De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Waarom word ik door andere singles geblokkeerd?

ForumOver SamenChristen

501 – 525 van 573    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 20  21  22  23  Volgende Plaats reactie

• 9 januari

Gefeliciteerd 😊😂😜

ARLENE031 schreef:

Hoera, ik behoor ook tot de club geblokte vrouwen door meneer M :))

• 9 januari

Je kan niet ontkennen dat meneer M. een razend goede keuze heeft gemaakt. Wellicht een idee dat er een topic komt met "geblokte zusjes". Dan hebben de overige broertjes keus uit de meest fantastische zusjes ...

• 9 januari

Sorry lieverds, ik mag jullie graag maar ik vind het wel een beetje te ver gaan om het nu op de man te spelen en grappen te maken over het handelen van meneer M.
    Wij willen ook in onze waarde gelaten worden, zullen wij dan niet hetzelfde doen?

Fijne dag lieverds :-)

• 9 januari

Goed idee 😊😊😊of nog beter idee. DIt soort mensen geen podium geven. Met de wetenschap van. Nu

PETRA740 schreef:

Je kan niet ontkennen dat meneer M. een razend goede keuze heeft gemaakt. Wellicht een idee dat er een topic komt met "geblokte zusjes". Dan hebben de overige broertjes keus uit de meest fantastische zusjes ...

9 januari gewijzigd door HERMAN648

• 9 januari

Broeders en zusters

Het is een schande dat iemand aan de schandpaal wordt genageld.

• ARLENE031

9 januari

FRANCISCA289 schreef:

Sorry lieverds, ik mag jullie graag maar ik vind het wel een beetje te ver gaan om het nu op de man te spelen en grappen te maken over het handelen van meneer M.

Wij willen ook in onze waarde gelaten worden, zullen wij dan niet hetzelfde doen?

Je hebt gelijk Francisca.

• 19 januari

Ik ben zomaar weer geblokkeerd door iemand, wiens profiel ik keek. Waar haal ik ook het lef vandaan haha... Hij zal er een reden voor hebben, maar apart blijft het wel. Ik denk dat het meer over hem zegt, dan over mij. :-)

Profielen mag je toch gewoon bekijken, lijkt mij? Moet eerlijk zeggen dat ik de inhoud van zijn profiel niet meer weet, was kennelijk niet onder de indruk. Toch ben ik nu wel benieuwd wie er achter zit, maar kan dus niet meer kijken. :-(  ;-)

• 19 januari

Dat scheelt weer Anne! Er is al zoveel keus en verscheidenheid.  Gelukkig 1 minder...;-)

• 19 januari

DORCAS485 schreef:

Dat scheelt weer Anne! Er is al zoveel keus en verscheidenheid.  Gelukkig 1 minder...;-)

Zo kun je ook bekijken, haha :-)

• 19 januari

haha Dorcas.8+)<3

• 19 januari

Sorry lieve Francisca,

Deze man vraagt er wel een beetje om vind ik en er is geen volledige naam genoemd.

Het zijn maar grappen hè, als iemand echt te schande wordt gemaakt dan zou ik daar ook niet achterstaan.

Mensen melden nog steeds hier dat ze geblokkeerd zijn, het blijft iets vervelends en dat massaal blokkeren...nouja dan moet je ook maar tegen grappige reactie`s kunnen vind ik.;-)

FRANCISCA289 schreef:

• 19 januari

De persoon zelf houdt ook niet echt rekening met de gevoelens van mensen, dus die moet idd tegen een stootje kunnen.

19 januari gewijzigd door ANNE402

• 19 januari

De man waarover het gaat is niet meneer M....is een oud bericht 🙃

Anne heeft het denk ik over iemand anders toch....

Zonder een reden iemand blokkeren na even een kijkje te hebben genomen  op iemands profiel....beetje bijzonder....

19 januari gewijzigd door LOUISE648

• 19 januari

LOUISE648 schreef:

De man waarover het gaat is niet meneer M....is een oud bericht 🙃

Anne heeft het denk ik over iemand anders toch....

Zonder een reden iemand blokkeren na even een kijke te hebben genomen  op iemands profiel....beetje bijzonder....

Klopt, dit is een ander hoor. Ik ben door meerderen geblokkeerd. Dit is gisteren gebeurd.

• 19 januari

@ Anne

Ben jij zo'n bedreiging als vrouw?😉

• 19 januari

Ik vind dat je alleen mag blokkeren als iemand zich hinderlijk gedraagt. Blokkeren als iemand je profiel bekijkt is belachelijk. Dan moet je maar geen profiel aanmaken op een datingsite.

• 19 januari

Juust @Wim! Dat is gewoon heel mal. Maar het is nog maller als je ziet dat je geblokt bent door iemand op wiens profiel je nooit hebt gekeken en met wie je op geen enkele manier ooit contact hebt gehad. Die persoon kijkt wel bij jou en er is "iets" wat  hem/haar kennelijk niet aanstaat: zoef... weer een blokje. Hi hi...wie weet vroeger dol op LEGO? O:)

• 19 januari

Ja petra zoiets kan ik niet begrijpen...

• SANDER489

19 januari

[@anne 402

Ik zou je daar niet druk over maken of terneergeslagen over gaan voelen er zijn nog genoeg anderen

ANNE402 schreef:

Klopt, dit is een ander hoor. Ik ben door meerderen geblokkeerd. Dit is gisteren gebeurd.

19 januari gewijzigd door SANDER489

• 19 januari

Dat geldt dus dan o.a.ook voor jou Sander ...er zijn er genoeg die wel bij je passen ! En bij anderen natuurlijk ,laat je niet ontmoedigen doordat je een afwijzing krijgt of geblokkeerd wordt.

19 januari gewijzigd door LOUISE648

• SANDER489

19 januari

[Sander, je hebt het fout, en je voelt je onterecht gekwetst. Louise heeft echt niets verkeerds gezegd. Je reactie hier is ongepast.]

19 januari gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• 19 januari

[Offtopic, het punt is gemaakt.]

• 19 januari

• 19 januari

• 19 januari

501 – 525 van 573    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 20  21  22  23  Volgende Plaats reactie