snap waarom jij bloost. Ook goed he, maar persoonlijk vind ik het een antwoord van lik me vestje of anders gezegd; geen antwoord😉

Sorry Annemarie!

Nou, nee ik ben eerlijk daarover!

Vind het best wel lastig om altijd op de juiste manier gevoelens te peilen! En dat geeft dan onzekerheid en als gevolg daarvan ook verlegenheid wat kan resulteren in blozen!

• ANNEMARIE967

6 januari

Dat snap ik Bert, maar je eigen gevoel vanuit je tenen...ik denk dat wij vrouwen (😀) daar naar op zoek zijn?

Geen mooimakerij, maar gewoon een pure reactie van een man.

Dat kan natuurlijk best eens verkeerd overkomen, maar dat hou je toch het langste vol denk ik?

Ik ben trouwens geen mannenhater en loop ook vooral niet vooraan in protestmarsen als we het hebben over vrouwen die gelijk zijn aan mannen, maar ik word wel wat moe van mensen die denken voor de ander....mannen voor vrouwen en vise versa😂

• 7 januari

Bert ben het wel met jou eens hoor. Ben altijd hier aardig geweest in mijn berichtjes. Hoeveel onbeantwoorde berichten ik heb is onvoorstelbaar. En dan spreek ik nog niet hees hoevaak ik geblokt ben en onaardige mails die gehad heb. Als je al geblokt word of onaardige mails of geen andwoord mails krijgt  door alleen iemand een fijne dag te wensen. Dan weet ik het niet meer

ANNEMARIE967 schreef:

Haha😂

Zou goed scoren denk ik😂

• 7 januari

Misschien moeten we God bidden elkaar als man of als vrouw beter te begrijpen want we zijn echt anders!

Dick Baarsen kan het beeldend uitleggen😁

• 7 januari

Dat zijn nou christenen Herman.

Dat verwacht je niet van christenen .

• 7 januari

Elkaar blokkeren of niet andwoord en zonder reden. Heeft met fatsoen normen te maken die zijn universeel mevrouw dus gelden voor vrouw en. Man.

NATHALIE158 schreef:

Misschien moeten we God bidden elkaar als man of als vrouw beter te begrijpen want we zijn echt anders!

Dick Baarsen kan het beeldend uitleggen😁 youtu.be/eTLJo2YuhuE

• 7 januari

Precies Peet. En daarom. Komt het dubbel hart aan. En doet het ook dubbel pijn. Paulus zegt in zijn woord Maar Gij geheel anders wand Gij hebt Christus leren kennen.

PEETH221 schreef:

Dat zijn nou christenen Herman.

Dat verwacht je niet van christenen .

7 januari gewijzigd door HERMAN648

• 7 januari

HERMAN648 schreef:

Elkaar blokkeren of niet andwoord en zonder reden. Heeft met fatsoen normen te maken die zijn universeel mevrouw dus gelden voor vrouw en. Man.

Dag Herman,

Ik sloot me aan bij vorige discussie, hierboven die ging over verschil van mannen en vrouwen. Elkaar begrijpen, kan geen kwaad. 💗

7 januari gewijzigd door NATHALIE158

• 7 januari

Ik snap eigenijik niet waar jullie je zo druk over maken?

Het heeft niets te maken met wel of geen christen zijn. Iedereen gebruikt blokkeer voor eigen reden. Zo kan je toch ook zelf je zoekfunctie op leeftijden instellen? Ook een vorm van blokkeren...

Iedereen die jou blokkeert of niet reageert op je berichtje is dus duidelijk niet jouw match.

• 7 januari

Dat verschil tussen jou mij

SANDRA421 schreef:

Ik snap eigenijik niet waar jullie je zo druk over maken?

Het heeft niets te maken met wel of geen christen zijn. Iedereen gebruikt blokkeer voor eigen reden. Zo kan je toch ook zelf je zoekfunctie op leeftijden instellen? Ook een vorm van blokkeren...

Iedereen die jou blokkeert of niet reageert op je berichtje is dus duidelijk niet jouw match.

• 7 januari

Je er druk over maken, heeft geen zin. Als iemand niet wil reageren of jou zonder reden blokkeert. Daar kan jij toch niks aan doen?

Dan gewoon schouders ophalen en doorgaan. De persoon die dat soort dingen doet, zal er niet mee gaan stoppen.

• 7 januari

Dat weet ik ook wel dat die persoon dat anderen doet. Mijn leven gaat zeker door.

SANDRA421 schreef:

Je er druk over maken, heeft geen zin. Als iemand niet wil reageren of jou zonder reden blokkeert. Daar kan jij toch niks aan doen?

Dan gewoon schouders ophalen en doorgaan. De persoon die dat soort dingen doet, zal er niet mee gaan stoppen.

426 – 450 van 571    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 17  18  19 ... 23  Volgende Plaats reactie