De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Noem dingen die we vroeger gebruikte

ForumRatjetoe

1826 – 1850 van 2003    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 73  74  75 ... 81  Volgende Plaats reactie

• 2 september

koffiemolen

• ADRIANA359

2 september

Houten stoof met 5 gaten

• 2 september

Wasteil

• 2 september

Wringer

• 2 september

merklap borduren

• ADRIANA359

2 september

Pannelappen breien

• 2 september

Sunlightzeep

• 2 september

Borstrok

• ADRIANA359

2 september

Aliminium koffiepruttelpot

• 2 september

kolenkachel

• 3 september

blauwsel   voor door de was.....

3 september gewijzigd door SARI439

• 3 september

Buisman...voor in de koffie..

• ADRIANA359

3 september

zand zeep en soda bussen

• 3 september

Haarnetje...

• 3 september

klederdracht

• 3 september

Beddenpan

• BERT970

11 december

Even in het "stof" gedoken van "oude(re)" topics! Een schitterend filmpje van Petra die mij heeft gevraagd om dit te plaatsen! Wat ik graag doe!! Voor alle "oudjes" onder ons maar ook de "jongkies" : GENIETEN !!

• 11 december

Erg leuk! Zoveel herinneringen en verhalen komen er weer boven bij het zien van dit filmpje.... gaaf.

Maar je hebt mij wel een illussie armer gemaakt, .....;(. Ik dacht dat ik nog piep jong was ( met mijn 46) maar zo herkenbaar al deze nostalgie. Weet je er zijn wel dingen uit het filmpje die ik nog steeds in huis heb ;). Ben dan ook wel een grote liefhebber van "brocante spulletjes"....... waarschijnlijk om mooie dingen uit het verleden niet los t willen laten. Volgens mij wordt het tijd dat ik toch maar eens over een rollator na ga denken. ;).

Maar Petra en Bert dank voor al die herinneringen.

• 11 december

Ja, dit was voor mij een "feest van herkenning". de tienertoer, de tuinstoelen, telefoon, Exota, en ga zo maar door. Heb enorm genoten hiervan. En realiseer me dat ik oud ben... geworden :-D

• 11 december

Trix Expres elektrische miniatuur trein, met rails en huisjes. Trix Expreess was in de jaren 60 van de vorige eeuw concurrent van Märklin.

• 11 december

Mijn zus en ik speelden vroeger met Mobaco speelgoed. Je kon er huizen en andere gebouwen mee bouwen maar ook bomen en hekjes. Heel leuk was dat. Wij hadden het gekregen van anderen.... en waarschijnlijk hebben mijn ouders het later weer doorgegeven aan anderen.

Het lukt me jammer genoeg niet om een plaatje van Internet hier op te plakken

• 11 december

www.het-tierelantijntje.nl/a-4 ... bo-art-15-3292/

Ik weet niet of ik het ooit gespeeld heb, maar ken de naam nog wel.

11 december gewijzigd door JANE993

• 9 januari

Fiets op de groei met blokken op de pedalen

• 20 januari

www.saarmagazine.nl/wp-content/uploads/2018/04/Victory-Rolls-Womens-Hairstyle-in-the-1940s-10-639x500.jpg

Leuke kapsels van vroeger:-)

20 januari gewijzigd door JANE993

• 28 januari

Wasbord

1826 – 1850 van 2003    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 73  74  75 ... 81  Volgende Plaats reactie