De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Waarom word ik door andere singles geblokkeerd?

ForumOver SamenChristen

476 – 500 van 573    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 19  20  21 ... 23  Volgende Plaats reactie

• 7 januari

Vlg mij is hier iemand een blokkentoren aan het bouwen. En... hij is al heeeeel hoog. Zoveel blokjes.... Je kan maar een leuk spelletje spelen. Zijn de kindjes hier ook altijd zo zoet mee.

• MARGRIET124

7 januari

:-) ook geblokkeerd vanavond  ,:-)

Komt even op je profiel kijken , boem , deur dicht , gebarrikadeert :-)

Lig er niet wakker van , hoor !

• 7 januari

Denk dat de man in kwestie Petra haar idee aan het uitproberen is!

PETRA740 schreef:

Ha ha.... ik heb een beetje pret, denk in beelden.... En zo zie ik iemand zitten met zijn (of haar) verlanglijstje. Dus... alles wat mannelijk is: geblokt. Alles wat niet evangelisch is: blokkeren. Iedereen boven de 40 en onder de 39: blokkeren. Ehhh? O ja: blauwe ogen en blonde krullen! Al wat daar niet aan voldoet: hup ook een blokje erop. Even op mijn verlanglijstje kijken... ja!  Geen kinderen natuurlijk: dus de mama's die en misschien nog tussen zitten krijgen een blokkade. En toen... zat hij naar een lege site te kijken. Welkom in de gewone wereld: zoek je perfectie dan moet je niet hier zijn...

• BERT970

7 januari

Sorry!! Andere!:  Variatie op spreekwoord: Ontberen doet waarderen!

Blokkeren doet ontberen!!.(van een toch goed ontwikkelend kontakt!!)

7 januari gewijzigd door BERT970

• 7 januari

hmz.....we zitten in dezelfde blokkendoos haha
    Ik kreeg ook een knipoog van een wel heel jong iemand.

2 uitersten....mijn dag kan niet meer kapot :-D

MARGRIET124 schreef:

:-) ook geblokkeerd vanavond  ,:-)

Komt even op je profiel kijken , boem , deur dicht , gebarrikadeert :-)

Lig er niet wakker van , hoor !

• ANNEMARIE967

7 januari

Uh...hoe kom je er achter of je geblokkeerd bent?

Ik zal er na mijn betoog van gisteren ook wel een op mijn naam hebben😂

7 januari gewijzigd door ANNEMARIE967

• 7 januari

Annemarie, wanneer iemand jouw profiel bezoekt en je kijkt terug, dan valt er niets te zien ;-)

• 8 januari

Hallo broeders en zusters

Laten we lekker gezellig houden er zijn al genoeg problemen

8 januari gewijzigd door PEETH221

• 8 januari

Dat klopt Paula. Dat is niet alleen onfatsoenlijk ook onbehoorlijk. Maar Wat heeft dat mij te maken dan? Ik herken mij er niet in. Ik zeker dat er mannen zijn die bewust of onbewust zijn.

PAULA777 schreef:

Weet je wat onfatsoenlijk is...vrouwen gebruiken voor een 'vrijblijvende' relatie. Dát is pas kwetsend en onfatsoenlijk. (Niet persoonlijk bedoeld)

Zijn hier nog mannen die een duurzame relatie willen..? Dát is zoals God het wil.

En dan zo vroom ontsteld zijn omdat er een knipoog niet beantwoord wordt??????

• 8 januari

Hoe je het ook bekijkt de Here God heeft nog veel werk te doen om ons zo ver te krijgen dat wij zijn evenbeeld zijn

• 8 januari

[Offtopic]

8 januari gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• 8 januari

www.mupload.nl/img/vxgaacttvuaj.jpg

8 januari gewijzigd door HERMAN648

• 8 januari

Weet je lieverds....
    We kunnen hier wel dagelijks op doorgaan maar Jezus komt spoedig terug, kunnen wij ons niet beter druk maken om ons eigen Jeruzalem? Zijn wij klaar om Hem te ontmoeten?
    Als Pietje of Keesje mij wil blokkeren, het zij zo, zolang Jezus mij maar niet blokkeert.
    Vergeet niet dat we allemaal moeten leren en dat de 1 nog niet zover is als de ander.
    Als ik naar mijzelf kijk dan is er nog genoeg waar aan gewerkt moet worden, daar kan ik mij beter druk om maken dan om wat een ander doet want uiteindelijk hebben wij allemaal persoonlijk bij God verantwoording af te leggen over onze eigen handel en wandel en niet die van een ander ;-)
    fijne dag lieverds

• 8 januari

Ja klopt. Maar ook al weten wij dat Jezus spoedig terug komt. En zijn wij vol van de Geest. Moeten wij per dag leven. En doen wat de Here God van ons vraagt. En de Here Jezus zijn zoon is ons voorbeeld en wij zijn navolgers. Dus onze verantwoording nemen uit en in liefde voor de Here God

FRANCISCA289 schreef:

Weet je lieverds....

We kunnen hier wel dagelijks op doorgaan maar Jezus komt spoedig terug, kunnen wij ons niet beter druk maken om ons eigen Jeruzalem? Zijn wij klaar om Hem te ontmoeten?

Als Pietje of Keesje mij wil blokkeren, het zij zo, zolang Jezus mij maar niet blokkeert.

Vergeet niet dat we allemaal moeten leren en dat de 1 nog niet zover is als de ander.

Als ik naar mijzelf kijk dan is er nog genoeg waar aan gewerkt moet worden, daar kan ik mij beter druk om maken dan om wat een ander doet want uiteindelijk hebben wij allemaal persoonlijk bij God verantwoording af te leggen over onze eigen handel en wandel en niet die van een ander ;-)

fijne dag lieverds

8 januari gewijzigd door HERMAN648

• SAMENCHRISTEN

8 januari

PETRA740 schreef:

Ha ha.... ik heb een beetje pret, denk in beelden.... En zo zie ik iemand zitten met zijn (of haar) verlanglijstje. Dus... alles wat mannelijk is: geblokt. Alles wat niet evangelisch is: blokkeren. Iedereen boven de 40 en onder de 39: blokkeren. Ehhh? O ja: blauwe ogen en blonde krullen! Al wat daar niet aan voldoet: hup ook een blokje erop. Even op mijn verlanglijstje kijken... ja!  Geen kinderen natuurlijk: dus de mama's die en misschien nog tussen zitten krijgen een blokkade. En toen... zat hij naar een lege site te kijken. Welkom in de gewone wereld: zoek je perfectie dan moet je niet hier zijn...

:-D

Dit klopt dus helemaal. Als er iemand is die massaal anderen blokkeert, dan is dat uiteindelijk zijn/haar verlies.

Laat je dus niet van je stuk brengen als je (zonder reden) wordt geblokkeerd.

• 8 januari

Amen Samen Christen

SAMENCHRISTEN schreef:

:-D

Dit klopt dus helemaal. Als er iemand is die massaal anderen blokkeert, dan is dat uiteindelijk zijn/haar verlies.

Laat je dus niet van je stuk brengen als je (zonder reden) wordt geblokkeerd.

• 8 januari

Ik hoor ook bij de massaal geblokte door ene meneer M. Ach die is aan het selecteren, hopelijk blijven er nog een paar goeie over voor hem....succes meneer M !!!:-D

• 8 januari

Hoop het voor hem. Hij weet niet wat hij mist die meneer M

JANE993 schreef:

Ik hoor ook bij de massaal geblokte door ene meneer M. Ach die is aan het selecteren, hopelijk blijven er nog een paar goeie over voor hem....succes meneer M !!!:-D

• 8 januari

Inmiddels weet ik van een heel aantal dames die door deze meneer M. zijn geblokt.... Hij heeft beslist oog ervoor om de juisten te blokkeren. Haha, dit zijn stuk voor stuk geweldige vrouwen. Wat boffen de andere mannen: zo houden jullie meer kans op een mooi contact.

• 8 januari

PETRA740 schreef:

Inmiddels weet ik van een heel aantal dames die door deze meneer M. zijn geblokt.... Hij heeft beslist oog ervoor om de juisten te blokkeren. Haha, dit zijn stuk voor stuk geweldige vrouwen. Wat boffen de andere mannen: zo houden jullie meer kans op een mooi contact.

Haha, dank voor het compliment 😊

• ANNEMARIE967

8 januari

Ik inmiddels ook...voor mij de eerste keer🙊

• 8 januari

ANNEMARIE967 schreef:

Ik inmiddels ook...voor mij de eerste keer🙊

Welkom bij de club 'geweldige vrouwen' 😉🤣

• 8 januari

Dus mannen! Wij beschouwen het als een eretitel: geblokkeerde, geweldige vrouwen!.... Dat zijn WIJ!!

• 8 januari

Zo is dat Mevrouw P (T) jij bent een prachtige vrouw 😊

PETRA740 schreef:

• ARLENE031

9 januari

PETRA740 schreef:

Hoera, ik behoor ook tot de club geblokte vrouwen door meneer M :))

476 – 500 van 573    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 19  20  21 ... 23  Volgende Plaats reactie