De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Waarom word ik door andere singles geblokkeerd?

ForumOver SamenChristen

451 – 475 van 506    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 18  19  20  21  Volgende Plaats reactie

• 7 januari

Begrijp niet goed, waar dit topic over gaat,

Als er zijn die zich hierom al druk malen, dan hebben diegenen waarschijnlijk een leven als een prinses op een erwt.

7 januari gewijzigd door PAULA777

• 7 januari

PAULA777 schreef:

Begrijp net goed, waar dit topic over gaat,

Als er zijn die zich hierom al druk malen, dan hebben diegenen waarschijnlijk een leven als een prinses op een erwt.

Het gaat echter ook om algemene fatsoensnormen!! En daar schort het nogal eens aan! Als ik een knipoog krijg reageer ik daar altijd op met de vraag waar ik die aan te danken heb! Dan is het toch heel normaal dat je daar antwoord op geeft! Of je moet het doen om te checken of die persoon "werkelijk bestaat"? Maar daar kunnen we hier toch wel voor 100 % van uitgaan!! Zelf stuur ik een knipoog met daarbij vaak een kort (toelichtings) mailtje!

Knipoog is bedoelt om "het ijs te breken"!

• 7 januari

Ja. en ik begrijp noet dat er mensen zijn die zich daar zó druk om maken.  Om een knipoog...sorry...

• 7 januari

Drukte om weinig hier...zomaar iemand blokkeren is niet netjes (als er geen reden voor is dan he)

Mailtjes beantwoorden is best netjes ...maar niet verplicht ...sommige mannen of vrouwen zijn hier vervelend en opdringerig.

Snap alleen niet ...dit zijn de nieuwe christenen👀maak er toch niet zo n groot probleem van!

• 7 januari

Weet je gaat om omgangs vormen en fatsoen. Als mensen jou in het echte leven vriendelijk benaderen zeg je ook wat terug of doe je ook niet lelijk . Waarom op internet dan wel ? En helemaal als een kind van God past niet lijkt mij . Wij die uit liefde gedragen worden door God moeten voorbeeld zijn

PAULA777 schreef:

Begrijp niet goed, waar dit topic over gaat,

• 7 januari

[Ik blijf er moeite mee hebben dat mensen denken dat ze op internet anders zich moeten gedragen als in het echt

LOUISE648 schreef:

Drukte om weinig hier...zomaar iemand blokkeren is niet netjes (als er geen reden voor is dan he)

Mailtjes beantwoorden is best netjes ...maar niet verplicht ...sommige mannen of vrouwen zijn hier vervelend en opdringerig.

Snap alleen niet ...dit zijn de nieuwe christenen👀maak er toch niet zo n groot probleem van!

• 7 januari

Weet je wat onfatsoenlijk is...vrouwen gebruiken voor een 'vrijblijvende' relatie. Dát is pas kwetsend en onfatsoenlijk. (Niet persoonlijk bedoeld)

8 januari gewijzigd door PAULA777

• 7 januari

Ben ook weer geblokkeerd door iemand. Tja....lig er inderdaad maar niet wakker van. Ik blokkeer hem ook maar.

• 7 januari

Tja heb ook net iemand gebolkkeerd. Sommige mensen zijn onbeschoft en hebben een mening zonder dat ze je kennen. En komen met van allerlei oordelen. Te gek voor woorden. Ohhh wat was ik boos.

• 7 januari

Ja we worden allemaal boos als we op onze teentjes getrapt worden! Is onze hoogmoed!! Maar we moeten zijn zoals Jezus, die de minste wilde zijn! Ook op het digitale! Welk een voorbeeld gaf/geeft Hij! Zo de Christus, zo de Christen!

En dan ga ik ook mank aan vele zonden! Blijft echter onverwijld staan dat ik moet gaan in Zijn voetsporen!!

Iemand blokkeren?: pas als het zo is als bij de apostelen; als ze ergens kwamen en ze waren niet gewenst en men wilde het woord niet horen, het stof van je schoenen schudden en verder gaan!!

7 januari gewijzigd door BERT970

• 7 januari

Ook ik kreeg opnieuw een blokje....van iemand die ik niet ken, geen woord mee heb gewisseld. Wat is er hier? Is de blokgriep uitgebroken?

• 7 januari

PETRA740 schreef:

Ook ik kreeg opnieuw een blokje....van iemand die ik niet ken, geen woord mee heb gewisseld. Wat is er hier? Is de blokgriep uitgebroken?

Whahaha!! Blokgriep!!!🤣🤣

Ik ga even een "Blokje om"!!!!😉

7 januari gewijzigd door BERT970

• 7 januari

Ik ook petra !

• 7 januari

Ik vanavond ook!

Komt kijken en hup geblokkeerd.

Ach, ieder z'n pleziertje :)

• 7 januari

Heb geen idee wie die man is, mis ik vast niks aan.

7 januari gewijzigd door ANNE402

• 7 januari

Het is hier een soort blokkendoos...:-*

• 7 januari

Wat is dit ? Ben zeker niet boos maar dit is wel bijzonder gedrag !

• 7 januari

😃

• 7 januari

Ik krijg er zachtjesaan een punt....nee een Blokhoofd van!!!😉😁

• 7 januari

Denk dat we door dezelfde geblokkeerd zijn :)

Komt kijken en hup blokkade.

• 7 januari

Ik ga het even melden bij SC

• 7 januari

Geef mij maar Verkade i.p.v. Blokkade!!

• 7 januari

😁

• 7 januari

Spruitjes is ook lekker

• 7 januari

Heel goed Anne, dit is onbehoorlijk. Bah wat een malloten toch.

451 – 475 van 506    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 18  19  20  21  Volgende Plaats reactie